pátek 11. dubna 2014

Tipy, Triky, Akce - Bioderma

V tomto článku bych Vás chtěla upozornit na pár akcí týkající se lékárenské značky Bioderma. Ještě před nedávnem mi tato značka byla cizí, ale díky výhodným cenovým akcím se postupně se značkou seznamuji a dělám si na ní svůj názor - za což jsem ráda. Upřímně Vám asi řeknu že kdyby nebylo těch slev tak mě asi nenapadne si jen tak něco od této značky koupit, protože mi jejich ceny přijdou o něco vyšší.


Možná jste už někdo zaznamenal že Bioderma má nyní akci jménem "Bioderma for everyone", která spočívá v tom že každý měsíc bude jeden produkt zlevněn na 99 kč. Pro tento měsíc Duben je to produkt Hydrabio Riche. Nápad se mi líbí, ale dostupnost mě trochu rozčiluje. Některé holky z Prahy se už chlubily tím že tento krém mají, zatím co já jsem týden oběhávala lékárny než jsem ho našla. Ještě když jsem si ho u pokladny platila, tak mi paní říkala že těch krémů objednala 100 ks a přišlo jí jen 30 ks. Takže občas sehnat tyto produkty je těžké, proto Vám doporučuji ať sledujete facebook biodermy a hlídáte si to pokud o tyto věcí máte zájem. 
Ještě je možná nevýhoda v tom, že ne vždycky se Bioderma trefí do vkusu a do vašich potřeb. Například 2x tu už byl produkt pro suchou pleť ( Atoderm nutritive a Hydrabio riche ) a 1x pro citlivou ( Sensibio AR BB cream ) . Takže chudáci ti co vlastní mastnou pleť, protože jim Bioderma ještě nenaskytla žádnou možnost. Ovšem po mé poslední návštěvě v mojelékarna.cz jsem viděla že mají Sébium H2O čistící vodu 100ml za 79 kč, což by pro majitelky mastné pleti nemuselo být k zahození. O koupi této lahvičky jsem také přemýšlela protože se mi líbí to malé balení, ale mám spíš normální až suchou pleť takže jsem nechtěla riskovat. Každopádně mě také mrzí že nemá Bioderma produkty i pro normální pleť... ale na to si asi postěžuji v jiném článku.


Ještě jednou se musím zmínit o lékárně jménem mojelékarna.cz, protože právě tam jsem koupila sadu tří produktů pro péči o suchou pleť. Tato sada stála asi 79 kč a nikde jinde než právě tam jsem ji neviděla. Po tom co jsem si krabičku rozbalila, jsem byla překvapená jak jsou produkty malé. Micelární voda má 20 ml ( což vůbec nevypadá ) a krémy 15 ml. Ale zase když jsem si to propočítala že mě jeden vzoreček vyšel na 26 kč tak to není tak špatný, protože vím že bych to jinak i za tuhle cenu chtěla vyzkoušet. Paradoxní je že se mi teď pleť mění ze suché na normální - a to jsem si zrovna udělala zásobu produktů právě pro suchou pleť. Ale tak nevadí, hlavně jsem Vás chtěla na tyto akce upozornit, protože si myslím že je to dobrá příležitost jak některé produkty za dobrou cenu vyzkoušet :-)
PS: Také je i nějaká výhodná taštička pro miminka za 99 kč.

Mějte se krásně a přeji Vám hezký víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat