středa 23. dubna 2014

Chvilka v drogérii - Globus Duben 2014

V jednom článku  jsem už naznačovala že mě nedávno zaujal Globus svým oddělením s kosmetikou. Nejen že je zde na výběr mnoho produktů, ale jsou zde i značky které jsem zatím nikde jinde neviděla. Například tu můžete sehnat Ziaju, která není obvykle dostupná v normálních obchodech či drogériích. Dále se mi pak líbí že je zde dostupný Saloos a mnoho dalších eko a bio produktů různého určení a použití. A víte co se mi nejvíce líbí? Že jsou zde dostupné i ty produkty, které nejsou ještě ani v drogériích. Mluvím například o maskách Freeman které zde nejsou sice ve všech druzích, ale i tak je zde jejich největší zastoupení. Freeman je i v drogeriích, ale myslím že je tam jen pár masek. Ale musím vyzdvihnout i Hypermarket Albert který je u nás v Liberci v OC Nisa, protože ten je tam měl taky a když se tam konají velké slevy tak se tam dá sehnat tolik věcí za skvělou cenu, že by se Vám o tom ani nesnilo! Sama jsem se při takovéhle poslední výprodejové akci musela držet abych si neodnesla všechny ty jejich stojany :-D Teď samozřejmě zveličuji ale chci jen poukázat na to, že nejen v drogériích se dají koupit levně věci. Já například na slevy slyším, a asi tak 50% věcí co mám jsem určitě kupovala jen se zvýhodněnou cenou.



Jak už jsem zmiňovala výše, je zde dostupná i kosmetika Saloos, dále pak bio značka výrabějící hlavně krémy na ruce (bohužel si nevzpomenu na jméno) a plánuji si pořídit to bio mýdlo za 26kč co je na fotce níže v horním pravém rohu. Hodně mně zde zaujaly produkty obsahující konopné výtažky. Zkušenost mám zatím jen s konopným balzámem od Saloos a domácí mastičkou, takže bych tyto produkty někdy chtěla taky vyzkoušet. Asi nejvíce pravděpodobně bych si koupila konopný šampón.


Určitě důvod proč se právě mrknout do Globusu na drogérií je i to, že zde mají nyní zlevněnou Rexonu Maximum protection o nějakých 50kč - což je pěkná sleva. Já mám zkušenost s tou zelenou verzí, voněla fakt fresh a hezky, i co se týče účinků tak mě velmi zaujala. Jen mně odrazuje trochu to, že při každodenním používáním docela rychle ubývá, a proto se mi nelíbí ani její cena která bez akce není nejmenší. Nyní používám Garnier Neo takže jsem neměla potřebu si Rexonu pořizovat, ale řeknu Vám, že patří mezi nejlepší a možná asi i nejlepší anti-perspirant deodorant co jsem kdy vyzkoušela protože jeho účinky jsou opravdu znatelné.


V Globusu jsem také poprvé viděla produkty od Polské značky Ziaja. Pro někoho kdo ji nechce nakupovat na internetu nebo ji nemá někde v dosahu je tohle určitě dobrá možnost. Na fotce níže můžete vidět i zlevněný Bi-Oil (můj názor na něj zde), který moc ve slevě nebývá a když už tak jen o těch 50kč. Dále jsou zde za krásnou cenu 50kč harmonizujícítělové mléka od Dermacolu. Já už jsem na belgickou čokoládovou verzi psala svůj názor zde, a nijak extra mě tento produkt tedy nenadchl. Má sice krásnou vůni, ale moc nehydratuje.


Líbil se mi zde i regál se zlevněnými produkty. Slevy se pohybovali i okolo 50%. Dominantou tohoto regálu byla značka Pantene a Old Spice. Pantene šampón a kondicionér za 35kč, maska na vlasy za 75kč a spreje za 55kč. Chtěla jsem si v této akci něco pořídit, ale nemůžu fakt ne. Musím teď spotřebovat/vyhodit všechno co doma mám. Vždycky se utěšuji tím, že si říkám, že takovýchto slev a příležitostí bude ještě hodně.



Nakonec jsem si koupila Bb crem eye roll-on od Garnieru, který stál poloviční cenu, tedy 100kč. Nemám ho bohužel na fotce. Pokud půjdete nakupovat do Globusu, tak se mrkněte a třeba se Vám v těchto slevách něco zalíbí. Za sebe bych mohla doporučit Rexonu Maximum protection. Tímto zas ukončuji další článek na toto téma, a přeju Vám krásný den.

Žádné komentáře:

Okomentovat