pátek 26. června 2015

Meruňkový peeling od Alverde

Kosmetika Alverde je mi celkem blízká, už jen ten její koncept mi lichotí a zatím proti ní nemůžu říct vyloženě něco špatného. Je cenově dostupná a produkty jsou funkční. Pokaždé když stojím u stojanu této značky, mám chuť něco nového vyzkoušet, naposled jsem si tedy vybrala peeling, o kterém jsem slyšela u Getthelouk. A jaký je teda na něj můj názor?


Balení i design produktu je super, jednoduchý a pěkný. Proti praktičnosti také nemůžu říct nic špatného, z plastové tuby jde dobře produkt vymáčknout i když je už obsahu málo. Má plastové otvírání s otvorem, který je tak akorát velký a produkt se tak dobře dávkuje. Konzistence je taková gelová a peelingové částečky větší s hrubší. Pro citlivou pleť to asi příliš vhodné nebude, protože tímto peelingem se opravdu "odrbete".  Kdybych chtěla být rejpal, tak mi připadá že peelingových částeček je v poměru toho gelu celkem málo, ale to je jen drobnost (co mi nijak příliš nevadí).


Mým osobním preferencím by možná více vyhovovala taková ta krémová textura, ale i zde jsem spokojená, je to něco jiného. Možná bych jen něco vytkla parfemaci, cítím tam něco lehce chemického (nějaký odér, alkohol i když ve složení není? Což ale cítím i u jiného produktu Alverde, divné. Schválně mi dejte vědět, zda to také u této kosmetiky cítíte). Uživatelsky jsem tedy s tímto produktem spokojená, protože po použití vám vykouzlí neskutečně hebkou pokožku.


Produkt mi vydržel asi 6 měsíců při cca 2 týdenním používání, takže investice asi do 90kč není vůbec nijak hrozná. Když jsem nad článkem a produktem uvažovala dříve, tak bych Vám ho 100% doporučila, ale nyní tak trošku váhám. Za tu cenu je to rozhodně super, ale v té parfemaci mi tam něco lehce vadí. I to bych prominula, ale zkrátka to není pro mě úplně ten NEJLEPŠÍ peeling, koupě ale nelituji. Mám takový pocit, že by mi více vyhovovala nějaká krémová konzistence, než tato, takže ten NEJLEPŠÍ peeling stále ještě hledám. Každopádně tohle je super kousek, který se dá sehnat v drogérii a tedy na nějakých 70% bych vám ho doporučila.

Máte nějaký oblíbený peeling? Také u péče od Alverde cítíte v parfemaci něco lehce chemického?

Žádné komentáře:

Okomentovat