pátek 14. března 2014

WISHLIST Březen 2014

Páni, už dělám další článek WISHLISTU. Vždycky u článků typu NAKOUPENO a SPOTŘEBOVÁNO si říkám že to bylo přece před pár dny kdy jsem ho dělala a on je pak zas začátek nového měsíce. Neuvěřitelné jak ten čas letí.. no už aby bylo léto :-) Celý tento týden u nás svítí sluníčko a je fakt moc hezky, takže už mám za sebou takovou tu první opalovačku. Sice jen od obličeje po pas ale i tak je znát ten zdravější odstín pleti. Je to docela příjemné ležet venku v dece ale zároveň je vám krásný teplíčko. Momentálně moje nálada závisí na počasí, takže pokud bude jen a jen krásně tak bych byla ráda. Člověku se pak všechno líp dělá když je to s úsměvem a dobrým pocitem. Omlouvám se za takovou kecačku na úvod, teď už to bude jen o kosmetice a o tom co bych si přála za tento měsíc pořídit.
(btw: blogger poslední dobou mění kvalitu fotek, docela mně to štve protože fotky nejsou pak takové jaké je mám normálně vyfocené, tak snad mi to odpustíte. Koláž byla celá bílá a najednou je šedivá, nechápu to. )


1. Catrice - set na úpravu obočí, sice jsem si teď pořídila stíny na obočí s paletkou od Inglotu ale láká mně zjistit jaká je tato. Myslím si že jí používá Plumfoolery, viděla jsem u ní nějaké fotky a tam mně ten set docela zaujal. Líbí se mi že je set v docela bytelném balení a že obsahuje malou pinzetku.

2. Catrice - třpytívý bronzující pudr SUN GLOW, ten reliéf mně okouzlil. Bohužel jsem si nestihla koupit NYC bronzer jak jsem chtěla a psala v minulém wishlistu, takže stále nějaký hledám a potřebuji. Už se mi chce do tváří trochu hodit ten sluneční odlesk a zdravý vzhled ale nemám čím, takže doufám že aspoň tenhle si stihnu pořídit. Musím se přiznat že jsem ho ani nezkoušela v testru tak jsem na něj zvědavá a uvidím zda se spolu seznámíme.

3. Sephora - travel kit si plánuji koupit už delší dobu. Viděla jsem jeden v Sephoře asi za 250kč a stále se nemůžu zbavit pocitu že ho potřebuji. Ten co bych si přála obsahuje odličovač, denní krém, krém na tělo a ještě asi něco ale nemůžu si vzpomenout. Chtěla bych si ho koupit při té slevě co zrovna probíhá ( 2 produkty = 20%sleva ....  za 4produkty 40% sleva ). Travel kit bych si chtěla nechat až na dovolenou ale nevím jak to dopadne s tím mým pokušením.

4. Catrice - camouglage cream, existuje snad někdo kdo tenhle korektor nezná? Pomalu ale jistě mi dochází můj Fit me! od Maybelline takže se poohlížím po novém. A co bych to byla za kosmetického maniaka kdybych nevyzkoušela tenhle slavný Camouflage cream? Nepoužívám korektor každý den, a když už tak jen na kruhy pod očima nebo nějaký ten pupínek co si zrovna usmyslí že jen tak přes noc nezmizí. Jsem na něj fakt zvědavá a na používání se fakt těším.

5. INGLOT - 3P zkosený štětec je už jeden z posledních štětců které bych od Inglotu chtěla vlastnit. Potřebovala bych nějaký na pudr ale ty se mi v Inglotu zdály málo chlupaté a málo pevné. Jelikož jsem zase začala používat tvářenky a trochu si i konturovat obličej, tak bych nějaký zkosený štětec potřebovala a jediný se mi líbil tento. Štětce z Marionnaud a Douglasu mně skoro vůbec nezaujaly a ty ceny se mi zdají být na jednotlivé štětce celkem vysoké - vzhledem ke kvalitě. Sephora štětce mají už něco do sebe, a hlavně jich je docela dost na výběr ale zatím mně také žádný nezaujal tolik abych si ho koupila. Nějakou trochu už profesionálnější sadu štětců si plánuji také pořídit, ale stále přemýšlím nad tím jestli chci opravdu dát 2 tisíce za sadu, u které vím že půlku štětců stejně nebudu používat. Navíc teď šetřím na dovolenou takže koupě nějaké sady se odkládá a hold si budu kupovat štětce samostatně. Sice štětec 3P není taky nijak levný (okolo 450kč) ale zase vím že ho budu skoro každodenně používat.

6. Bourjois - pleťový peeling, nedávno jsem si koupila nový make-up od Bourjois a zase mně popadla taková ta mánie od této značky vyzkoušet všechno. Rtěnek mám dost takže ty ne, ale docela taková tvářenka, pudr nebo ten nový CC cream no ty mně teda lákají! CC cream jsem chtěla přidat i na tento wishlist ale nějak se mi vytratila fotka a bude asi až v tom příštím ( navíc mám teď nový 123 perfect takže další make-up nebo bb/cc cream bych si chtěla pořídit až v trochu tmavším odstínu na léto ). To co mně naprosto zaujalo je pečující kosmetika od Bourjois. Jelikož jsem od nich nikdy nic pečujícího nezkoušela tak mně ta chuť docela popadla. Peeling sice jeden ještě v zásobě mám ale tenhle už měl namále a byl taky skoro v košíku.

7. Bourjois - čistící micelární voda je vlastně hlavním důvodem proč mně popadla Bourjois mánie. Rendy ji nedávno recenzovala na blogu a také vychází jako dárek k časopisu Elle - který jsem nesehnala ( fakt mám ráda "ochotný" lidi v trafikách ). Už jsem si jí taky málem koupila ale pak mně zas popadla myšlenka "musíš nejdřív spotřebovat to co máš a až pak si koupit nějakou novou". Jenže.. pak se objevila Mixa se svou výhodnou cenou, a už mám doma Mixu. Takže doufám že si stejně ke mně Bourjois cestu najde, a i když budu jako sysel co si syslí kosmetiku tak stejně budu šťastná že jí mám a ten pocit vítězství bude mocný.

Tak tento měsíc to bude taková Catrice-Bourjois mánie, ale tak neříkejte že to tak někdy taky nemáte :-) Dneska je opět krásně a sluníčko už na mně čeká, takže Vám přeju krásný den a hezký víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat