úterý 23. prosince 2014

Ryor - hydratační micelární voda

Abych byla upřímná, tak jsem moc micelárních vod ještě nevyzkoušela. Mají pro mě totiž stejnou funkci, jako pleťové vody, protože s nimi oči neodličuji. Podle mě, nic nezvládne odlíčit oči tak dobře, jako dvoufázový odličovač, opravdu (například u mě zatím nic nepřekonalo Ryor). Ale musím říct, že třeba Bioderma hydrabio mě mile překvapila.. pojďme se ale podívat, jak ne na tom dnešní produkt.


Jedná se o hydratační micelární vodu značky Ryor. Balení se mi líbí, je jednoduché a funkční. Voda se dávkuje pomocí klasického otvoru. Je bez parfermace, což oceňuji. Po odlíčení není pleť nijak vysušená, napnutá, či podrážděná. Četla jsem dost názorů, že na oční make-up nestačí a tak jsem ji na tuto část ani extra nezkoušela. Párkrát jsem s ní oči přejela a trošku mě štípaly, a to já zrovna moc citlivé oči nemám takže bych ji ani na odličování očí nepoužívala.


Výraznou nevýhodou této micelární vody je často zmiňované rychlé ubývání. Balení obsahuje pouhých 150ml vody, u ostatních se setkáme spíše z 250ml obsahem.


Na pleť je tato micelární voda dobrá, mě stačí, ale na oči bych jí nepoužívala. Není to žádný zázrak, ale také mi na druhou stranu nic hrozného neprovedla (když jsem si s ní ty oči neodličovala). Znovu si jí nepořídím, protože je mnoho dalších, které bych chtěla zkusit.

Žádné komentáře:

Okomentovat