sobota 3. května 2014

NAKOUPENO za Duben 2014

Myslím si že za měsíc Duben se mi toho doma sešlo nějak víc. Můžou za to asi ty slevy které na mě číhaly snad všude. A však to znáte, člověk se tomu neubrání, nebo alespoň mu přijde výhodnější to koupit za nižší cenu. Takže i přes to že jsem toho moc kupovat nechtěla, uvidíte jak to dopadlo. Jelikož se mi ale každým měsícem zvyšuje číslo spotřebovaných produktů, tak mám k tomu lepší a pozitivnější přístup.


Soupis všech zmiňovaných produktů:

Bourjois - odličovací micelární voda na obličej a oči
Bourjois - svěží odličovací mléko pro obličej a oči
Bourjois - vitamínové tonikum
Bourjois - pleťový peeling
Nivea - water lily & oil sprchový gel
Nivea - výživné tělové mléko
Mixa - odličovací mléko proti vysušování pleti
Mixa - čistící pleťová voda proti vysušování pleti
Alverde - šampón pro jemné a řídnoucí vlasy
Alverde - dvoufázová vlasová kůra s aloe a ibiškem
Alverde - olejová masážní koupel na nohy
Alverde - ústní voda máta
Alverde - mycí krém na obličej
Bioderma - hydrabio riche
Essence - zbarvená řasenka na obočí
Balea - jemný peelingový gel
Garnier -  bb cream roll on (light)
Maybelline - colorama lak na nehty (brocades)
Catrice - matná tvářenka (meet nudy)
Ebay - sada štětců na tvář (zde)


Jak už vidíte, momentálně tu mám takové Bourjois a Alerde sady, sešlo se mi to úplně náhodou. Začnu tedy hezky od začátku.
Bourjois - odličovací micelární voda na obličej a oči byla jako dárek k Elle časopisu a byl to velký hit! Mně to jako nějaká úžasná nabídka nepřišla. Koupila jsem si micelární vodu a k ní dostala časopis, který stál pěkně za prd. Micelárka sama o sobě je celkem dobrá, ještě ji ale zatím testuji.
Bourjois - svěží odličovací mléko pro obličej a oči, byla jsem v Douglas prodejně a zrovna tam měli akci na 2+1 na Bourjois produkty. Jelikož jsem už micelárku měla, nevěděla jsem co jiného si mám pořídit. Už delší dobu mně lákalo tonikum a peeling, nakonec jsem se rozhodla pro toto odličovací mléko, abych měla tu odličovací péči kompletní. Pokud máte suchou pleť tak by Vás mohla trochu vysušovat, ale jinak je zatím dobrá.
Bourjois - vitamínové tonikum popravdě moc často zatím nepoužívám. Ráno toho mám celkem dost na práci takže ještě vyčistit pleť, dát tonikum, krém a až pak se začít líčit moc nestíhám. Jinak je na pleti příjemné a moc se mi líbí jak je vesele oranžové.
Bourjois - pleťový peeling používám docela často, ale je úplně jiný než jakýkoliv peeling který jsem vyzkoušela. Má spíš gelovou konzistenci, která se při delší masáži trochu do pleti vsákne. Obsahuje hrubší částečky které se nerozpouští.


Nivea - water lily & oil sprchový gel jsem spolu s výživným tělovým mlékem koupila v sadě za nějakých 90kč v Lidlu? No prostě úžasná nabídka! Ještě mám ve sprše Nivea - fitness fresh z minulého nakoupena, takže se moc těším až ho budu moc vyměnit za water lily & oil protože je to úžasná sladší vůně dělaná přesně na jaro. Jinak takovýhle perličkový sprchový gel jsem neměla už hrooooozně dlouho, takže se moc těším na používání.
Nivea - výživné tělové mléko na mě čeká už také delší dobu a po tom co mi došlo Yves Rocher tělové mléko (mohli jste ho vidět ve spotřebováno za Duben) tak na něj konečně přichází řada. To samé mléko mám ještě v parfemované verzi, takže se ještě rozhodnu jaké otevřu první.
Mixa - odličovací mléko proti vysušování pleti, sice byla teď má pleť spíš normální ale když mám občasné problémy se suchými místečky na obličeji tak Mixu zaměňuji s Bourjois. Musím říct že mě velice mile překvapila! Před nějakou dobou to byl docela hit, když se u nás poprvé objevila na trhu. Mně teda nijak předtím nezaujala, ale teď jsem s těmito produkty celkem spokojená.
Mixa - čistící pleťová voda proti vysušování pleti, musím říct že tyto dva produkty které mám, mají krásnou vůni. Takovou přesně jako kosmetika pro miminka. O vlastnostech těchto produktů se brzy rozepíšu.


