pondělí 10. srpna 2015

NAKOUPENO za ČERVEN 2015

Za měsíc Červen jsem si pořídila asi 7 potřebných věcí a ostatní byly už jen radůstky. Jelikož je to od nákupu cca měsíc, tak už i mám na některé produkty názor (takže to berte jako takové ty první dojmy).


Soupis všech zmiňovaných produktů:

Bione - pleťové tonikum
Ryor - tonikum aknestop
Ryor - dvoufázová odličovací emulze (zde)
Alverde - čistící emulze pro smíšenou pleť
Pearl drops - zubní pasta everyday white
Astrid - olej na opalování of 6
 Essence - gel na obočí a řasy
Astrid - balzám na rty s of 10
Nyc - smooth skin pudr (transparentní)
Clinique - 3 kroky pro suchou až smíšenou pleť
Clarins - balzám na rty
+ taštička s mini produkty obsahující: řasenku wonder perfect, balzám na rty instant light perfector a bázi instant smooth

Bath & body works - antibakteriální gel na ruce



Bione - pleťové tonikum mě lákalo díky obsahu konopných složek, které by mohly léčit nebo alespoň předcházet akné. Zatím jej nepoužívám nijak pravidelně, takže nemůžu posoudit.
Ryor - tonikum aknestop mám již po druhé a vážně se mi osvědčilo. Má výraznější parfemaci, trochu i lepí, ale jelikož stejně vždy poté nanáším krém tak mi to nevadí. Nejvíce mám na něm ráda to, že opravdu tonizuje, nevysušuje a zmenšuje černé tečky. Pleť s ním čistím ráno a večer pravidelně, ale když nemám make-up tak i někdy během dne. Další produkt, který jsem si od Ryoru prostě zamilovala a doporučuji ho alespoň vyzkoušet.
Ryor - dvoufázová odličovací emulze  je další má srdeční záležitost. Troufám si říct, že bez tonika výše a toho odličovače asi už nedokážu být, patří do mé odličovací rutiny a ulehčují mi život. O tomto odličovači jsem se Vám zmiňovala také už mnohokrát, ale ráda vždy připomenu, proc ho mám ráda. Není příliš mastný, přesto dokáže skvěle odlíčit veškerý oční make-up a nedře, nepálí mě v očích, a poměr cena vs výkon je prostě bezkonkurenční (kam se hrabe Yves Rocher s chrpou, který je podle mě průměrný)


Alverde - čistící emulze pro smíšenou pleť mi dělá momentálně službu v koupelně, odlíčí celkem slušně ale také má nějaké ty své mínusy bohužel, ač mám Alverde moc ráda. Brzy se tu na něj objeví asi úplná recenze.
Pearl drops - zubní pasta everyday white, pastu této značky mám asi již po 3-4 a jsem s ní spokojená.
Astrid - olej na opalování of 6 je snad nejlevnější olej na opalování v poměru s množstvím. Na to moje opalování mi stačí, má i příjemnou vůni, ale co mi trošku vadí je to dávkování. Přeci jen můj oblíbený olej od Balei s pumpičkou je lepší, ale i jinak tento Astrid dobře poslouží.


Essence - gel na obočí a řasy, je docela těžké najít v drogérii nějaký gel na obočí, který by opravdu fixoval, i když je pravda, že se to teď zlepšilo a přišlo pár novinek. Nejlépe mi zatím posloužil ELF úplně obyčejný gel za pár kaček, ale nic jsem teď dlouho bohužel neobjednávala. Tak jsem chtěla zkusit něco z levnější kategorie a padla volba na Essence. Není to nic zázračného, ale tak z poloviny splnil mé očekávání.
Astrid - balzám na rty s of 10, balzám s ochranným faktorem dělá celkem málo značek a já si zrovna nějaký chtěla pořídit na dovolenou. Dříve jsem měla Baleu a teď jsem zkusila Astrid. Není špatný.
Nyc - smooth skin pudr (transparentní) je moje klasika a mám už snad 5 té balení. Potřebovala jsem nějaký kompaktní pudr na cesty, protože jsem v poslední době používala jen sypké a ty jsou vážně nepraktické. Pudr je skvělý, jen mě štve jak "inovovali" to balení, zmenšení zrcátka mi nevyhovuje.


Clinique - 3 kroky pro suchou až smíšenou pleť jsem ještě nezkoušela, ale už se na to moc těším. Plánuji si je s sebou vzít ještě na druhou dovolenou, protože každé volné místo a kilogram i gram v kufru je vítán :-D


Clarins - balzám na rty byl opěvován snad na všech sociálních sítích a tak jsem také podlehla. Využila jsem tedy akce Červen je Fann a ještě se do při vším štěstí dalo zkombinovat s akcí kde byla taštička s miniaturky zdarma. Balzám sám o sobě je úžasný, a hrozně si ho šetřím.
+ taštička s mini produkty obsahující: řasenku wonder perfect, balzám na rty instant light perfector a bázi instant smooth
+ jsem si pořídila další balení Clarins instant light balzámku/lesku v odstínu 05, který je prostě perfektní. Díky tomuto produktu jsem se do Clarins zamilovala.
Musím ale říct, že Instant light perfector (balzám v tuhé verzi) je také velmi na rtech příjemný a je to posléze určitá závislost, jen bohužel rychle ubývá.


Bath& body work - antibakteriální gel je vážně TOP ve své kategorii. Navíc se mi líbí jak mají ty roztomilé obaly. Člověk si ani nedokáže vybrat z těch všech krásných vůní.


Moje první zkušenost s produkty od Estee Lauder <3 tohle si prostě zaslouží samostatný článek.

To byly mé rozmanité nákupy za Červen. Už se těším až všechny ty produkty vyzkouším, hlavně tedy Estee Lauder, Clinique a můj oblíbený Clarins.

Mějte se krásně a užívejte si slunných dnů,

Žádné komentáře:

Okomentovat