pátek 19. června 2015

Balea - levně a zároveň dobře.

Před nějakou dobou u mě nastaly změny, co se týče odličování. Dříve jsem používala jen odlič. mléka, odlič. vody, micelárky, odličovače na oči a podobné věci, ale před několika měsíci jsem začla dávat přednost čištění pleti různými gely, pěnami a zkrátka řečeno čištění pleti mokrou metodou. Nevím jak to, že u mě tato změna nastala, ale mám pocit, že je tak má pleť opravdu opravdu důkladně vyčištěná a je poté lépe připravená na hydrataci a noční regeneraci. Ale budu upřímná, hlavně mi tohle mokré čištění šetří čas, kterého jsem měla teď málo. Vyhovuje mi, že se můžu odlíčit ve sprše. Přeci jen nejsem v této kategorii takový znalec, ale už mi pár produktů prošlo rukama a nedávno jsem si pořídila levný kousek od Balei, od kterého jsem moc neočekávala, jedná se o jemnou čistící pěnu.



Jak znáte Baleu, má normální obyčejné balení i design a zde tomu není jinak. Líbí se mi, že je veškerý text natisknutý a tak můžete mít balení ve sprše a nic se vám nesloupne a podobně. Otvor na dávkování mi vyhovuje, je tak akorát velký a tak lze požadované množství produktu dobře korigovat. Parfemaci má takovou sladkou, celkem výraznější a mě osobně nijak nevadí. Konzistence se trochu hůře popisuje, ale jak je uvedeno na obale, je taková "kašmírová" už jen na pohled. Je to hutnější našlehaný krém, zabarven do bíla. Myslím si, že na pleť je to dobrá konzistence i textura, ale pro odlíčení očí už moc vhodná není.


Na pleti je tato (dle výrobce) - pěna velmi příjemná. Na odlíčení make-upu nebo dočištění pleti používám k této pěně i mořskou houbičku, takže při použití těchto dvou produktů mám pleť vážně dobře čistou. Ale pozor, zkoušela jsem pěnu několikrát i na oči a bohužel to není tak vhodné, protože mě oči štípaly a pálily. Což mě celkem mrzí, protože se ve sprše odličuji tehdy, když nemám čas a nechci se tím příliš zabývat - tzn. odlíčit vše naráz. Takže za tohle bych dala produktu možná jeden bodík dolu a kdybych to tedy měla ohodnotit tak dávám 9 bodů z 10.


9 bodů protože se cena pohybuje do 70kč za 100ml, je snadno k sehnání, dobře odlíčí make-up z pleti a podle mě pokožku nijak výrazně nevysušuje. Jediné mínus tedy za to, že si nedokáže nějak šetrněji poradit s odlíčením očního make-upu. Vím, že chci po tomto produktu možná moc, aby mi odlíčil i řasenku a linky (sice odlíčí, ale vážně to v očích štípe), ale ve stejné cenové relaci to její kolega Alverde, který testuji nyní dokáže. Pěnu nyní používám asi už tři měsíce, přičemž jsem skoro u dna a ty poslední zbytky jdou trošku hůře vymáčknout. Tento produkt Vám za sebe můžu asi doporučit, pokud nejste nijak náročné na úroveň odličovacích přípravků, nechcete do toho příliš investovat a nebo vás jen ze zvědavosti zajímá, jaký je. Balea mě po dlouhé době velmi mile překvapila.

Žádné komentáře:

Okomentovat