pondělí 10. března 2014

AVON - superSHOCK řasenka

Na úvod musím říct že preferuji štětinkové, střední až větší kartáčky a černou barvu. Na obrázku si můžete všimnout že dnes se jedná o plastový kartáček, který mám zas asi po 3 letech. Dříve jsem je používala, ale pak se ukázalo že štětinkové mi udělají lepší službu a hezčí řasy. Takže od té doby jsem se s plastovými přestala stýkat, a teď po dlouhé době jsme se zase potkali. Docela jsem se používání této řasenky bála a stále to odkládala, ale nakonec se z toho vyklubala docela dobrá řasenka za pár korun. 


Řasenku jsem kupovala spolu s pudrem ve vánoční sadě od Avonu, která mně vyšla asi na 150kč. Balení je černé se zlatými vzory a stejné jako na pudru. Náplň je klasická, oceňuji že není suchá. Kartáček je zvláštní, štětinky jsou asi po třech různě rozmístěny. Řasenka řasy prodlouží, zahustí, trochu natočí a přitom jsou stále hezky oddělené.  Víc vrstev nanést není problém ale mám pocit že pak jsou řasy víc slepené. Výdrž je taková průměrná protože mi připadá že během dne už nejsou tak natočené a intenzita černé slábne. Když už je trochu vyschlá, což je okolo 2 měsíce používání tak začne z řas během dne opadávat.



Odlíčit jde bez problému a rychle všemi odličovači. Docela mně mile překvapila, protože jsem plastovým kartáčkům už nedávala moc šanci. Pro mně je tohle průměrná řasenka za pár korun. Znovu si ji už nekoupím protože v dobrém stavu vydržela asi 2 měsíce, pak už byla trochu vyschlá a řasy s ní nebyly tak pěkné, navíc pak během dne opadávala.


Žádné komentáře:

Okomentovat