úterý 30. prosince 2014

SPOTŘEBOVÁNO za Prosinec 2014

Pokud bych za tu celou dobu, měla nějaké spotřebováno určit za vrcholní, tak je to tento měsíc. Došlo mi tolik potřebných věcí od odličovacích polštářků až po tonikum, odličovač očí a tak podobně (zde uvidíte jen část z nich). Ale jsem na jednu stranu moc ráda, protože mám další možnost vyzkoušet produkty od jiných značek.


Soupis všech zmiňovaných produktů:
Yves Rocher - sprchový gel olivový olej
Gliss Kur - regenerační maska marrakesh oil & cconut 
Alverde - šampon s mandlovým a arganovým olejem
Astrid - pleťová voda pro suchou a citlivou pleť
Ryor - micelární voda (zde)
Ryor - dvoufázová odličovací emulze (zde)
Softino - dětské vlhčené ubrousky
Iseree - maxi pads (zde
Caterine - odličovací tampóny
Nyc - smooth skin powder
Oriflame - ochranný balzám
Amica - suchý šampón 
Neutrogena - balzám na rty 
Blistex - balzám na rty 
Janssen cosmetics - hyaluron fluid 
Citrovital - dentální gel


Yves Rocher - sprchový gel olivový olej, balení o 400ml je větší a uzávěr v podobě šroubovacího víčka trošku nepraktický. Vůně je taková fresh, vhodná celkem pro každého. Gel pění průměrně středně, pokožku nevysušuje a nijak nedráždí. Jako dárek mi vyhovoval, sama asi nemám potřebu si od Yves Rocher sprchové gely kupovat.
Gliss Kur - regenerační maska marrakesh oil & cconut mi doma leží už nějakou dobu, protože už asi rok používám péči na vlasy jedině od Alverde. Vlasy hezky zjemnil, ale to teď umí prostě každá maska nebo kondicionér, takže nic výjimečného. Balení je ošklivé, už když jsem ho kupovala tak bylo takové poničené a poškrábané. Ne ne, ke Gliss Kur se rozhodně vracet nebudu.
Alverde - šampon s mandlovým a arganovým olejem je asi nejlepší šampón co jsem od Alverde vyzkoušela, hlavně asi kvůli té vůni. Překrásně jemně voní, cítím tam trochu mandle s citrónovou trávou a vytváří to skvělou kombinaci. Má klasicky gelovou konzistenci lehce zbarvenou do žluta, na přírodní šampón dobře pění a celkově mi vyhovoval. Dalšímu balení se rozhodně nebráním, ale už zkouším jiný šampón od Alverde.


Astrid - pleťová voda pro suchou a citlivou pleť byla používána už také celkem dávno a ke konci spíš jen na nějaké odlíčení swatchů a podobně. Neobsahuje alkohol, pleť nevysušuje a neměla jsem s ní problém. Za těch 50kč je ok, ale teď už mám trochu jiné požadavky.
Ryor - micelární voda má pěkné balení, je bez parfemace a pleti nedělá nic špatného. Na oči jsem jí nepoužívala, ale hodně lidí si stěžovalo že štípe (jen párkrát jsem to zkusila a trošku mě oči také štípaly). Nevýhodou je to, že hrozně rychle ubývá. Není to nejlepší micelárka co jsem vyzkoušela, například Garnier je mnohem lepší.
Ryor - dvoufázová odličovací emulze je naopak mým miláčkem a výrazným překvapením tohoto roku! Na oči neznám nic, co bych používala raději, protože řasenku i gelové linky odlíčí během chvilky. Je mastnější což by někomu mohlo vadit. Složky se po zatřepání neoddělují rychle, což mi vyhovuje. Navíc je za příznivou cenu. Určitě najdete více v recenzi, po kliknutí na název produktu :-)


Softino - dětské vlhčené ubrousky jsou z Lidlu a obsahují 72ks za nějakých 30kč. Příjemně voní, ale nic výrazného, jsou mokřejší a pokožku nijak nedráždí. Bohužel ke konci už nejde balení dobře uzavřít, protože má jen takovou tu nálepku. Pak jsou tudíž ubrousky trošku vysušené. Takže balení nic moc, ale ubrousky za tu cenu jsou ok. Zvykla jsem si na to, celkově vlhčené ubrousky používat a spolu s papírovými kapesníky jsou moje must have.
Iseree - maxi pads 70ks, jelikož jsou ze 100% bavlny tak jsou k obličeji moc příjemné. Ten velký tvar mi vyhovuje a dokonce jsem si na něj tak zvykla, že je teď těžké používat ty klasické malé tampónky. Sice nedrží tolik svůj tvar, ale zatím neznám takhle velké tampónky které by byly obšívané a tvar držely. Za tu cenu (tuším 30kč) jsou fajn a určitě při nákupu v Lidlu spadnou do košíku taky.
Caterine - odličovací tampóny byly v Kauflandu v akci asi za 12kč tak jsem je chtěla zkusit. Jsou také ze 100% bavlny a k obličeji jsou celkem příjemné. Popravdě si je už moc nepamatuji, ale nebylo to vyloženě nic hrozného ani špatného. Za 12kč si myslím, že par
Nyc - smooth skin powder mám už asi třetí balení a fakt mi vyhovuje, jenže to balení je na prd. Vždycky mě to hrozně irituje když se mi rozbije. 
Oriflame - ochraný balzám hrozně smrděl a tak už asi jeho životnost končí, nepoužívala jsem ho vůbec.
Amica - suchý šampón naopak používám už mnoho let. Mám načaté ještě jedno balení, ale tohle je skoro prázdné a má pár měsíců prošlou expiraci, tak radši pro jistotu. Byl to snad jeden z prvních suchých šampónů co se u nás prodával, ale teď už je na trhu pár zajímavých konkurencí. Rozhodně bych chtěla vyzkoušet Batiste a třeba Klorane. Používáte suché šampóny? 
Neutrogena - balzám na rty byl před lety můj první balzám na rty, který na rozdíl od ostatních něco dělal. Má takovou mastnější tužší konzistenci, což je mi na rtech příjemné. Slavný Carmex jsem ještě nezkoušela (ač se chystám) ale Neutrogena mi rty také zachrání a vyléčí. Mám doma asi další dvě balení.  
Blistex - balzám na rty je asi něco trochu podobného léčivému Carmexu. Mám doma pouze vzorečky, ale obsahem se skoro vyrovnají plnému balení. Má silně mentolovou vůni, konzistence je hutná bílá a na rtech Vám nejspíš moc příjemný nebude, ale funguje. Například když jsem si ret roztrhla tak byl druhý den v pohodě. Sice to hodně pálí a ta mentolová vůně je hrozná, ale celkem vyléčí.
Janssen cosmetics - hyaluron fluid, dostala jsem adventní kalendář, který byl výjimečně nečokoládový! Obsahuje totiž hyaluron fluid od značky Janssen. Klasicky máte okýnka s čísly a v něm jeden fluid ve skleněné ampulce. Výrobce píše, že by se měl používat jeden fluid na 1 den (ráno a  večer) ale mě jedna ampulka vystačí na 3 dny. Nemám asi tak velký obličej :-D Každopádně teď v zimě je to skvělá věc a určitě o ní ještě uslyšíte.    
Citrovital - dentální gel, hodně trpím na afty a je celkem obtížné najít něco co by pomáhalo. Ve zkratce, tohle nepomáhá a nic nedělá.

Povídejte, co jste za tento měsíc spotřebovali Vy? :-) Také toho máte najednou hodně, nebo se držíte průměrného počtu? 

Žádné komentáře:

Okomentovat