středa 6. srpna 2014

Má péče o vlasy s Alverde

Popisovat účinky šampónů, různých masek a balzámů mi přijde hrozně složité. Tak nějak se toho bojím a proto jsem s konečným názorem na tyto produkty čekala dost dlouho. Když si to tak vezmete, tak je hodně věcí individuální. Já doporučuji věci, které sedí mě a někomu jinému to prostě vyhovovat nemusí, to už je klasika. Snažím se používat produkty co si rozumí s mojí pletí/kůží a "léčí" mi nějaké problémy. Pokud sledujete více blogerek, je nejlepší si najít tu, která má stejný typ pleti nebo stejné problémy jako Vy. Pak se podle toho můžete řídit a budete vědět, že když něco tahle holka doporučuje, že Vám to pomůže nebo bude dobře fungovat taky. Já mám takové štěstí, že skoro žádné problémy s vlasy řešit nemusím. Mám hnědé až skoro černé barvené vlasy o délce cca 70cm, vadí mi jen roztřepenými konečky, ale těm stejně nejvíce pomůžou kadeřnické nůžky jinak nic.


Celkově na mě značka Alverde působí velice pozitivně a líbí se mi jejich koncept. Zatím mám s Alverde dobré zkušenosti a ráda bych vyzkoušela jejich dekorativní kosmetiku. K nákupu konkrétně těchto produktů mě přivedla myšlenka od PlumFoolery, kde ve svých článcích zmiňuje usazování šampónu ve vlasech (jak se vyhnout ukládání šampónu ve vlasech a péče o vlasy bez zbytečného usazování). Nezačala jsem tyto produkty používat kvůli nějakému problému, to ani ne, jen jsem chtěla mít vlasy víc healthy. Ale bylo by zajímavé kdybych se s mými 70 centimetrovými vlasy dočkala nějakého objemu. Pojďme ale na to, jak mi šampón, maska a kondicionér za nějaké tři měsíce sedly.


Balení všech těchto produktů se mi líbí jak barevně tak i po straně praktické. Obaly jsou takové čisté, , jednoduché, veselé a nijak příliš výrazné (myslím si, že Vás v DM od prvního pohledu nijak neoslní, ale svým obsahem ano). Líbí se mi, jak je na každém produktu znázorněná surovina, kterou obsahují (například citrón a meruňka nebo kávovník a mentol). Otvírání a dávkování je taktéž bez problémů, jen u vlasové kůry je to horší s vymačkáváním obsahu, ale to je způsobeno její hutnou konzistencí. A velké plus u mě tyto balení mají i za to, jak z nich můžete dostat celý obsah. Velice dobře se otvírají, stačí pootočit celým barevným víčkem a máte přístup do tuby. Naopak se i dobře zavírají, jen víčko přicvaknete. Pro mě je tohle pecka, nikdy jsem se takhle snadno k tubě nedostala.


Alverde - šampón pro jemné a řídnoucí vlasy (s kofeinem a mentolem), nejsem sice žádný plešoun ale i tak toužím po hustých vlasech. Poslední dobou mám pocit, že mi vlasy dost padají, ale říká se že jich prý normálně za den vypadne okolo 100. Nikdy jsem to nepočítala, ale v baráku po všech podlahách je potkávám často. Šampón má gelovou konzistenci zbarvenou lehce skoro až neviditelně do zelena. Vůni má klasicky Alverdovskou, cítím tam něco s příměsí citrónové trávy. Skoro nepění a toho jsem se poprvé lekla, protože jsem to neznala, že by šampón nepěnil. Já ho vždy nanesu na pokožku hlavy a snažím se ho trošku rozpěnit, do délek vlasů ho nedávám. Pak nechám šampón chviličku působit a smyji ho. Vlasy jsou po něm trošku hrubé takže musím použít masku nebo kondicionér. U tohoto šampónu používám pokaždé masku, ta pak vlasy hezky zjemní. O samotných účincích tohoto šampónu toho moc říct schopná nejsem. Dobře vlasy umyje a zbaví je nečistoty. Pokožka hlavy nijak nedráždí a ani mě po něm nesvědí. Občas jsem měla pocit že mi vlasů padalo při mytí méně než obvykle, ale to může být taky důsledkem menšího stresu či zlepšení zdravotního stavu. Co se týká "nových vlasů" tak to je spíš asi o pocitu. Dříve jsem nepozorovala malé rostoucí vlásky, teď když se na to zaměřím tak prostě vím že tam nějaké rostou, ale jestli více po tomto šampónu? Tak to si netroufám říct. Lépe by to posoudil někdo, kdo to pozoruje a má těch vlasů opravdu málo. Celkově padání vlasů je dost individuální. Každopádně s tímto šampónem jsem byla spokojená ale pro příště chci vyzkoušet účinky jiného. Šampón mi vydržel více jak dva měsíce, což je při investici 68Kč a mé délky vlasů skvělé. (pozn. vlasy si myji 2x do týdne, takže kdo si je myje denně tak mu šampón nemusí vydržet stejnou dobu jako mě).


