pondělí 11. srpna 2014

Chvilka všude-možně Srpen 2014

Chtěla jsem nedávno udělat chvilku v drogérii, ale jelikož jsem potom odletěla na dovolenou tak už na to nezbyl čas a věci o kterých jsem Vám chtěla říct jsou třeba dva týdny staré. Ale i tak jsem měla prostě pocit, že o některých věcech by jste rádi věděli. Proto to prosím  berte s rezervou.


Tyto fotky jsou pořízené asi před dvěma týdny v DM, ale mám pocit že ty akce tam trvají stejně okolo měsíce. Mají tam slevy na deodoranty a antiperspiranty. Mě nejvíce zaujal NEO deodorant který je zlevněný na 70Kč. Mám už druhé balení a ta oranžová varianta mi voní nejlépe. Je to super deodorant a prakticky teď jiný nepoužívám.


Menší ceny jsou také vidět u stylingových přípravků. Syoss mě nechává naprosto chladnou protože ho nemám ráda a s jejich produkty jsem byla jen zklamaná. Laky, gely a tužidla nepoužívám.


Got2b se mi líbí svými obaly a celkem i vůní jejich přípravků. Na gely se koukám jen kdyby se mi něco nelíbilo pro přítele, ale ten je už také nepoužívá takže tyhle stylingové produkty na vlasy nejsou vůbec pro mě podstatné.

Naopak OldSpice přítelovi kupuji ráda. V tuhé formě hezky voní Danger Zone, ve spreji Sweat Defense a opravdu účinný je gelový antiperspirant White Water. Mám ráda když chlapi hezky voní! Jinak jsem zjistila že v Tetě (když jsou v akci) vyjdou tyto deodoranty a antiperspiranty ještě o 10Kč levněji.


Myslím si, že tyhle štětce Ebelin se u nás tak často nevidí (já je tu vidím poprvé). V Německu mají celý stojan s pomůckami Ebelin a mají tam skvělý výběr, ale k nám se to bohužel nedostalo a asi ani nedostane. Flat top vypadá dobře, na můj vkus je ale moc řídký. Ale pro někoho to může být dobrá možnost jak takovéhle štětce vyzkoušet.


Pro někoho bude tohle skvělá sleva, ale mě tenhle boom s Aussie vůbec nebere. Vyzkoušela jsem jejich produkty, ale zklamaly mě.


V Tesco My mají hezké akce, NEO a ostatní deo/anti tu jsou také za lepší cenu.


30% sleva na Niveu je také v Tesco My. Jejich tělové mléka jsou skvělá a ráda bych vyzkoušela i nějaký zpevňující přípravek.


V Tescu My jsem si koupila nejlepší pinzetu a chtěla bych Vám ji ukázat. Je k dostání asi v 5 barvách a stojí 60kč. Já mám ale pocit že jsem jí kupovala dříve za 30kč. Je kovová se šikmým koncem, mě tenhle tvar vyhovuje a dobře se mi s ním pracuje. Líbí se mi že barva na pinzetě drží a neslupuje se, já mám tu růžovou.


45% sleva na sprchové gely Dove, Radox a Axe.


Limitku Balea jsem zapomněla vyfotit ale našla jsem i jiné nové produkty. Například dva mycí přípravky na obličej (druhý regál od spoda za 59kč a 69kč) a koňskou mast za 75kč.


Zlevněná Mixa mě zaujala a líbí se mi ta nová micelárka.


Inglot má pár novinek, například matující podkladovou bázi a bázi s spf 20. Dále pak konturovací a rozjasňovací pudry.


V Rossmanovi jsem zahlédla plastové organizéry. Pokud někdo nechce objednávat přes internet, tohle je další dobrá možnost jak si ho pořídit.

Tak to je z dnešního mišmaše všechno, mějte se krásně a snad Vám něco poslouží :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat