středa 9. dubna 2014

Na co se těšit v DUBNU 2014

Pro dnešek jsem si připravila celkem jednoduchý článek, budu zde lehce psát o tom na co by jste se v budoucí době mohli těšit. Vím že hodně blogerek to také dělá a hodně věcí dává na facebook, ale já na facebook nechodím a nejsem tam nijak aktivní takže mě napadlo to dát sem do článku. Na fotce níže bude pár věcí které si mě poslední dobou docela získaly a určitě bych se o nich chtěla rozepsat více.


Značku Bourjois mám moc ráda, hlavně díky jejich make-upům protože mi od nich sedl zatím každý který jsem si koupila. Vlastním Flower  perfection ve třech odstínech, Healty mix a 123 Perfect. Ovšem nedávno mě tato značka zase popadla a chtěla jsem od ní vyzkoušet více než jen make-upy. Zaujal mě čokoládový bronzer na který jsem ale neslyšela moc kladné ohlasy, pak jsem uvažovala nad legendární řasenkou Volume glamour a nad tvářenkami. Z dekorativní kosmetiky nakonec nedopadlo nic a místo toho se mi naskytla možnost pečující kosmetiky. Jelikož byla v Douglasu akce 2+1 zdarma ( akce platila jen na pečující přípravky )  tak jsem toho využila. Nejprve jsem si chtěla koupit jen nějaký sprchový gel a deodorant, ale vůbec žádná věc mi nevoněla. Tyto sprchové gely jsem chtěla vždy vyzkoušet ale ta vůně nebyla buď žádná a nebo stejně hrozná jak ta předchozí. O kuličkových a sprejových deodorantech si myslím to samé. Sortiment Bourjois není tak velký takže mi už pak jen zbývaly přípravky na pleť. Po peelingu jsem koukala už delší dobu a tak jsem si ho vzala. Další věcí o které jsem slyšela dobré zkušenosti bylo tonikum. Tak už jsem měla dvě věci a rozhodovala jsem se mezi odličovačem očí a odličovacím mlékem. Momentálně se snažím nějaké odličovače očí spotřebovat takže jsem zvolila mléko. Sice tu mám ještě nově koupenou Mixu, mléko včetně pleťové vody, ale tak řekla jsem si že se mi bude hodit na teplejší dny kdy už nebudu potřebovat Mixu pro suchou pleť. Určitě jste zaznamenali že micelárka Bourjois byla v Elle jako dárek, a tak se dostala i ke mě. Za tak "výhodnou koupi" jak všichni říkají to ale nepovažuji, protože Elle stojí normálně okolo stovky a tato micelární voda taky. Jenže já Elle nečtu a nepotřebuji si kupovat časopis za stovku, ve kterém si počtu stejně tak dobře jako v časopise OnaDnes z novin zadarmo. Takže jsem si v podstatě koupila micelárku a dostala časopis zdarma. Tak se mu tu sešla skoro kompletní péče od Bourjois a momentálně všechny tyto produkty používám. ( Trochu mi to připomíná 3step od Clinique :-D)

Když už jsem mluvila o těch časopisech, tak se tu musím zmínit ještě o jednom produktu který byl také jako dárek ke čtivu. Ovšem tuto koupi považuji už za více výhodnou než tu předchozí s Bourjois. Jedná se o opravné tělové mléko od Yves Rocher které bylo dárkem v časopise Žena a Život. Tento časopis stojí asi okolo 30kč a dostat mléko v hodnotě nějakých 50kč mi přijde už jako výhodnější volba. Prostě to beru tak že kdybych si kupovala každý měsíc časopis za 100kč tak to mám pak za rok 1200kč ( a určitě těch vidání Elle není jen 12 za rok ) tak to už je částka za kterou bych si mohla koupit nějakou pěknou voňavku či kvalitní dekorativní/pečující kosmetiku z parfumerie. Ve svém věku prostě nemám potřebu utrácet velkou částku za časopis který si jednou přečtu a je mi ho pak i líto vyhodit, stejnou radost mi prostě udělá Žena a Život nebo OnaDnes. To je můj názor na Elle. Omlouvám se že jsem odbočila od tématu, jen by mě třeba zajímalo jestli to tak máte taky? Líbí se mi že je tělového mléka 50 ml a můžu si ho brát s sebou když někam cestuji ( což je o víkendech skoro furt ). Navíc mi vyhovuje víc než tělové mléko od Dermacolu.

O stínu na obočí od Inglotu jsem psala ve svém wishlistu a nakonec jsem Vám ho pak ukázala i v nakoupených produktech. Kdybych nepsala tyhle články typu "nakoupeno" tak bych ani nevěděla že tento stín používám už od Únoru. Každopádně jsem se stínem moc spokojená a mohla bych na něj napsat recenzi hned. Ale tak nějak se mi do toho furt nechce, stejně tak jako do gelových linek od Inglotu. Ale doufám že tyhle dva restíky stihnu co nejdřív napravit.

Jelikož jsem v drogérii prošvihla slevy na NYC tak jsem si nekoupila ten bronzer který jsem chtěla. Doma mám hned několik tvářenek od Elfu, ale všechny jsou se třpytkami. Mé tváře však zatoužili po něčem matném.. Původně jsem chtěla Sun glow od Catrice o ktrém jsem Vám psala ve wishlistu, ale nakonec se mi více zalíbila jeho matná verze. A jsem velmi ráda že jsem si ho koupila! Používám ho každý den a nechápu proč jsem na tento bronzer a konturování nenarazila dřív?

Tyto dva pomocníky od Redkenu jsem Vám už ukazovala v nakoupených produktech a také jste o něm mohli číst v mém nedávném článku o maturitním make-upu. Úplná recenze tu bude asi až po vypotřebování šampónu protože to pak poznám větší rozdíl na vlasech. Zatím mám pocit že se mi méně třepí konečky a vlasy mám krásně lesklé - ale to jsem měla skoro vždycky.

Pak tu mám takovou sladkou tečku.. úplná třešnička na kosmetickém dortíku. Tento produkt se jmenuje sparkling dust a je od značky Inglot. Je to neuvěřitelně třpytivý prášek, který se hodí snad na veškeré použití co Vás napadne. Jako rozjasňovač je úžasný a dále ho pak můžete použít místo stínů na oči, pro oživení rtěnky a třeba i na tělo. Budu se snažit Vám v podrobné recenzi dát fotky v jeho plné kráse - i když to s tou technikou bude těžké protože přeci jen nedokáže zachytit to co ve skutečnosti vidíme my očima.

Také mi před nedávnem dorazil balíček ve kterém jsem měla " nové petralovelyhair stětce ". Jsou úplně stejné jako ty co prodává Petra akorát jsou černé. Už je používám tak se omlouvám že jsou na fotce špinavé, ale znáte ten zákon schválnosti - použiji je a pak si vzpomenu že jsem je chtěla fotit. Na dotek jsou naprosto jemné, mají opravdu hodně chlupů - jsou mohutné, pevné, dobře zastřižené a zatím mi nepelichají. Určitě se Vám o nich zmíním více protože to je jedna z věcí kterou jsem už nakousla v tomto článku, kde jsem si vylívala jsou zlobu. Ve zkratce Vám prostě řeknu že jsem si koupila ty stejně štětce, ( jenom že v černém ) které prodává Petra. Rozdíl je také v tom že jsem je koupila asi o 4x menší cenu než za jakou je bude Petra na svém e-shopu prodávat. Ups.. jak to že jsem zjistila kde se ty její štětce vzaly a jak to že mám ty samé za menší cenu? No to se brzy dozvíte přátelé.. :-)

Hodně dlouhou dobu si tu už připravuji nějaké to povídání o krému Sudocrem, ale nějak se k tomu nemůžu dostat. Psala jsem o něm stručněji už ve článku "boj se suchou pletí". Stejně tak to platí o NYC smooth skin pudru, který používám skoro už rok. No těch věcí které používám nebo jsem používala je víc a nevím jestli se na ně někdy dostane :-D

Také se mi tu teď naschromaždilo pár věcí od Nivei. A to konkrétně dva sprchové gely, antiperspirant a tělové mléko. Tělové mléko začnu používat po spotřebování toho od Yves Rocher výše, antiperspirant už používám a na ty sprchové gely s také moc těším protože jeden obsahuje olejové perličky. Také jsem si pořídila novinku od Garnieru NEO, s kterou jsem ale tak nějak v rozpacích. Dále se tu pak objeví nějaké produkty od Alverde a Biodermy.

Doufám že se Vám další můj netradiční článek líbil, mějte se krásně!



Žádné komentáře:

Okomentovat