neděle 26. července 2015

Marionnaud - čistící pěna

Už je to celkem dlouho, co jsem si koupila v Marionnaudu čistící pěnu, která byla ve slevě snad za nějakých 40kč (možná ani tolik ne). V té době jsem jí nedávala asi moc velkou šanci, chtěla jsem jen vyzkoušet ten způsob odličování pomocí pěny. Líbilo se mi na ní také skladné balení o 50ml, které se hodí na cesty a tak jsem ji vzala.


Balení je suprové, bytelné, funkční a skladné. Má právě zajímavé to dávkování, z kterého ve výsledku vylézá pěna, ale v lahvičce je tekutá forma. Pěna samotná je bez parfemace, nijak obličej ani oči nedráždí. Vážně mě překvapilo, že odlíčí dobře make-up ale zároveň i řasenku, díky čemuž se z ní stal můj oblíbený produkt na cestování, protože nemusím tahat odličovač, micelárku,.. apod. Po odlíčení jsem neměla nikdy pleť nijak vysušenou či napnutou.


Pěna je určená na normální až smíšenou pokožku, přičemž mě vyhovuje všemi směry a vlastně na ní nemůžu říct nic špatného - ALE nějaké to ale, se tu bohužel vždy najde, a teď celkem zásadní.. tento produkt se z čista jasna přestal vyrábět. Chápu, že jsem si tedy tuto recenzi mohla odpustit, ale já prostě chtěla poslat dál svůj názor, protože jsem nikdy moc značkám typu Marionnaud nevěřila co se týče pečujících produktů. Kdyby byla ještě ta možnost, tuto čistící pěnu bych si pořídila znova, ale to už se mi asi nepoštěstí.

Také se Vám někdy stalo, že se Váš oblíbený produkt přestal vyrábět?

Žádné komentáře:

Okomentovat