středa 5. března 2014

Manufaktura - sůl do koupele

Dnes to bude krátký oddechový článek o soli do koupele od Manufaktury. Doma máme sprchu i vanu ale nejčastěji se sprchuji protože je to rychlejší. Občas si ale udělám čas a trochu si zarelaxuji ve vaně. K tomu si ale pomáhám nějakými pěnami (např. Balea - vanilková pěna), oleji nebo i solemi jako je například tato.


Sůl je v jednoduchém plastovém sáčku s mašlí. Celé balení má 200g, přičemž by podle návodu mělo vystačit na dvě použití. Je však samozřejmě na Vás kolik soli použijete. Sůl je světle modře zbarvená takže trochu do modra je i pak obarvená voda. Obsahuje levandulové smítka a květy, které pak plavou s Vámi ve vodě. Kolem vás se bude linout příjemná vůně levandule, a když vylovíte kousek květu z vody a prožmouláte ho, budete ji cítit ještě víc. Samozřejmě  jsou pak ve vaně zbytky kvítků a chce ji to umýt, ale s tím musíte počítat, stejně tak jako s tím že je budete mít na těle. Jinak si na sůl nemůžu stěžovat, hezky se mi relaxovalo a pokožka nebyla vysušená ani podrážděná. 


Produkty od Manufaktury se mi moc líbí, jak po designové stránce tak i po té účelové ( např. Chtěla bych vyzkoušet jejich antibakteriální gely na ruce ).  Určitě je to dobrý produkt jako dárek a mají i různé sady. Jelikož jsem i já tuhle sůl dostala, tak mně to potěšilo a využila jsem ji.

Používáte také nějaké koupelové soli, pěny nebo oleje?

Žádné komentáře:

Okomentovat