pondělí 17. března 2014

Tipy, Triky, Akce - OnaDnes

Stejně tak jako mně Vám  většině možná dnes dorazila nová OnaDnes. A víte co tam nejvíc zaujme mou pozornost? Samozřejmě kosmetické články a novinky, slevy a horoskop. Dnes to byly ty slevy respektive kupónky. Hned na úvodní stránce časopisu se píše že by jich tam mělo být více než šedesát, a to už je docela dobrý počet na to, aby si tam každý nějaký ten kupónek co by se mu hodil našel že? Co si pamatuji tak takováhle akce s kupónky v OnaDnes už několikrát byla - ale většinou to dopadlo tak že datum použití slev bylo tak krátké že jsem je nikdy nestihla uplatnit. Tentokrát jsem se na to připravila a hned po přečtení jsem si některé kupónky vystřihla, za chvilku poputují do peněženky kde je budu mít stále na očích.


V časopisu naleznete 2x dvojstránku věnovanou těmto slevám, z toho jsou barevně rozděleny na 5 druhů. Růžová - krása a zdraví, hnědá - služby, zelená - dům a zahrada, červená - móda a doplňky a nakonec modrá - zboží. V růžové barvě mně zaujalo věcí nejvíce, jsou tu akce týkající se parfums, Marionnaud, Yves Rocher, Rossman a Dr. Maxe. V hnědé barvě jsou věci typu pojištění a nějaké zájezdy. V zelené jsou tedy věci do baráku nebo zahrad, například sleva na Rako, Dům Barev, Sconto, povlečení atd. V červené je móda, objevují se zde značky CCC, Orsay, Timeout, Vans, Nordblanc.... A v modré jsou takové různé věci které mně vůbec nezaujaly ( Pet Center, Kasa.cz, Rajče.net).


A co že mně tedy nejvíce zaujalo a jaké kupónky jsem si vystřihla? Naprosto nejvíc se mi líbí 40% sleva na jeden kosmetický výrobek od Yves Rocher, který musím prostě využít! Dále pak 20% sleva na dekorativní kosmetiku a péči o pleť a tělo z parfumerie Marionnaud, tato parfumerie je u nás sice krátce ale i tak mně moc věcí z jejího sortimentu nezaujalo takže nevím jestli ji využiji. Dr. Max nabízí slevu 50kč a krém na ruce jako dárek při nákupu francouzské kosmetiky Uriage v hodnotě nad 300kč. A má poslední kosmetická sleva je 100kč sleva na libovolnou řasenku Astor Big&Beautiful. Pak už jen 20% sleva na obuv nebo kabelku z CCC a 25% sleva na zboží s Orsay.


Více najdete zde: http://ona.idnes.cz/nakupy.aspx
Máte také tyto kupónky? A co si plánujete pořídit?

Žádné komentáře:

Okomentovat