neděle 26. dubna 2015

Chvilka v drogérii - Polsko - Duben 2015

Zdravím všechny po dlouhé době :-) Doufám, že se máte dobře..  Já popravdě moc ne a to je důvod, proč na psaní článků nebyl čas. Hrozně moc se mi toho v životě odehrálo.. bohužel spíše špatné věci a figuruje tu i úmrtí v rodině. Každopádně doufám, že bude vše v brzké době lepší a posunu se zase dál. O Víkendu jsem byla v Polsku a jasně, že se to neobešlo bez nakouknutí do místní drogérie. Některá místa tam dobře znám, takže už vím kam jít. Přináším Vám takový špionážní post o tom, co můžete u našich sousedů v drogérii najít (respektive co my bohužel nemáme).


Babylips mě osobně vůbec nenadchly. Asi před dvěma lety jsem si koupila žlutou verzi v Německu a dodnes jsem ho nezačala používat. Barevné verze mohou být fajn, díky tomu barevnému výsledku, ale jako balzám stojí vážně za prd - pro mě. Tuhá konzistence připomínající voskovku a o hydrataci se ani mluvit nedá. V Polsku najdete několik verzí Carmexu, po kterých už hodně dlouho koukám a nebo i Lip butter (zmiňovaný v kosmetice roku 2014) mám právě odtud.


Můj oblíbený make-up True Match. Letos v zimě na něj bohužel moc nedošlo, protože má pleť byla hodně vysušená a tento make-up suchá místa velmi zvýrazňuje. Všimla jsem si ale nového korektoru, který se mi už od pohledu zalíbil! A pozor, světlý odstín je opravdu úžasně světlý. Nejspíš se zařadí do mého wishlistu.


Neutrogena - olej vidím prvně a proto hned fotím, abych se s Vámi o to mohla podělit :-) Nevypadá špatně, celkově mě značka Neutrogena láká, zatím s ní mám dobré zkušenosti (hlavně s balzámem na rty).


A ani nemůžu říkat kolikrát jsem si chtěla koupit ten známý Batiste! V Polské drogérii běžná věc, u nás k sehnání tuším jen v Douglasu. Líbí se mi ta verze pro brunetky, dobrý nápad. Snad ho brzy vyzkouším, protože ho chci už velmi dlouhou dobu.


I Tangle teezer je zde v drogérii dostupný.


A zmiňovaný Carmex, dokonce v nové příchuti granátového jablíčka. Cenově je tuším Carmex srovnatelný s Niveou, tak až doma nebudu mít 635416 balzámů na rty, jdu do něj  :-D


A nakonec jsem neodolala těmto dvou BB krémům.. Cena jednoho vycházela asi na stokorunu. Zatím jsem zkoušela jen modrou verzi a musím říct, že i když je odstín jakoby ten světlejší (prodávají ještě druhý, medium) tak je tento "naturální" dost tmavý.. Na léto by to mohlo být ale supr.. uvidíme.


Nějaká nová kolekce v Inglotu, je sladěna spíše do růžových tónů a třeba ty laky na nehty se mi líbily. Ale já a laky na nehty je už uzavřená kapitola a žádné nové nepotřebuji :-D


Nové odstíny mého oblíbeného stínu na obočí, používám jej denně a neznám zatím nic lepšího (stále ale toužím po Aqua brow, který je tak vychvalovaný takže s tím nemůžu srovnávat). Každopádně mám freedom paletku a v ní dva stíny. Odstín 569 je moc hnědý a světlý a tak jsem si pořídila 567 a ten je spíš do šediva. Dohromady ale vytvoří super přirozené obočí. Žádný z těchto stínů na obočí není s teplým podtónem, což je někdy těžké sehnat. Za sebe bych je mohla jedině doporučit a sama ještě přemýšlím nad tím prostředním novým na fotce, který by mohl být alternativou těch dvou co mám teď.

Jinak jsem si v Inglotu samozřejmě něco nakoupila, ale jsem z těch jejich služeb - konkrétně z personálu fakt už naštvaná. S prominutím, vždy narazím na prodavačky, které jsou totálně tupé a ani anglicky neumí. Zeptáte se na cenu, a ona řekne že to stojí například 7zlot a ve výsledku u kasy platíte 17zlot. Značka je to dobrá, to bez pochyb, mám ji ráda, ale zaměstnanci jsou otřesní - nic o tom nevědí.

Mějte se krásně!

Žádné komentáře:

Okomentovat