čtvrtek 2. dubna 2015

NAKOUPENO za Březen 2015

Jelikož v podstatě žádné Nakoupeno za Únor nebylo, tak je to Březnové o něco obsáhlejší. Navštívila jsem Sephoru, Yves Rocher ale hlavně i Marionnaud. Pojďme se tedy podívat, co se mi doma nově objevilo.



Soupis všech zmiňovaných produktů:

Balea - sprchový gel paradise beach
Balea - tělový peeling
Balea - čistící kašmírová pěna
Alverde - šampón s mandlovým a arganovým olejem
Nivea - antiperspirant (orange scent)
Adidas - antiperspirant cool and care
Yves Rocher - sprchový gel malina
Yves Rocher - opravné tělové mléko
Yves Rocher - krém na ruce
Yves Rocher - sos gel
Sephora
Clarins - hydraquench intensive serum bi-phase
Dr. Poppov - akneroll
Max Factor - 2000 calories
Alverde - měsíčkový balzám na rty
Essence - tužka na rty (06 satin mauve)
Nuxe - krém a balzám na rty sada



Balea - sprchový gel paradise beach, na první přičuchnutí mi v DM voněl nejlépe a opravdu po dlouhé době nějaký sprcháč co mi od této značky přišel sympatický, ale mě to nikdy nevydrží.. Myslela jsem si, že tyto sprcháče jsou v pohodě, ale mě přestanou hned bavit a nevyhovují mi. Vůně pěkná, sladká, kokos-ananas, konzistence divná - příliš gelová, barva růžová. Ne, jejich sprcháče dál vyhledávat nebudu.
Balea - tělový peeling jsem viděla už někde o Vánocích a hrozně jsem ho chtěla. Vůně celkem pěkná, jak skořicové jablíčko a je celkem jemný. Zkoušela jsem ho zatím párkrát a věděla jsem už od začátku, že to nebude úplný favorit.
Balea - čistící kašmírová pěna je naopak velkým překvapením, o kterém se Vám musím zmínit v příštím článku! Zatím jediná věc od Balei, která mě baví.


Alverde - šampón s mandlovým a arganovým olejem jsem už jednou měla a vyhovoval mi. Krásně voní, dobře pění, mé vlasy sis ním rozumí a ráda ho používám.
Nivea - antiperspirant (orange scent) a Adidas - antiperspirant cool and care jsou úplně dva opačné případy.. Vím, že jsem dnes nějaká tajemná, ale chci Vás nalákat na příští články :-D


Poté nákup v  Yves Rocher,  který mě nedávno dopálil svými "dárky" k narozeninám. Já si dostala opravné tělové mléko, které je skvělé, už jsem ho jednou měla a tak jsem byla s dárkem velmi spokojená. Mamka si pak šla také pro dárek a dostala kalendář, který jsem dostala také a nic víc. Nejde mi o ty dárky, ale o ten princip.. proč se nechovat ke všem zákazníkům stejně?
Yves Rocher - sprchový gel malina voní překrásně, už se těším až si ho vezmu do sprchy.
Yves Rocher - opravné tělové mléko, jak už jsem říkala, posledně bylo super a ráda ho budu zas používat. Nejspíš si toto balení nechám někam na cesty.
Yves Rocher - krém na ruce jsem vzala z nouze, abych si jakože něco vůbec koupila. Krémy na ruce totiž jinak vůbec nenakupuji, jedině od Ziaji, které mám nejraději. Zkoušela jsem ho a zatím nevypadá špatně.
Yves Rocher - sos gel mám ve své kosmetické taštičce, kterou nosím stále v kabelce a už mi docházel, tak jsem ho pro jistotu koupila. Není nejlepší, ale asi zatím nejdostupnější a poslouží dobře.


A nákup v Sephoře, který je na dlouhou dobu tím posledním. Jsem ze Sephory a hlavně personálu tak rozhořčená, že už tam snad nikdy nebudu nakupovat (mluvím o prodejně v Liberci). Ani se mi nechce psát podrobnější info o produktech, protože si pokaždé vzpomenu, co se mi tam stalo. No, tak aspoň doufám, že ty koupené věci budou dobré.


Naopak Marionnaud, tam je úžasná paní vedoucí a přístup tam mají k lidem úplně jiný. Sice to mám trošku z ruky a nedostanu se tam tak snadno, protože to není v centru města, ale asi budu chodit už jedině tam. O nějakým Fann  a Douglasu se nedá ani mluvit, stojí to u nás za prd. Musela jsem si udělat radost v podobě mé oblíbené a vyloženě srdcové značky Clarins. Zlákalo mě hydraquench sérum, které si oblíbila i Getthelouk. Pořídila jsem si dvoufázovou verzi , tak uvidíme :-) určitě budu v 7 nebi jako s hydraquench krémem. K tomu několik vzorečků, to mi vždy udělá radost, hlavně nový korektor od Clinique.


Dr. Poppov - akneroll, věříte na takovéhle pomocníky proti akné? A máte něco, co opravdu funguje?
Max Factor - 2000 calories mám už asi třetí balení, aktuálně má nejoblíbenější řasenka. Jen by mohla déle vydržet..
Alverde - měsíčkový balzám na rty je docela fajn, hodně mastný a trošku jiný konzistencí než jsem zvyklá.
Essence - tužka na rty (06 satin mauve) je podobná barvička mým rtům, už se těším až ji vytáhnu přes celé rty! Tuto tužku už mám v jiném odstínu (tuším 05), za málo penízků hodně muziky.
Nuxe - krém a balzám na rty sada, stále mě láká značku Nuxe vyzkoušet a teď jsem dostala příležitost. Tak až zredukuji zásoby..

Copak nového jste nakoupili Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat