středa 17. června 2015

SPOTŘEBOVÁNO za Květen 2015

Super velká nálož spotřebovaných produktů za několik posledních týdnů. Mám z toho vážně radost, a dokonce se dostávám do stádia, kdy i ty zásoby mizí a já vážně nemám co používat :-D Co Vy, spotřebováváte?



Soupis všech zmiňovaných produktů:

Palmolive - sprchový krém delicate care
Ryor - tonikup pro problematickou pleť aknestop
Alverde - olej proti celulitidě (zde)
Blanchette B - krém na nohy
Balea - mýdlo na ruce melon tango (le)
Cien - sprchový krém almond oil
Ziaja - intima gel s vůní mandle
Garnier - goodbye damage
Ziaja - dvoufázový odličovač očí
Sephora - 2v1 odličovací gel na voděodolný make-up (zde)
Mark & Spencer - antibakteriální gel
Dermacol - sérum na řasy
Signal - zubní pasta
Globus - velké vatové polštářky
Cleanic - vatové čtvercové polštářky
Linteo - baby vlhčené ubrousky
Linteo - kids školní vlhčené ubrousky
Linteo - satin vlhčené ubrousky
Viva la Juicy parfém 
Dr. Poppov - akneroll
Blistex - balzám na rty
Nivea - tělové mléko makadamiový oříšek
Nivea - tělové mléko do sprchy Q10



Palmolive - sprchový krém delicate care je můj TOP produkt do sprchy. Říkám to pokaždé, Palmolive používá má rodina celé roky a roky takže má už u mě oblibu jak z jisté nostalgie, tak i ze super vlastností. Skvěle voní a dobře pění. Delicate care - moje snad nejoblíbenější vůně.
Ryor - tonikup pro problematickou pleť aknestop mě vážně zachránilo po pár nepovedených tonikách co jsem vyzkoušela,. Musím říct, že na pleť působí velmi dobře a zaslouží si samostatný článek. Mě velmi překvapil a dokonce jsem si koupila další balení.
Alverde - olej proti celulitidě není vyloženě nic špatného, ale také nic zázračného. Jednoduše řečeno, celulitidy vás to nezbaví, ale pokožku dokáže dobře hydratovat. Uživatelsky je příjemný, krásně voní ale další balení rozhodně nepotřebuji.
Blanchette B - krém na nohy, ve srovnání s jinými krémy na nohy je vážně slabý. Nepoužívala jsem ho moc často, mám ho už dlouho a jelikož stál asi okolo 30kč? Tak ho doma nepotřebuji skladovat, když mě nijak nespasí. Značka Blanchette B mi moc nesedla.


Balea - mýdlo na ruce melon tango (limitovaná edice) mám doma už rok, vážně mi to trvalo ho tak dlouho spotřebovat. Mám ho v kuchyni, kde si ruce myji neustále, ale je fakt, že jsem ho používala jen já. Byl fajn, ale po nějaké době mě přestal bavit - stejně tak jako většina věcí od Balei :-( Antibakteriální verze od stejné značky mi připadala lepší. Teď mám ale jedno dětské mýdlo privátní značky Globusu a je super!
Cien - sprchový krém almond oil jsem si také celkem rychle oblíbila, protože už mám spotřebované asi tři balení. Dobře pění, krásně voní a za tu cenu jsou prostě super! Rozhodně vyzkoušejte!
Ziaja - intima gel s vůní mandle bylo snad mé nejoblíbenější ze všech, co jsem kdy z intimních gelů vyzkoušela, a to hlavně kvůli jeho krásně vůni. Píše se, že je to mandle, ale vonělo to jako takový marcipán, no úžasně. Jinak je stejný jako všechny Intima gely, rozhodně nějaký další potřebuji.
Garnier - goodbye damage jsem používala na mytí štětců, nemám totiž ráda tenhle koncept šampónů jak Vám slibují, že Vás zbaví všech neduh. Hrozný marketingový trik.. šampón plný silikonů, sulfátů, pegů a bůh ví čeho.. na vlasy tohle vážně nepoužívám.


Ziaja - dvoufázový odličovač očí byl celkem špatný, nepoužívala jsem ho ráda. Druhá verze ("jednofázová") byla daleko lepší. Složky se moc nespojí a tak dobře nedolíčí. Trvá to s ním dlouho a za mě prostě ne.
Sephora - 2v1 odličovací gel na voděodolný make-up byl naopak jedním z nejoblíbenějších odličovačů za poslední rok. Hodně mi pomáhal ve sprše, když jsem se s odličovaním něchtěla příliš zatěžovat. Je ale bohužel nevýhodou, že když se dostane do očí tak pekelně štípe :-( Jinak by byl vážně dokonalý, protože dokáže odlíčit vážně expresně rychle - hlavně ve spojení s vodou. Navíc má super praktické dávkování i jednoduché a vkusné balení. Za mě ANO, ale jen pro ne-citlivé očka. Už jsem do něj přestěhovala jiný odličovač, tak aspoň že i ta lahvička dál poslouží.
Mark & Spencer - antibakteriální gel, jsem docela upřímně ráda, že jsem se ho už zbavila, protože jsem během nějaké doby poznala lepší antibakterial. gely. Co mi hrozně vadilo, bylo to, že měl hořkou chuť. Abych to vysvětlila: když si s ním umyjete ruce a chcete si dát například jablko, tak jak je ten gel hořký tak pak máte hořké i to jablko a prostě je to úplná hovadina, protože máte hořko v puse. Znovu ne, to raději Yves Rocher nebo Bath and Body Works.
Dermacol - sérum na řasy jednoduše řečeno nefungovalo, pak jsem ho zkoušela na obočí, tam byl možná o trošku větší úspěch, každopádně vyhozené peníze.
Signal - zubní pasta byla fajn, nijak výjimečné účinky neměla. Znovu raději Colgate,


Globus - velké vatové polštářky byly dobré, znovu se jim nebráním.
Cleanic - vatové čtvercové polštářky byly první velké tampónky, které jsem před lety zkusila a od té doby mi vyhovují ty větší více. Ony ty velké nedrží tolik tvar, to je jasné, ale tím jak jsou velké, tak mi to nevadí.Kupuji je v Polsku, také mi vyhovují.
Linteo - baby vlhčené ubrousky jsem koupila mnoho balení v jedné akci. Používám je hodně často, pokaždé když je něco třeba utřít a podobně. Jen mi vadí, že jsou celkem dost mokré, jinak jsou za tu cenu supr a mají i praktické otvírání.
Linteo - kids školní vlhčené ubrousky voní opravdu moc hezky a jsou  možná o něco příjemnější než ty velké baby ubrousky.  Malé balení, ideální na cesty. Ale musím říct že od Lintea jsou NEJLEPŠÍ ty růžové, někdy Vám o nich povím.
Linteo - satin vlhčené ubrousky jsou také o něco mokřejší, což nepreferuji ale budiž. Voní o něco méně než ty kids, ale jsou taky celkem dobré. Jak už jsem říkala. více mi vyhovují ty růžové, takže tyto znovu kupovat nepotřebuji.
Viva la Juicy parfém mě moc mile překvapil, protože mi vůně jen tak nesednou. Tahle je sladká, né příliš výrazná ale dokáže zaujmout. Opravdu supr, ráda jsem ji používala.
Dr. Poppov - akneroll je jedna z věcí co celkem na akné pomáhá. Bohužel celkem rychle mizí, což je důkazem to, že mám už třetí balení. Stojí asi okolo 60kč a pokud trpíte na akné, tak doporučuji vyzkoušet.
Blistex - balzám na rty je jeden z těch balzámů co opravdu pomáhají. Konzistence je hutná krémová, má silnou mentolovou parfemaci, na rtech může až pálit, ale vážně pomáhá. Nic přímo na rtech příjemného, ale zachrání Vás.
Nivea - tělové mléko makadamiový oříšek jsem měla již v plném balení a bylo super. Vzoreček mě mile potěšil. Super hydratace, krásná vůně a příjemně se roztírá. Znovu něco na tělo od Nivei klidně, s radostí!
Nivea - tělové mléko do sprchy Q10 docela lepilo a bylo takové mastnější, hodně ho pečlivě musíte smýt. Moc mě tyhle tělové mléka do sprchy nechytly, nepotřebuji je, ale je rozhodně fajn je vyzkoušet. Hrozně po tom klouže sprcha/vana, když to dobře nesmyjete tak to lepí a navíc to není moc eko k prostředí - pokud máte veřejnou kanalizaci tak Vám to může být asi jedno. Měla jsem plné balení té klasické verze, a obejdu se bez toho.

Tak to byla má nálož odpadků a já jsem moc ráda, že to můžu konečně vyhodit. Co Vy, copak jste spotřebovali a musíte si to koupit znovu?

Žádné komentáře:

Okomentovat