čtvrtek 1. května 2014

SPOTŘEBOVÁNO za Duben 2014

Na toto měsíční spotřebováno a nakoupeno jsem se děsně těšila. Už jsem chtěla nafotit fotky a všechno dát do kupy, ale vždycky jsem si řekla že kvůli programu ještě těch pár dní počkat musím. Takže teď už konečně nastal ten čas, kdy článek můžu zveřejnit a říct Vám co jsem v tento měsíc Duben spotřebovala za produkty.


Soupis všech zmiňovaných produktů:
Ziaja - kokosový sprchový krém
Palmolive - sprchové mléko mild & sensitive
Glisskur - okamžitá regenerační maska marrakesh oil & coconut
Garnier - color sensation permanentní barvící krém (3.0 tmavě hnědá)
Colgate - max white one active
Yves Rocher - opravné tělové mléko karité - shea butter
Garnier - neo intensive antiperspirant fresh blossom (zde)
NYC - smooth skin powder
Natura Siberica - sophora japonica day cream
La Roche-Posay - hydreane bb cream spf 20 (light)


Ziaja - kokosový sprchový krém mám už druhé balení a jsem s ním spokojená. Někdy se mi k určitým produktům vážou vzpomínky, tento mi v hlavě evokuje dovolenou v Turecku, kde jsme tento sprchový krém s přítelem používali. Vůně je klasicky kokosová, jemná a nijak nevtíravá. Jelikož má balení 500ml (klasické je 250ml) tak trvá celkem déle než se spotřebuje, za tu cenu je to i určitá výhoda. Sprchové krémy od Ziaji mi vůbec nevadí, protože nevysušují, krásně voní, mají velké balení za nízkou cenu.
Palmolive - sprchové mléko mild & sensitive, pokud půjde o produkty do sprchy tak značka Palmolive se tu bude možná objevovat často, protože ji už celé roky používáme všichni z rodiny. Tahle vůně patří k mým oblíbeným, je taková na styl vypraného prádla. Jemná lehká krémová vůně, která je po umytí z vaší pokožky cítit. Pění velmi dobře a asi i nejvíc ze všech co jsem kdy vyzkoušela. Pokožku nevysušuje a je to prostě věc na kterou se můžu spolehnout.Tohle je má stálice a ještě dlouho bude, další balení už mám ve sprše.
Glisskur - okamžitá regenerační maska marrakesh oil & coconut, tuhle masku mám už velmi dlouho, a jsem ráda že je spotřebovaná. Vůní mi připomínala právě ten kokos, ale byla to trošku chemická vůně. To co jsem od ní požadovala - splnila. Vlasy mi po šampónu hezky zjemnila. Jeden čas ji používala moje mamka a byla s ní také spokojená. Já si ji už ovšem nekoupím, protože tu mám na zkoušení něco jiného.


Garnier - color sensation permanentní barvící krém (3.0 tmavě hnědá), obsahuje hliníkovou tubu s barvícím krémem ( 40ml ), plastovou lahvičku s oxidačním činidlem ( 60ml ), závěrečnou péči a samozřejmě i rukavice. Líbilo se mi že byla krabička i ty vnitřní produkty sladěny do tmavě růžové barvy. Barvila jsem si s touto barvou asi 3x odrostlé vlasy a vše proběhlo v pořádku. Dalšímu balení se nebráním.
Colgate - max white one active je moje nejoblíbenější pasta na zuby, a proto se tu bude občas objevovat. Pasty z řady max white one mi vyhovují všechny a upřímně mezi active, luminous a fresh nevidím rozdíl. Mně zuby během pár dní vybělí o nějaký ten odstín, ale samozřejmě to není celou dobu co jí používám. Doma mám už 3 další kusy, tak to mluví asi za vše. (Mimochodem, v DM teď mají tyto pasty 2ks za 99kč).
Yves Rocher - opravné tělové mléko karité - shea butter, toto tělové mléko bylo jako dárek k jednomu časopisu, tuším že to byla Žena a Život. Je určeno pro velmi suchou pokožku, po používání by měla být jemnější a méně podrážděná. Na to že nejsem mazací typ, tak jsem toto mléko používala každý den večer. Především na nohy, ale i na ruce a celé tělo. Přijde mi že má středně hutnou konzistenci a vůni opravdu jak bambucké máslo. Příjemně a snadno se roztírá, do pokožky se vsákne poměrně rychle a zanechá ji vláčnou, ne však mastnou. Hydratace je super, opravdu po pravidelném používání nebyla má pokožka tak vysušená jako dřív. Měla  jsem balení o 75ml. V Yves Rocheru prodávají tento produkt v 150ml za 270kč. Pokud by mi někdo chtěl udělat radost a koupit něco z Yves Rocheru tak bych toto tělové mléko chtěla znovu. Zatím si ho ale nepořídím, protože tu mám ještě dvě tělové mléka od Nivei které už také čekají na používání.
Garnier - neo intensive antiperspirant fresh blossom, tento produkt znáte určitě všichni, protože si jako novinka získala srdce snad všech. A i já s nimi musím souhlasit, i když tento antiperspirant není zas tak účinný jako Rexona maximum protection. Jeho výhodou je krásná vůně, že nedráždí a nedělá skvrny na oblečení. Balení mi vystačilo asi na dva měsíce. Takže když ho používáte každý den, tak je jeho životnost celkem nížší. Když ho seženete v akci za nějakých 70kč, tak je to pěkný kup. Tento antiperspirant mi vyhovoval a líbí se mi jeho vůně takže si další balení znovu pořídím.


NYC - smooth skin powder, toto je také produkt o kterém přinejmenším určitě slyšel už každý a nebo ho máte doma. Musím říct jednu skvělou věc co se mi na tomto pudru líbí, balení mi vydrželo asi půl roku (včetně jednoho spravování a vydření až do dna) . Což je za tu cenu asi 90kč úplně úžasné! Dalším pozitivem je pro mně to, že mi tento pudr dobře sedí s každým make-upem. A to je vlastně to co jsem celou dobu hledala. Mám transparentní verzi a asi ani nepřemýšlím o nějaké odstínové variantě. Je pravda že tady pojem "transparentní" je maličko mimo, jelikož pudr je spíš bílý a vždycky po něm máte trošku světlejší pleť než když si nanesete make-up ale je to opravdu jen decentní. Mám normální až sušší pleť a vydrží mi normálně asi 6-8h, pak je potřeba trošku přepudrovat t-zónu (ale stejně se nikdy během dne nepřepudrovávám), také ta výdrž záleží i na typu make-upu. Když mám nějaký hodně hydratační make-up tak se mi třeba t-zóna po těch 6h začne trochu lesknout a nebo když mám nějaký co trošku vysušuje tak to nemusím ani kontrolovat. Pravdou je, že se během dne nepudruji, stačí mi to ráno po nanesení make-upu a pak už nic (ale jak už jsem říkala výše, záleží to na tom make-upu a na aktuálním stavu pleti). Druhé balení už dávno používám. Takže tenhle pudr Vám můžu chci doporučit! Za tu směšnou cenu co stojí, získáte opravdu kvalitní kousek.
Natura Siberica - sophora japonica day cream byl jako vzoreček tuším že v Ladyboxu. Krém jsem nanášela někdy na noc a někdy ráno. Má nevtíravou vůni, dobře se roztírá, celkem rychle se do pleti vstřebává a jeho hydratační účinky mi přijdou průměrné. Líbí se mi že má spf 15, na pleti mi trošku vadil a jinak celkove jsme si moc nesedli. Celkově mě zatím produkty od Natura Siberica díky vzorečkům moc nezaujaly.
La Roche-Posay - hydreane bb cream spf 20 (light), jedno tohle balení mi vystačilo asi na 3x použití a sehnala jsem je v lékárně spolu s letáčkem. Jako můj názor na BB a CC krémy je strašně nepopsatelný. Vím, že produkty tohoto typu existují, ale nijak je nevyhledávám. Teď v létě se sice chci po nějakém lehkém BB creamu sice poohlédnout, ale beru to jako normální věc a ne jako nějaký BOOM, který bych za každou cenu musela mít. Tuším že je tento BB cream k dostání ve dvou odstínech, já mám ten světlejší (light a medium). Má strašně divnou vůni, moc se mi nelíbí, ale zase mi nevadí protože na obličeji moc cítit není. Dobře se roztírá, má opravdu velmi lehké krytí spíš jen sjednotí tón pleti, což se mi moc líbí. Je opravdu hydratační, takže žádné vysušování ba naopak. Výdrž je podle mého celkem nízká, ale nijak jsem to nikdy neměřila. Vždycky tento BB cream používám když potřebuji za zlomek času vypadat aspoň trochu dobře. Tudíž když jdu třeba někam na rychlý nákup, na návštěvu, k doktorovi, na skok do města a na takovéhle aktivity, takže nějakou dlouhodobou výdrž jsem ani nikdy po tomto výrobku nepožadovala. Možná bych to tipovala na takových 5h, ale netroufám si to potvrdit. Tento BB od La Roche-Posay mě celkem zaujal a jelikož splnil všechny mé požadavky, tak jsem s ním spokojená a uvažovala bych i o koupi plného balení. 40ml vyjde na nějakých 350kč.

Tak to jsou všechny mé spotřebované produkty za tento měsíc. Vím, že to není moc ale postupně s tím začínám být spokojená. Je to dobrý pocit něco vyhodit a dát možnost něčemu novému. Články tohoto typu mi hodně pomáhají :-) Mějte se krásně a užijte si slunný den.

Žádné komentáře:

Okomentovat