středa 13. srpna 2014

SPOTŘEBOVÁNO za Červenec 2014

Za poslední měsíc jsem se ve spotřebovávání opravdu činila. Taška byla plná a já se těšila na to, až článek napíšu a budu je moct vyhodit.. Jak překrásný pocit to je, dělat místo jiným produktům :-) Pojďme se tedy podívat, s čím se dnes loučím.


Soupis všech zmiňovaných produktů:
Ziaja - krémová intimní ochrana s kyselinou mléčnou (zde)
Alverde - sprchový gel kouzlo města (zde)
Avon - sprchový gel winter cocoon
Alverde - šampón pro jemné a řídnoucí vlasy (zde)
Sun dance - sprej na opalování s karotenem of 15
Bebeauty - sůl do koupele
Lady speed stick - fruity splash
Catrice - lash plus growth řasenka
Avon - supershock řasenka (zde)
Montagne Jeunesse - ovocné pohlazení
Montagne Jeunesse - červená horká zem
Syx - čokoládová maska


Ziaja - krémová intimní ochrana s kyselinou mléčnou mi vydržel poměrně dlouho, věřili by jste že jsem Vám ho ukazovala už v Únoru? Mezitím jsem sice používala i jiné intimní produkty, ale tento měl prostě přednost. Je krémový a zjistila jsem, že to preferuji více než gel. Má lehkou mýdlovou vůni, možná trochu květinovou. Balení je neuvěřitelně praktické díky pumpičce, to na Ziaje mám moc ráda. Povím Vám, že není nic praktičtějšího než pumpička na produktech co jsou ve sprše/vaně. Řekněme že mi vydržel 5 měsíců, což je při jeho ceně opravdu skvělé. Na eshopu za 84kč, v Polsku maximálně do 60kč. V poslední době je to ve svém tyou použití nejlepší výrobek v poměru cena : výkon. Ráda vyzkouším ještě ten modrý intima a gelový s konvalinkou momentálně používám. 
Alverde - sprchový gel kouzlo města byla radost používat. Jeho citrusová a zároveň jemná vůně se mi opravdu líbila. Má gelovou konzistenci, moc nepění a vůně bohužel na těle nevydrží. Pokožku nijak nedráždil a nevysušil. Pokud mě nějaká vůně u Alverde zas zaujme, možná další vyzkouším. Nebylo to nic extra, protože dají se sehnat i levnější sprcháče co mají stejné účinky, ale vůni má fakt krásnou. Cena je do 60kč. 
Avon - sprchový gel winter cocoon mě moc nenadchnul, ani svou vůní. Je krémový a pění tak středně, co si pamatuji. Vůně je vanilková, ale obsahuje to, co snad všechny parfémy od Avonu. Možná bych tomu mohla říkat "avoňácký puch", protože to už nemám ráda a začíná mi to vadit. Avoňácký puch je zkrátka hrozně výrazná sladká a květinová vůně, většinou tak voní hodně převoněné babičky co si právě ty Avon parfémy kupuji. Ne ne, bohužel Avon u mě už jen klesá.


Alverde - šampón pro jemné a řídnoucí vlasy (s kofeinem a mentolem) je naopak věc s kterou jsem byla spokojená. Má gelovou konzistenci, skoro vůbec nepění a má takovou klasickou Alverdovskou citrónovou vůni. Vlasy hezky umyl a když jsem ho používala, tak jsem měla pocit že mým vlasům dopřávám něco zdravějšího a ne žádnou chemii. Byl super, ale moc se k šampónům nevracím. I tak zůstávám Alverde věrná a používám od něj další šampón.
Sun dance - sprej na opalování s karotenem of 15 je můj oblíbený opalovák za letošní léto. Mám už spotřebované dvě balení a myslím si, že příští rok po něm zase sáhnu. Jedná se o klasické mléko, které praktickým "rozprašovačem" aplikujete na pokožku. Má nažloutlou barvu a voní naprosto úžasně. Pokud nemáte rádi ty nechutně chemicky zavánějící opalováky, zkuste tento. Jeho cena se pohybuje je max do 150kč.
Bebeauty - sůl do koupele jsem koupila v Polsku asi za 40kč? Netuším, ale vím že cena byla vzhledem k množství směšná. Vůně je ovocná tropická a hodně sladká. Sůl měla oranžovou barvu, vanu nijak nezabarvila. Mezi jinými a touto solí nevidím nijak velký rozdíl, vzhledem k ceně byla fajn.


Lady speed stick - fruity splash, pamatuji si že jsem tyhle fialové Lady speed sticky dřív používala. Tenhle jsem doma někde našla a musela jsem ho už prostě vyhodit. Nevím jaké má účinky, jen vím, že hezky sladce voní a je to gelový antiperspirant.
Catrice - lash plus growth řasenka byla opravdu skvělá řasenka a bohužel jako naschvál se přestala vyrábět. Používala jsem ji asi před dvěma roky, a nechávala jsem si jí kvůli obalu abych věděla, která to byla. Možná mi nebudete věřit, ale tahle řasenka mi opravdu řasy po používání prodloužila - proto ji považuji za skvělou. Řasy mi udělala krásné, oddělené, natočené a prodloužené a navíc tedy mi lehce vyrostly. Jsem tak smutná že už se nevyrábí protože ji chci znovu!
Avon - supershock řasenka má gumový kartáček, s hodně malými štětinkami. Já ty gumové a plastové kartáčky nemám ráda, ale tahle řasenka mě celkem mile překvapila, protože její efekt nebyl zas tak špatný. Její nevýhodou bylo to, že při další vrstvě řasy slepovala a intenzita černé během dne slábla. Když už vysychala tak pak na řasách ani moc nevydržela a začala se drolit, nehledě na to, že pak po dvou měsících začala dost smrdět. Levná možná trochu podprůměrná řasenka. Znovu ne.


Montagne Jeunesse - ovocné pohlazení, čekala jsem od této masky celkem hodně. Voněla opravdu hezky, ovocně a sladce. Konzistenci má hutnou a barvu bílou. Ve větší vrstvě schnula déle, ale žádný problém jsem s maskou neměla. Použila jsem ji asi dvakrát, což mi přijde málo. Většin a masek o stejném množství mi vystačila na více použití. Moc mě neuchvátila, ale špatná nebyla. Ráda od Montagne Jeunesse vyzkouším jinou masku. Možná lehce minimalizuje póry, pleť je po ní hebká ale trochu vysušuje.
Montagne Jeunesse - červená horká zem mi zabloudila do sbírky náhodou, když jsem ji viděla ve slevě. Jedná se o zahřívací masku, nikdy jsem nic takového nezkoušela a měla jsem pocit že mi to na pleti bude trochu nepříjemné. Maska má takovou gelovou lepivou konzistenci, asi tak jako bývají peel-off masky. Má narůžovělou barvu a voní opravdu divně, něco mi to připomíná, ale bohužel si nemůžu vzpomenout (připomíná mi to nějakou kytku, možná že je to jasmín nebo ženšeň který je ve složení). Hřeje asi prvních 30 sekund, pak už je z ní klasická maska, ale neschne. Pleť je po ní hydratovaná a hebká.
Syx - čokoládová maska byla fajn, ale čoko od Freemana je lepší. Vystačila na dvě použití což je prostě podle mého málo. Jak to, že dvě masky o stejném množství vystačí úplně na jiný počet použití? Maska hezky voněla, měla hnědou barvu, krémovou konzistenci a bez problémů se nanášela. Pleť je po masce hydratovaná a jemná. Znovu si ji nekoupím, od Freemana je lepší.

Omlouvám se že Vám neukážu dalších několik spotřebovaných vzorečků, ale nabývalo to už celkem na délce a nechtěla jsem Vás unudit k smrti. Takže těch pár vzorečků nechám už na příště. 
Jak jste na tom se spotřebováním Vy? Snažíte se to nějak dodržovat (použít raději poloprázdný sprchový gel než začít nový) ? 

Žádné komentáře:

Okomentovat