Alverde - pečující balzám s citrónovými květy a meruňkou, původně jsem si chtěla vzít buďto balzám nebo masku, ale nakonec jsem si řekla že bude fajn mít kompletní péči. Moje kadeřnice z Redkenu mě navíc informovala, že mnoho žen kondicionér opomíjejí a podceňují ho. Přitom funkce kondicionéru po umytí je uzavřít vlas. Dříve jsem taky místo kondicionéru používala masku, ale teď se snažím svým vlasům dát veškerou péči kterou můžu. Takže proto používám šampón, masku i kondicionér a změnila jsem ke svým vlasům úplně přístup. Tento kondicionér má hutnou krémovou konzistenci (ale ne tolik jako maska níže, pro představu je to konzistence podobná hutnému jogurtu) a bílou barvu. Voní po citrónové trávě a meruňkách. Do vlasů se nanáší bez problémů a stejně tak se i oplachuje. Já jí používám po masce. Vlasy hezky zjemní, provoní a dají se pak dobře rozčesat. Za dobré rozčesání mých dlouhých vlasů může ale i Tangle Teezer Aqua. Vlasy jsou lesklé a hebké, ale mé vlasy jsou samy o sobě dost lesklé, takže ten lesk ani tolik nepotřebuji. S tímto produktem jsem také velmi spokojená. Další balení si ale nekoupím a zkusím jiný kondicionér z této řady (nechci aby si na něj vlasy zvykly). Kondicionér stejně jako šampón má 200ml a stojí 68Kč.


Alverde - vlasová kůra  s citrónem a meruňkou bude teď hodně známý a vychvalovaný produkt. Jak už jsem zmiňovala výše, zde je trochu obtížné dávkování. Nevím jestli to je tím, že je maska příliš hutná a nebo mám trošku vadné balení. Když chci obsah vytlačit tak musím silou, ale není to zas nic hrozného. S koncem obsahu to nebude hrozné, protože i tato tuba se dá snadno otevřít a dobře s ní vymačkáte zbytek masky. Konzistence je zde ještě hutnější krémová než u kondicionéru výše. Má bílou barvu a voní stejně jako kondicionér, takže po meruňkách a citrónu. Masku nanesu na vlasy umyté šampónem, dám je do ručníku a nechám ji 15 minut působit. Poté smyji, použiji výše zmíněný kondicionér, znovu smyji a vlasy vyfoukám. Toť můj proces pro hezké vlasy. Vlasy jsou po masce taktéž lesklé, jemné ale zároveň nadýchané. Maska vlasům propůjčí i svou lehkou vůni, která vydrží několik hodin po umytí. Tato maska je jedna z těch lepších co jsem kdy vyzkoušela. Dříve jsem používala Diamond oil masku od Redkenu, která stojí okolo 600kč za 250ml a v účincích třeba mezi touto nevidím příliš velký rozdíl, hlavně tedy až v ceně. Tato vlasová kůra o 150ml stojí 70Kč.


Šampón s kofeinem / pečující balzám s citrónovými květy a meruňkou / vlasová kůra s citrónem a meruňkou


Celkově bych to shrnula tak, že tato péče mi velmi vyhovovala. Neměla jsem s ní nijak výrazné problémy a navíc se mi líbí že jsou výrobky velmi cenově dostupné. Šampón mě překvapil svou gelovou konzistencí a nízkou pěnivostí, nakonec jsem s ním neměla žádný problém a vlasy hezky umyl aniž by je vysušoval. Balzám mi přijde stejný jako vlasová kůra, ale není tolik hydratační a vlasy tolik nezjemní. Ovšem co jsem od něj očekávala to splnil. Vlasová kůra je pro mě asi z této péče nejlepší a klidně bych si ji po spotřebování pořídila znovu, má hutnou konzistenci a vlasy hezky hydratuje a zanechá je jemné. Ráda tyto přírodnější produkty používám, protože pak mám pocit že vlasům tolik neubližuji. Na základě těchto kladně nabitých zkušeností jsem si pořídila další šampón a masku od této značky, a časem uvidím zda bude můj názor stejný jako na výše zmíněnou péči.

Jaký je Vás oblíbený šampón a máte občas nějakou kompletní péči?

Žádné komentáře:

Okomentovat