středa 25. března 2015

Alverde - olej proti celulitidě

Buďme upřímní, za pár měsíců je léto a kdo by nechtěl v plavkách vypadat skvěle? Nevím jestli jste na tom stejně jako já, ale trápí mě klasický ženský problém v podobě  strií a celulitidy. Pár produktů jsem na takto postižené partie vyzkoušela, ale většinou nebyly výsledky nijak znatelné. Po dlouhé době se mi ale doma objevilo zas něco podobného od značky Alverde, jak je tedy produkt na tom s účinky? Stojí to za to?


Tento produkt jsem dostala od maminky a samotnou by mě to ani nenapadlo asi něco takového vyhledávat, protože přeci jen už takovým věcem moc nevěřím. Jedná se tedy o olejíček, který by Vám měl pomoci s celulitidou. Obal je klasicky "alverdovský", obyčejný, decentní, ale pěkný. Byla jsem celkem překvapena i skleněnou lahvičkou, přičemž je balení trošku těžší.


Co se mi líbí je pumpička, díky který se olej snadno dávkuje a nemusíte nic šroubovat - jak praktické. Možná mám jen pocit, že lahvičce chybí víčko, ale to je jen má deformace. Konzistencí je to klasicky olej, nijak příliš hutný, taková klasika. Krásně voní, kombinace rozmarýnu a citrónu se opravdu povedla. Roztírá se dobře a na pokožce je příjemný. Jelikož je to olej tak se vstřebává celkem delší dobu, dobrou půl hodinu určitě do takového toho méně mastnějšího stavu a úplně možná tak hodinku.


A samotné účinky? Přeci jen nežijeme v pohádce, takže ani zde se nekonalo něco zázračného. Olej je sice na pokožce příjemný a opravdu krásně voní, ale nějaké zmenšení-vyhlazení celulitidy jsem si nevšimla. Co by olej mohl dělat je vypnutí pokožky, ale já osobně jsem teď v procesu, kdy se mi celé tělo mění, takže nevím zda je to přímo olejem. Bohužel mínusem je rychlé ubývání, protože ho používám cca měsíc každý den a je vážně na dně. Byl příjemný, ale nevidím v jeho používání žádný smysl a příště se asi již nesetkáme. Obsah má 100ml a cena je tuším do 150kč.

Děvčata, pokud chcete mít trošku pevnější nožky, nevěřte nějaké kosmetice a raději si jděte párkrát do týdne zacvičit a uvidíte ten rozdíl :-) o tom bych Vám mohla ale napsat něco příště.. pokud by Vás to zajímalo? 

Žádné komentáře:

Okomentovat