pondělí 11. srpna 2014

NAKOUPENO za Červenec 2014

Červenec utekl nesmírnou rychlostí a klasicky přicházím s článkem o nakoupených produktech. Celkem mě tento měsíc zlákal Yves Rocher svými slevovými akcemi, ale přiznám se Vám, že jsem zažila totálně nepříjemný a drzý personál. Bohužel mě ta poslední návštěva tak znechutila, že už se tam nějakou dobu ukázat nechci. Potřebovala jsem nějakou péči na vlasy, opalovací sprej a chtěla jsem vyzkoušet něco od Balei. A tak nějak z toho vyšlo toto.


Soupis všech zmiňovaných produktů:

Jessa - mycí emulze sensitive pro intimní hygienu (zde)
Balea - tělové mléko s vůní melounu
Balea - šampón pro citlivou pokožku
Sun dance - sprej na opalování s karotenem of 15
Alverde - šampón s mandlovým a arganovým olejem
Alverde - regenerační maska s avokádem
Yves Rocher - hydratační odličovací mléko
Yves Rocher - hydratační micelární voda
Yves Rocher - hydratační krém spf 25
Yves Rocher - sprchový gel retropical
Yves Rocher - expresní odličovač očí s chrpou
Yves Rocher - regenerační olej na suché vlasy
Yves Rocher - rozjasňující maska granátovým jablkem
Dontodent - ústní voda
Balea - krém na nohy s ureou
Yves Rocher - sos gel na ruce
Clarins - daily energizer cleansing gel
Clarins - daily energizer wake-up booster
Clarins - daily eregizer cream
Syx - original lip balm
Marionnaud - refreshing cleansing foam (zde)
Catrice - ultimate colour 270
Catrice - smoothing lip polish 040
Sephora - liner electro 03
Sephora - ořezávátko
Babylove - vlhčené ubrousky obsahují aloe vera a výtažky z heřmánku
Purederm - okurkové polštářky na oči
Ebelin - odličovací tampóny maxi
Jessa - cestovní pouzdro na tampóny


Jessa - mycí emulze sensitive pro intimní hygienu mě zaujala jen proto, že je to značka DM a myslela jsem si, že by nemusela být špatná. Konzistence je gelová, hodně tekutá a neparfemovaná. Díky té konzistenci rychle ubývá.
Balea - tělové mléko s vůní melounu je pro mě zatím celkem zklamání. Koupila jsem si ho s sebou na Kos, ale tam jsem ho pak prostě používat nemohla. Vůně z balení i při aplikaci je fajn, ale po namazání na tělo to tak hezky už nevonělo - ba dokonce smrdělo. Hydratace je střední, vím že by mě tohle v zimě nijak nespasilo. Zatím jsem tedy z toho trochu v rozpacích, protože všichni říkali jak ty produkty z limitované edice hezky voní a ono přitom ne. Zkusím tomuto tělovému mléku dát ještě šanci a třeba se můj názor změní.
Balea - šampón pro citlivou pokožku jsem si koupila kvůli tématu usazování šampónu ve vlasech, které u nás zavedla Plum Foolery. Nakonec jsem ho dala mamce, takže recenze asi nebude.


Sun dance - sprej na opalování s karotenem of 15 je můj nejoblíbenější opalovák tohoto roku a mám už dvě balení spotřebované. Po tom co jsem se už opálila jsem používala of 15 a of 6 a úplně to stačilo. Mám sice ráda oleje, ale tohle mléko mě naprosto dostalo. Je lehce zbarvené do žluta, má řidší konzistenci a vypadá zkrátka jako opalovací mléko akorát je ve spreji. Moc se mi líbí jeho vůně, je taková nevýrazná, sladká a hrozně těžko se popisuje. Za mě je tohle asi nejlepší opalovák co jsem v poslední době používala, ano ano, koupím znovu!
Alverde - šampón s mandlovým a arganovým olejem je mojí náhradou za kofeinový šampón. Příjemně voní a nemám s ním žádný problém, více zas po delší době používání .
Alverde - regenerační maska s avokádem mě mile překvapila a je fakt úžasná! Vlasy udělá neuvěřitelně jemné a lesklé. Jen mi vadí lehce její množství a to jak rychle ubývá. Stejně jako výše, úplný názor a článek bude až po spotřebování těchto produktů.


Yves Rocher - hydratační odličovací mléko jsem si koupila k micelární vodě abych to měla hezky kompletní. Ještě ho nemám nijak extra ozkoušené. Líbí se mi design produktů z této řady jak jsou stejné.
Yves Rocher - hydratační micelární voda odličuje zatím dobře, ale také to ještě nemůžu úplně říct protože tyhle produkty používám krátce. Když chytnete 40% slevu tak jsou ceny celkem ok, jinak bych do toho už asi nešla, protože má u mě YR vroubek.
Yves Rocher - hydratační krém spf 25 je zatím celkem dobrý. Je velmi tekutý a do pleti se vstřebává delší dobu, za to ale dobře hydratuje. Líbí se mi jeho spf 25. Teď ho teprve začínám spolu s předchozí péčí od YR používat.


Yves Rocher - sprchový gel retropical poslouží někomu asi jako dárek. Sprchové gely od YR mě moc nezaujaly a asi si další koupit neplánuji.
Yves Rocher - expresní odličovač očí s chrpou tajně čeká v zásobách, ale děsně se těším až ho budu používat! Doufám, že to bude taková legenda a parádní odličovač jak očekávám a jak se o něm píše.
Yves Rocher - regenerační olej na suché vlasy také ještě nebyl ozkoušen. Čekala jsem od něj asi něco jiného, ale tak co.. Jako většinu produktů, jsem i tento kupovala v YR s 40% slevou. Myslím si, že YR mě zklame a po poslední aféře v prodejně už mu moc nefandím.


Yves Rocher - rozjasňující maska granátovým jablkem, čekala jsem že to bude peel-off ale je to v podstatě jen gel co se pak musí smýt. Příjemná maska, ale účinky nejsou nijak extra znatelné. Líbí se mi balení, které je malé a na cesty je super.
Dontodent - ústní voda se mnou měla cestovat na Kos, ale nakonec to vyhrála miniaturka Listerine. Takže při nějakém dalším výletu na ní určitě dojde. Líbí se mi, že pak do té lahvičky budu moct nalít jakoukoliv ústní vodu.
Balea - krém na nohy s ureou, mám tento krém už ve velkém balení a na dovolenou jsem si chtěla pořídit i malé a musím říct, že jsem udělala dobře! Protože od toho neustálého chození v písku a po chození po výletech mi tento krém suché nohy spasil. Pokud je nějaký nejdiskutovanější krém na nohy, tak je to tento.
Yves Rocher - sos gel na ruce jedná se o klasický antibakteriální gel a je momentálně mou záchranou v kabelce. Dost mě překvapil, protože lepí snad nejméně ze všech co jsem zkoušela. Parfemace je nevýrazná, ale pěkná. Možná mi vadí vyšší cena bez slev.


Clarins - daily energizer cleansing gel jsem teď používala velmi často. Celá tato oranžová sada voní stejně, těžko se to popisuje, ale asi to je něco společného s citrusama a zároveň to je vůně hodně parfemovaná uměle a výrazně. Má hutnější konzistenci a nepění. Gel samotný slouží dobře, používala  jsem ho poslední dny spolu s mořskou houbou. Odstraňovala jsem s ním jen pleťový make-up a pleť mi nijak nedráždil a ani po něm nebyla dehydratovaná.
Clarins - daily energizer wake-up booster je přesně takové probuzení po ránu. Odstraní nečistoty co se přes noc na pleti usadí, nezanechá lepivý efekt a pěkně voní.
Clarins - daily eregizer cream, mrzí mě že tento denní krém nemá spf, tak nějak už to po denních krémech požaduji. Ten jsem ještě moc nezkoušela, ale do pleti se vstřebá celkem rychle a pleť po něm není nijak mastná.
Syx - original lip balm jsem si koupila zas bezhlavě, ale vyšel mě asi na 30kč tak jsem ho chtěla zkusit. Zatím mi doma leží ladem, tahle originální verze mě tolik nezaujala.
Marionnaud - refreshing cleansing foam je naopak super. Poslední dobou celkem preferuji mokré čistění pleti, protože mám pocit, že je více čistá. Pěna je na pleti moc příjemná, je bez parfemace a make up dobře odstraní, ale nevýhodou je rychlý úbytek. Na cestování je to super věc, která se vejde do každé kabelky.


Catrice - ultimate colour 270, bohužel se mi nějak pokazila fotka a odstín rtěnky není moc vidět. Proto jsem našla alternativní obrázek, který hodně odpovídá odstínu. Jedná se o takový teplý švestkový odstín. Rtěnky od Catrice mám ráda a líbí se mi že i tahle matná rty skoro vůbec nevysušuje.
Catrice - smoothing lip polish 040 je pro mě naprosto něco neobvyklého, protože jsem spíš rtěnkový typ a lesky mi doma leží ladem. Tohle je fajn spojení jak lesky trochu zase vyzkoušet. Odstín 040 je něco mezi červenou a oranžovou. Tento produkt je dobře pigmentovaný jako rtěnka, vlastnosti lesku mu zaručí lesklý efekt a tint zas výdrž. Ještě jsem tento lesk/tint/rtěnku nezkoušela nosit delší dobu ale myslím si, že by jsme mohli být kamarádi.
Sephora - liner electro 03, tužka byla ve výprodeji asi za 40kč? Nevím, ale přišla mi zajímavá. Mám jednu stříbrnou od Avonu, ale ta vůbec nekreslí. Tato je docela hezky měkká a barva taky zajímavá, jen výdrž ještě ozkoušenou nemám.
Sephora - ořezávátko je také z výprodeje. Doma mám jedno duo od Essence a zjistila jsem že mají stejnou žiletku od stejné značky. Takže by mohla být v podstatě stejná kvalita. Tohle je takové malé ořezávátko a má jen jeden otvor takže na cesty je to přijatelnější. Navíc se mi líbí že je černé.


Babylove - vlhčené ubrousky obsahují aloe vera a výtažky z heřmánku. Nikdy jsem víc nepoužívala vlhčené ubrousky než tento rok. Naučila jsem se to, jak dokáží usnadnit některé věci, Tyto konkrétně jsem ještě nestihla otevřít, ale líbí se mi malé balení o 15ks. Četla jsem že jsou vhodné i na obličej, tak uvidíme jestli by se s nimy šlo třeba odlíčit.
Purederm - okurkové polštářky na oči jsem koupila v Tetě a čekají na to až je vyzkouším.
Ebelin - odličovací tampóny maxi jsou teď dost velkým konkurentem pro ostatní odličovací tampónky. Je na čase udělat zase nějaký článek a srovnat to. Pokud máte rádi tyhle velké a i pokud jste je nikdy nezkoušeli, vyzkoušejte je, jsou skvělé.
Jessa - cestovní pouzdro na tampóny je super věc při cestování a do kabelky. Jen tak na mě v drogérii tohle pouzdro vybaflo a byl to poslední kus. Jedno takové už mám od Kotexu, a vážně bez něj nedám ránu, protože to aspoň pak nemáte rozházené po kabelce. Na tomto se mi moc líbí ten barevný motýl a cena, která byla asi do 40kč.


Klasicky poslední fotka obsahující swatche a to je jinak vše z mých nákupů za červenec. Časem se tu zas objeví na vše recenze. Musím se polepšit a začít nakupovat víc dekorativku. Zjistila jsem, že radši nakupuji péči. Jak to máte Vy? Kupujete radši pečující nebo dekorativní kosmetiku?

Žádné komentáře:

Okomentovat