Alverde - šampón pro jemné a řídnoucí vlasy, potřebovala jsem jiný šampón a tento od Alverde jsem měla už delší dobu vyhlídnutý. Mám pocit že mi totiž trochu víc začaly padat vlasy, ale při té délce je to asi normální. Dlouhou dobu jsem se už nesetkala s gelovým šampónem, a zatím je vše v pohodě. Použila jsem ho asi 2x takže ještě nemám úplný názor, spíš jen první dojmy.
Alverde - dvoufázová vlasová kůra s aloe a ibiškem byla ve slevě a tak jsem ji vzala. Musím říct že jsem ji použila jen párkrát. Celkově se mi tyhle kůry, spreje a různé takovéhle věci na vlasy strašně blbě hodnotí, protože to na vlasech prostě moc vidět není.
Alverde - olejová masážní koupel na nohy, po jednom strašně náročném dni, kdy mé chodidla byly jako v ohni jsem potřebovala nějakou úlevu a do očí mě praštil tento olej, který byl tuším také zlevněný. Je to řidší olej, s lehkou vůní citrónové trávy. Používám ho na večer, protože nohy opravdu zamastí.
Alverde - ústní voda máta, tohle malé balení stálo asi 15kč? Vzala jsem si dvě a jako musím říct že nic moc. Jelikož toto balení nemělo žádnou takovou tu ochranou nálepku na hrdle nebo tak něco,  tak mám pocit že to třeba někdo přede mnou už otevřel a tak. Nic moc pocit.. Takže to asi vyhodím. Na Listerine prostě nic nemá.
Alverde - mycí krém na obličej stál asi také okolo 15kč, a i zde jsem si vzala dvě balení. Je to takové bahínko, cítím tam možná trochu jíl, ale nevím. Hodí se mi když někam jedu a nechci si s sebou tahat micelárku, odličovací mléko a pleťovou vodu.


Bioderma - hydrabio riche byl  produkt za 99Kč v akci Bioderma for everyone. Super krém pro suchou pleť. Používám ho na noc a zatím si vždy se suchými místěčky poradil.
Essence - zbarvená řasenka na obočí, sehnala jsem ji v nějakém to výprodejovém stojánku asi za 25kč. Nikdy jsem nic podobného u Essence neviděla, ale je to asi i tím že Essence nijak nevyhledávám. Řasenka obsahuje drobné vlákna které by měly vaše obočí trochu zahustit, líbí se mi že je opravdu barevná a trochu na tom obočí vidět je, na rozdíl od řasenky na obočí od Catrice.
Balea - jemný peelingový gel ještě jsem ho nezkoušela, takže nemůžu k němu nic říct.
Garnier -  bb cream roll on (light), musím říct že tohle je ta největší blbost co jsem si kdy mohla koupit, určitě napíšu ještě samostatný článek.
Maybelline - colorama lak na nehty (brocades) znáte určitě všichni. Tyhle laky moc nenosím, jeho efekt na nehtech je moc hezký, ale nevím jestli ho využiji.
Catrice - matná tvářenka (meet nudy), vůbec nejsem tvářenkový typ, ale když se objevila možnost matné tvářenky v drogérii tak jsem si ji chtěla koupit. Ještě jsem ji nezkoušela.. možná na ni někdy přijde :-D
Ebay - sada štětců na tvář, mluvila jsem o nich už v článku " na co se těšit v Dubnu". Patří mezi ty lepší štětce co jsem kdy vyzkoušela. Patří k mému každodennímu líčení a samostatný článek o nich určitě bude.

Pfuj, jsem ráda že už jsem tenhle článek dopsala, protože mi to trvalo děsně dlouho :-D Musím už rychle končit, protože za chvilku jedem na oběd do Ábelova mlýnu, byl jste tam už někdo? Mějte se krásně užijte si víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat