pátek 15. srpna 2014

Astor - perfect stay make-up

Poté co jsem získala přes léto hezkou opálenou pleť, jsem samozřejmě potřebovala i shodný odstín make-upu. Jenže tady přišel kámen úrazu, protože tmavé make-upy které vlastním byly naprosto odlišné od toho, co jsem potřebovala. Mám dva True Match od Lorealu (v odstínu C3 a C7), ale ty jsou na mě prostě moc růžové, kupovala jsem je totiž v té době, kdy jsem o své pleti ještě nic nevěděla a netušila jsem že se make-upy dělí na ty s růžovým podtónem a na ty se žlutým. Takže můj oblíbený True Match je absolutně nepoužitelný a jako jediný tmavý make-up mi zbyl Perfect Stay od Astoru, a o  něm to dnes bude.


Tento make-up mám už delší dobu a zkrátka jsem jen čekala na to, kdy bude odstín použitelný a já ho budu moct nosit. Podle výrobce se jedná se o dlouhotrvající make-up, který odolává otěru, vlhkosti a lesku. Má speciální složení, které je obohaceno o kyslík a zajišťuje tak pleti lepší okysličení, tudíž by měla vypadat více svěží a odpočatá. Nevytváří skvrny, má matný povrch a měl by hydratovat. Toť je ve zkratce info od výrobce, a co je na tom pravdy? Balení se mi líbí, make-up je ve skleněné průhledné lahvičce a díky tomu vidím zbytek obsahu. Skleněná lahvička je docela hmotnější při cestování, ale líbí se mi po vzhledové stránce více. Pumpička je ok, dobře dávkuje a je to rozhodně lepší než mít špachtličku.


Abych byla upřímná, nepoužívám ho pro jeho vlastnosti, ale spíš pro odstín, který je teď mé pleti dost podobný. Vlastním tedy odstín číslo 200, na pohled v lahvičce vypadá do žlutého podtónu ale na ruce už tak žlutý není a dokonce po zapracování na čele vypadá růžově. Konzistence je hutná a bohužel obsahuje hodně oleje, viz foto níže. Při každém pumpnutí prostě vyleze make-up i s olejem a to i přes to když ho protřepu. Roztírá se docela dobře, s flat topem to není problém. Nevím jak bych to popsala, ale na nějakých místech obličeje je hodně hodně viditelný. Například u čela se neroztírá dobře a působí maskoidně. 


Krytí je střední, ostatně to můžete posoudit na fotce níže. Pihy a drobné nedostatky nezakryje, spíš sjednotí tón pleti. Výsledný finish podle mého není zas tak matný jak výrobce slibuje, ale vzhledem k mé normální pleti to není nic hrozného. Otírá se a není rozhodně dlouhotrvající, ale nedělá mapy. Výdrž nijak extra ozkoušenou nemám, protože v letních dnech se líčím většinou jen na večer když se jde někam do společnosti. Ale řekla bych že vydrží 4h, poté musíte přepudrovat (s lesknutím nemám problém, ale teď v létě je to hold horší). Po 6h od nanesení se začíná už lehce ztrácet.


Pleť po použití denního krému/ nanesený make-up/ zapracovaný make-up do pleti/ make-up po zapudrování

Vadí mi že make-up viditelně obsahuje olej při každém pumpnutí, hodně to ovlivňuje konzistenci i roztírání. Na pleti je dost viditelný, otírá se ale výdrž je průměrná a má pěkné střední krytí. Jsem ráda že jsem Astor vyzkoušela, ale rozhodně to není make-up který bych si koupila znovu. Můj totální letní miláček je rozjasňující  make-up od Yves Rocher a troufám si říct že to bude radost i v zimě.

Zkoušíte rádi nové make-upy, nebo se stále držíte svého oblíbeného? A popřípadě, jaký je ten TOP co jste vyzkoušeli? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat