pátek 26. prosince 2014

Yves Rocher - dvoufázový odličovač očí s chrpou

O tomto odličovači se šíří především kladné zvěsti a dá se říct, že svou značku tímto velice vyzdvihuje. Představuji Vám, dvoufázový odličovač očí od Yves Rocher!


Nebudu Vám tento produkt příliš představovat, protože ho určitě znáte a přinejmenším jste o něm slyšeli či četli. Balení produktu je jednoduché a moc se mi líbí. Víčko má šroubovací, což moc praktické není, ale není to zas nic hrozného. Díky malému otvoru se obsah dobře dávkuje a nevytéká ho příliš.


Jedná se tedy o dvousložkový odličovač, který obsahuje olej a musí se před použitím protřepat. Co se mi líbí, je to, že se složky po zatřepání neoddělují rychle (znám rozhodně produkty, jejichž složky se hned oddělí a odličovací účinnost je tak nižší). Produkt je neparfemovaný. K samotnému odličování je pro mě celkem těžké se vyjádřit.. Po velkých chválách jsem se na něj fakt těšila a čekala jsem pořádnou pecku, ale nakonec jsem byla spíš zklamaná. Odličovač totiž oční make-up zprvu rozdrolí a až pak jde trochu lépe odlíčit. Není to žádná rychlovka ale s řasenkou a gelovými linkami si poradí. Možná by někomu mohlo vadit, že je po něm oční okolí celkem mastné. Ale výhodou je to, že nepálí v očích.


Na první pohled tento odličovač vypadá vskutku pěkne, ale samotné účinky jsou průměrné, znám mnoho odličovačů jemu podobné. Odličuje celkem dobře, ale vadí mi to prvnotní rozdrolení a to, že je příliš mastný. Navíc rychle ubývá a normální cena je 199kč za 125ml. Produkt to špatný vyloženě není, jen jsem od něj očekávala daleko víc. A také když už poznáte něco lepšího (například Ryor) tak to srovnáváte s tím. Ráda bych ho zařadila do kategorie kladných recenzí, ale není to pro mě úplná zázrak takže je to spíš neutrální recenze.

Žádné komentáře:

Okomentovat