středa 12. března 2014

3 PRODUKTY - boj se suchou pletí

Dřív jsem zimní období nijak nepociťovala, ale poslední roky se mi se zimou táhne pár problémů. A to suchá pleť, suché flíčky a loupání kůže. Tyto problémy které mně do nedávna trápily samozřejmě vyžadují jinou elitu pečujících přípravků než na jaké jsem byla normálně zvyklá. O produktech které jsem používala a používám, Vám dnes něco povím v tomto článku.


Nejprve něco stručne řeknu o mém aktuálním stavu pleti. Během několika let se mi změnila z mastné/problematické na normální/suchou. Kůže se mi loupe u záhybů nosu z důsledku používání make-upu, který trochu vysušuje. Dále mně pak občas trápí lokálně vysušené místečka, například u brady a uprostřed tváře.



Excipial U Lipolotio používáme jako rodina už roky. Občas ho používám na ekzém i na suchou pokožku. Doma mám dva typy těchto krémů: jeden je pro mírně až středně vysušenou pokožku a druhý je pro středně až extrémně vysušenou pokožku. Ten první pro mírné/střední vysušení je více vodovitý, lehčí a rychleji se vsakuje. Druhý pro střední/extrémní vysušení je hutnější, mastnější a déle se do pokožky vstřebává. Oba dva krémy mají nevýraznou skoro až žádnou parfemaci. Přes zimu jsem používala ten pro střední/extrémní vysušení pokožky, protože jsem potřebovala něco co by pokožku více vyživilo než normální pleťový krém. Balení má 200ml, přičemž mi věřte že Vám vydrží dlouho. Krém můžete zakoupit v lékárnách za 150kč.



Bioderma - atoderm nutritive nourishing cream, vlastním ho sice jen měsíc (od akce v lékárnách za 99kc), ale i tak jsem s ním spokojená. Líbí se mi jednoduchý design který Bioderma má a také lehké plastové balení. To co poslední dobou celkem oceňuji je žádná nebo nevýrazná parfemace, tento krém žádnou nemá. Krém je velmi lehký, dobře se roztírá a vstřebává se celkem rychle. Na pleti nijak nesedí, nedělá mastný ani lepivý film. Nevýhodou je rychlejší ubývání krému. Vyloženě se suchou pletí si poradí, ale se suchou odloupanou kůží ne. Používáme ho oba s přítele a jsme spokojeni, respektive za 99kč je to výborný krém. Normální cena je asi 270kč.



Sudocrem, neznám snad univerzálnější krém než je tento. Pomáhá na akné, odřeniny, popáleniny, vyražku, ekzém a právě i na suché flíčky. Má výraznou levandulovou vůni a jeho konzistence je velmi hutná. Roztírá se hůř a pracněji. Když ho nerozetřete pořádně tak se může stát že budete mít trochu bílý obličej. Je poměrně mastný a lepivý. Používám ho převážně na noc, a nebo když jsem v zimě chodila ven nenalíčená. Například na zimní sport jako je lyžování je tento krém fajn. Suchá pleť mně trápila poměrně dlouhou dobu, nebylo to tak že bych za pomocí těchto přípravků měla hned za pár dní pleť zase jako dřív, to ne.. ale právě tento krém mi nejvíce pomohl na lokálně suchá místečka.  Potýkala jsem se s tím asi 3 měsíce, a teď už je má pleť zase zdravá a celkem v normálním stavu (jen by to chtělo více toho sluníčka!). Toto malé balení o 60ml krému stojí 100kč, to větší asi 150kč. Seženete ho opět v lékárnách.

+ Konopná mast, tuto mast považuji také za velmi univerzální. Opět je dobrá na akné, záněty, ekzémy a pod. Jelikož je celkem mastná tak si i se suchou kůží poradí. Určitě kouzlo konopné masti mnozí z Vás znají. 




Kvůli suché pleti jsem samozřejmě vystřídala i odličovací produkty, ale o tom zas někdy jindy. Jsem velmi ráda že jsem konečně tento článek dopsala, protože se mi už jednou smazal tak doufám že jsem napsala vše co jsem chtěla. Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat