sobota 25. července 2015

NAKOUPENO za Květen 2015

(Pozdě ale přeci jen..) Ani jsem si nevšimla že mi poslední Nakoupeno za Květen mi uniklo, pojďme to tedy rychle napravit, protože za chvilku tu už bude zas čas na Nakoupeno za Červenec.. neskutečné jak ten čas letí :-)


Soupis všech zmiňovaných produktů:
Ziaja - kremy na ruce
Ziaja - bb cream
Ziaja - peeling manuka
Pearl drops - pro-white
Curaprox - zubní kartáček
Cien - colour lip butter
Dr. Poppov - akneroll
Inglot - freedom system konturovací pudr/bronzer
Caterine - intimní ubrousky
Cien - sprchový peeling
Ziaja - masky a peeling


Ziaja - krémy na ruce jsou mé oblíbené protože mají přesně mou požadované vlastnosti. Rychle se vstřebávají, mají lehkou konzistenci ale zároveň dokážou dobře hydratovat a stojí opravdu málo korun. V Polsku ho kupuji snad za nějakých 40kč? Takže prostě paráda. Která vůně/varianta je nejlepší Vám nepovím, protože mi všechny přijdou podobné a líbí se mi všechny. Jen mám bohužel problém s tím si ruce mazat přes den, prostě si nikdy nevzpomenu - tak aspoň na noc. Rozhodně Vám tyto krémy doporučuji, jak tyhle nové tak i třeba variantu s kozím mlékem, který si lidi ode mne také moc chválí.
Ziaja - bb cream jsem vzala na zkoušku z impulzivního rozhodnutí, protože na obale bylo nějaké ocenění jako že je nejlepší (myslím že to bylo od instyle). Každopádně jsem nevěděla, která varianta by mi seděla více, zda pro suchou nebo mastnou pleť a tak jsem vzala oba dva. Navíc jsem počítala s tím, že určitě jeden dám mamce a taky to tak dopadlo. BB má opravdu lehké krytí, což já prostě nějak nemůžu snést u všech těchto produktů.. Bohužel byl na výběr jen jeden odstín "medium" a ten je na mě lehce tmavší, až budu někde u moře tak bude odstín určitě ideální. Moc jsem zatím BB nezkoušela, ale podle mě by nemusel být špatný.
Ziaja - peeling manuka mě také zaujal hlavně kvůli tomu ocenění od instyle. Musím říct, že jsem už zjistila jaký typ peelingu mi vyhovuje a tohle je zrovna jeho příklad.
Pearl drops - pro-white jsem omylem vyfotila dvakrát, tak mě omluvte, prosím. S touto značkou mám už nějaké dobré zkušenosti tak si myslím, že mi tato pasta bude opět vyhovovat, ale uvidíme.


Curaprox - zubní kartáček, od této značky mi kartáčky velmi vyhovují a v podstatě si nekupuji už jiné (ještě občas od značky TePe) Mají mnoho druhů tvrdosti/měkkosti štětin a tak si každý může vybrat své. Cena není zrovna nejnižší, ale dobrý kartáček je základ v péči o zuby.
Cien - colour lip butter - dvěma slovy "krok vedle". Zjistila jsem to hned při prvním nanešení na rty, Cien umí pečující produkty, ale dekorativku rozhodně ne.
Dr. Poppov - akneroll mám snad již po 2-3  (už je i toto nové balení vypotřebované, jelikož to píši zpětně :-D) Bylo supr, nejspíš to fungovalo ale příště mě láká vyzkoušet ten roll on od Ryoru, protože jejich tonikum Aknestop je skvělé.
Inglot - freedom system konturovací pudr/bronzer, dlouho jsem sháněla a ještě stále hledám nějaký super konturovací pudr na denní použití. Zatím jsem to zkusila s Inglotem, není vůbec špatný používám ho denně, ale není úplně TEN nejlepší.


Caterine - intimní ubrousky z Kauflandu za pár kaček mě překvapily svou příjemnou vůní. Balení na prd, hned se roztrhla otevírací část, ale jinak je chci ještě jednou vyzkoušet.
Cien - sprchový peeling také mile překvapil, cena asi okolo 30kč a vystačí tak na 3 použití. Tento typ olejového peelingu na tělo mám ráda, pokožku totiž zanechá takovou mastnější a hydratovanou.
Ziaja - masky a peeling jsem zkoušela teprv jen lehce. Myslím si, že jsou tyto nové lepší než ty staré.

Toť asi vše a já jdu dál dopisovat články, když mám teď trochu toho času navíc :-) Co jste si nového v poslední době pořídili Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat