pondělí 10. března 2014

NEOBVYKLÉ PRODUKTY (1)

Tímto článkem bych chtěla založit novou rubriku jménem "Neobvyklé produkty". Jak už z názvu vypovídá, budou se zde objevovat věci, které nejsou zas tak známé či populární, ale je na nich něco zvláštního. Tak doufám že se Vám tento typ článků bude líbit.
Dnes to bude jen krátce, protože je hřích zůstávat doma když je venku tak krásně. Mám tu sprchovou pěnu ve spreji a mýdlovou pěnu na ruce. Shodou náhod jsou dnes oba dva produkty pěnové a pro mně dříve neznámé.


 Duschschaum creme je v podstatě sprchová pěna ve spreji kterou jsem ještě nikdy nikde neviděla. Je to docela zvláštní mít s sebou ve sprše takovýhle sprej a pak na sebe tím stříkat :-D Vůně je celkem výrazná, připomíná mi jasmín a růže. Pěna je krémová a docela hutná, roztírá se dobře a na těle je příjemná. Žádné napnutí či vysušení pokožky jsem nezaznamenala. Myslím si že tento produkt by byl vhodný pro citlivou pokožku. Sprchová pěna mi přijde fajn, je to něco nového ale přeci jen sprchové gely mám radši. Cenu přesně nevím, ale stojí  asi okolo 150kč a zakoupit ji můžete v lékárnách.
Kalyp pěnové mýdlo na ruce, pěnové mýdla jsem viděla snad jen na veřejných záchodcích a doma jsme žádné nikdy neměli až do teď. Mýdlo je moc příjemné a lehké. Parfemace je květinová a na rukou ještě delší dobu po umytí zůstává. Nevysušuje ani nedráždí. Když si ruce pořádně umyjete, tak je pak vidět jak je ta pěna špinavá a co všechno jste tedy na rukou měli. Fajn pocit když víte že je máte zase čisté. S tímto mýdlem si mýt ruce mně opravdu baví. Stojí okolo 50kč.



Zkoušeli jste taky někdy nějaké neobvyklé produkty? Jaký je Váš názor na pěnové pečující přípravky?

Žádné komentáře:

Okomentovat