pondělí 28. dubna 2014

Legendární vlasové přípravky AUSSIE

Funguje to vždycky tak, že nějaká firma přijde s novým produktem. Všechny lidi to zaujme, chtějí ho vyzkoušet a proto si ho koupí. Po několika týdnech/měsících používání se tyto lidi rozdělí do dvou skupin. Do jedné, která ten nový produkt zbožňuje a nedá na něj dopustit, a do druhé skupiny, která ho nesnáší a nevyhovuje jim. Myslím si že produkty Aussie jsou tím přímo důkazem. Tyto přípravky a nebo alespoň značku znáte určitě všichni, a možná i někteří z Vás je máte doma. V tomto článku bych Vám chtěla říct svůj názor, který na ně mám.


Na tyto produkty jsem tedy slyšela vesměs velkou chválu, a samozřejmě jsem je chtěla vyzkoušet i na vlastní pěst. Proto jsem si je někdy v Lednu pořídila a ohromě se těšila na první mytí vlasů s nimi. Vlastním 3 minute miracle na poškozené vlasy, šampón a kondicionér na vlasy, které jsou dost dlouhé aby svištěly. Pokud si myslíte že jsem si tou poslední větou z Vás dělala srandu, tak to tak není, toto je opravdu název kondicionéru a šampónu. Debilní co? Nechápu proč to aspoň nepřeloží do nějaké té lepší češtiny. Tohle už bylo asi první negativum které na mě vlezlo.

3 Minute miracle recontructor je snad nejznámější ze všech produktů této značky. Hned jako první musím zmínit balení, o kterém všichni víme že není klasické. Balení má totiž dole malý otvor, s gumou ze kterého maska po zmáčknutí vyleze. Po tom co si přinesete tuto masku z krámu pouze sundáte nálepku, která se na otvoru nachází a takhle už to budete mít na pořád. Určitě Vám asi ani neuniklo to, že balení se nedá nijak zavřít. Toto je také velmi spekulativní téma.. ano ve sprše je to praktické, tubu pouze zmáčknete a maska Vám vyjede do ruky.. ALE ! Když chcete s tímto produkte někam cestovat, tak to prostě nelze. Rozhodně Vás varuji před tím, si tuto masku brát do letadla do kufru, protože by se Vám z kufru stala jedna velká vyteklá maska. Jedině mě napadlo sundat "víčko" a dát tam potravinářskou folii a pak víčko vrátit, ale nezkoušela jsem to. Každopádně balení je do jisté míry praktické, ale chtěla bych vidět toho kdo to vymyslel.. Cítíte ze mně trochu pesimismus a negativitu? Omlouvám se, ale dneska to bohužel bude jen o tom. Hodně diskutovanou věcí je zde i vůně, která je přímo žvýkačková, mně nevadí. Maska má lososovou barvu a spíš gelovou konzistenci. Co se účinků týče tak je to pro mně průměr. Někdy jsem ji nechávala na vlasech 3 minuty, 10 minut někdy i 20 minut, ale účinky byl vždy stejné. Maska vlasy po šampónu (!) hezky zjemnila, a daly se pak hezky rozčesat. Ovšem nějakého zacelení konečků či celkového uzdravení vlasů jsem si nevšimla. To že maska dodá vlasům lesk je možná pravda, ale na svých vlasech jsem to nijak nezpozorovala, protože je mám normálně hodně lesklé. Jak už jsem říkala na začátku, maska je pro mě průměrná a cena 150kč je fakt přemrštěná. Stejně tak jako tato maska mi poslouží i maska od Balei.


Šampón na vlasy, které jsou dost dlouhé aby svištěly je asi nejhorší ze všech třech produktů. Ach bože, jak mě tenhle blbej název šampónu štve. Balení už má normální (díky bohu) s mačkacím víčkem. Má modrou barvu, krémovější konzistenci a voní tak nějak po mentolu? Nevím, tahle vůně se nedá moc popsat. Klasicky jsem šampón napěnila a dala na vlasy.  Když jsem šampón smyla z vlasů, tak byly šíleně hrubé a nedaly se skoro rozčesat ani prsty. Taky jako by to mezi nimi vrzalo (takový ten zvuk, to asi tak slovy nepopíšu :-D). Byly opravdu hrubé a zacuchané, takže maska nebo kondicionér se zde použít přímo musel aby vlasy nějak zjemnil. Nikdy jsem tohle u jiných šampónů nezažila a nedokážu si vysvětlit proč to tak je? Možná že se tím vlasy pořádně odmastí, to mně jediné napadá. Vlasy jsou druhý den takové zlámané a zohýbané, to se mi také u žádných jiných šampónů nedělalo. Myslím si za celkový zhoršený stav mých vlasů může právě tenhle šampón. Takže Vám na rovinu říkám, že tohle je ten nejhorší šampón co jsem kdy vyzkoušela. I Balea šampóny mi udělaly lepší službu.


Kondicionér na vlasy, které jsou dost dlouhé aby svištěly, tento kondicionér je takový průměr až skoro pod průměr. Stejně jako šampón má také víčkové mačkací balení. Má světle modrou barvu, gelovou konzistenci a vůni divnou až ji neumím popsat. Jelikož mé vlasy byly děsně vysušené po použití šampónu, tak  jsem masku a kondicionér použít musela, jinak bych měla asi už navždycky zničené vlasy. Kondicionér svou funkci plnil, vlasy zjemnil, ale maska to dokázala líp. Nevím, už asi nic víc k tomuto kondicionéru nemám co říct protože nic jiného kromě zjemnění vlasů nedělal.


Nechápu dávkovací otvor u 3 Minute miracle, divně přeložený název šampónu a kondicionéru a taky to, proč je každé balení jinak zbarvené. Všimli jste si toho že 3 Minute miracle má teple bílé balení, šampón béžový a kondicionér studeně bílé balení? Co to zas sakra je? Neumějí snad udělat jednotný odstín balení?Design se mi líbí, roztomilé malé klokánky jsem ocenila. Aspoň vidíte, že když se mi produkt nelíbí, dokáže mě poté na něm naštvat už cokoliv. Ale to co mě nejvíc irituje, je ta cena kterou si za tyhle produkty účtují. Pardón ale mám dávat někde přes 150kč za kus něčeho, co nefunguje?  Jsem opravdu rozčílená, protože tyhle přípravky mi vlasy ještě zhoršili, konkrétně tedy šampón a jediný co bylo celkem ucházející je maska. Tohle byla pro mě naprostá ztráta času a vyhození 450kč, které mi už bohužel nikdo nevrátí.

PS: Pokud budete chtít nějaké Aussie přípravky vyzkoušet, doporučuji Vám třeba říct kamarádce která je má aby, Vám trošku dala a mohli jste je aspoň vyzkoušet. Rozhodně to nestojí za to, je jen tak na blind kupovat jako já.

Žádné komentáře:

Okomentovat