pátek 8. srpna 2014

WISHLIST na Srpen 2014

Nevěřila jsem, že by někdy bylo těžké vymyslet wishlist. Ale jelikož je život plný překvapení, tak se i toto stalo :-D Opravdu jsem měla pocit, že nic nepotřebuji a kromě už zmíněných věcí po ničem mé srdce neprahne. Nakonec jsem si vzpomněla na jednu věc, která mě v poslední době dělala radost a dál to byl celkem oříšek. Takže s rekordním minimálním počtem věcí Vám představuji můj wishlist na Srpen.


1. Victoria's Secret - tělový sprej Secret craving, vlastním z této řady tělové mléko a naprosto jsem si ho zamilovala, proto bych si chtěla dopřát i tuto vůni v podobě tělového spreje. Na letišti jsem to trochu podcenila a myslela jsem si, že budu mít možnost si ještě nějaké produkty koupit, ale nevěřili by jste jak je těžké tuto vůni najít. Při mém zpátečním letu jsem sice VS našla, ale právě tato řada tam nebyla, což mě hrozně mrzí. Jedinou možností je pro mě tedy objednat si to přes e-shop nebo koupit na letišti až zas někam budu cestovat. Vůně je to nádherná, jedná se o kombinaci vanilky a černého rybízu. Na těle zůstane několik hodin a s hydratací tělového mléka je to velmi dobré. Už chápu proč všichni VS milují :-)) myslím si, že každá žena by si zasloužila od této značky něco vyzkoušet, už jen ty růžové obaly a taštičky jsou sladké.
2. Cien pleťová kosmetika mě láká už delší dobu a říká se že jejich produkty jsou vzhledem k ceně dobré. Jelikož poslední dobou dost cestuji a mám "dva domovy" tak bych si chtěla pořídit tyto odličovací přípravky do druhého z nich, abych to neustále nemusela tahat s sebou. Zkusit se musí všechno, a těším se až to budu používat!
3. Avon - calming effect powder fountaion, musím se přiznat, že pudrový make-up jsem nikdy nezkoušela, ale koukala jsem už na nějaké od Bare Minerals. Nebyla jsem si jistá tím, jestli mi aplikace bude vyhovovat a tak jsem nechtěla investovat hned velkou částku. Nakonec přišel s tímto výrobkem i Avon, který se mi zdá více cenově dostupnější a po kladných recenzí by mě opravdu zajímal. Určitě to bude horší s dávkováním a přenášením při cestování, dále také asi s dostupností protože jsem ho teď v posledních katalozích nenašla. 

Toť můj skromný list přání na Srpen. Poslední dobou se snažím zaměřovat na věci co potřebuji a nekupovat zbytečnosti. Přeci jen si uvědomuji, že ty věci ani nevyužiji. Mám teď trochu negativní přístup k nakupování a moc mě to nebaví. Radši si koupím jídlo na den, než to utratit za nějakou blbost. Ach, je zajímavé jak člověk mění priority.

Žádné komentáře:

Okomentovat