sobota 13. června 2015

SPOTŘEBOVÁNO za Duben 2015

Myslela jsem si, že jsem fotky na nakoupeno a spotřebováno nedělala tak dva měsíce - ale překvapuji sama sebe a našla jsem je už hotové! Tak se dáme rovnou na to, ať ty resty doženeme. Nebojte, dnes to bude rychlé :-)



Soupis všech zmiňovaných produktů:

Palmolive - sprchové mléko mild and sesitive
Alverde - šampón pro mastící se vlasy
Ryor - odličovací mléko pro suchou a citlivou pokožku
Mixa - dvoufázový odličovač očí
Playboy - play it spicy deodorant
Nivea - for black and white deodorant
Colgate - max white one luminous
Ebelin - vatové tampónky
Iseree - maxi pads (zde)
Sephora - šumivá tableta do vany
Sephora - maska pro mastnou pleť
Saloos - růžové dřevo hydrofilní odličovací olej




Palmolive - sprchové mléko mild and sesitive používám už roky, je to moje klasika. Krásně voní, velmi dobře pění a co víc dodat, Palmolive mám prostě ráda.
Alverde - šampón pro mastící se vlasy, sice se mi pokožka hlavy nijak extra nemastí, ale před nějakou dobou jsem měla pocit, že bych vlasy potřebovala mýt častěji tak jsem zkusila tuto verzi. Už to snad bude několik let, co používám na vlasy jedině Alverde, takže i zde jsem byla spokojená a nemůžu říct vyloženě nic špatného. Myslím si, že majitelé/majitelky mastící se pokožky by ho ocenili více, než já s normální pokožkou hlavy. Má gelovou konzistenci a nepění příliš, ale to je podle mě u Alverde a přírodních šampónů normální.
Ryor - odličovací mléko pro suchou a citlivou pokožku bylo fajn, ale hrozně dlouho jsem ho nemohla dopoužívat a ke konci mě už nebavilo. Ze začátku mi i vadila ta výraznější vůně, ale pak jsem to nějak přetrpěla. Svojí funkci plnilo podle mě dobře, nevysušuje a za ty peníze je fajn, znovu bych si ho už ale nepořídila ač mám teď několik věcí od Ryoru moc ráda (například odličovač a tonikum). Třeba mě nějaká jiná varianta odličovacího mléka od Ryoru zaujme více.
Mixa - dvoufázový odličovač očí, byla jsem připravená na to, že tento odličovač stojí za prd - jak jsem o něm někde četla, ale nakonec nebyl tak hrozný (znám rozhodně horší). Možná mi připadá stejný jako odličovač s chrpou od Yves Rocher, který všichni chválí a mě připadá jen lehce nadprůměrný. Stále se opakuji, ale daleko větší službu mi udělá Ryor.


Playboy - play it spicy deodorant jsem používala před roky a docela hojně, sice to možná pěkně tehdy vonělo (teď mi to nevoní), ale vůbec to proti pocení nepomáhalo, vůbec. Někde snad od roku 2010 jsem si tento deodorant a podobný Playboy věci co dřív frčely nekoupila. Ne, ne, ne.
Nivea - for black and white antiperspirant byl celkem supr a musím říct, že vážně žádné fleky nezanechával. Pokud budu nějaký antiperspirant na tento princip potřebovat, rozhodně vím kam jít, Nivea nezklamala.
Colgate - max white one luminous je také u mě klasikou, ač jsem ji už poslední dva měsíce teď nepoužívala a dost mi chybí! Nevím jak na někoho jiného, ale mě tato pasta pomáhala a fungovala dobře. Vyzkoušela jsem několik variant a asi tato luminous je nejlepší. Znovu se těším, až si ji koupím.


Ebelin - vatové tampónky jsou supr, nekupuji je tak často jako ty z Lidlu, ale jsou na mém pomyslném žebříčku jedničkou ve své kateghorii.
Iseree - maxi pads kupuji stále a měla jsem už nespočet balení. Spolu s Ebelin tampónky se dělí o první místo.
Sephora - šumivá tableta do vany je taková dražší sranda do vody co nepotřebujete, ale proč ne.. Vyzkoušela jsem už jedny od Yves Rocher, kde se mi jejich verze ostružiny líbila. Tohle je tuším nějaký pomeranč? Nevím už, článek píši po dvou měsících, věci vyhozené tak si nejsem jistá. Každopádně to nebylo nijak úžasné, obejdu se bez toho.
Sephora - maska pro mastnou pleť byla už někde párkrát vychvalována a i já měla už možnost ji vyzkoušet. Je to takové bahýnko, myslím, že má i v sobě hrubší částečky takže s ní pleť ze začátku můžete lehce opeelingovat a pak nechat zaschnout. Připadala mi dobrá, příliš nevysušuje a stahuje póry, klidně bych jí ještě někdy ráda vyzkoušela, jen se mi nelíbí moc cena, která je tuším někde okolo 500kč?
Saloos - růžové dřevo hydrofilní odličovací olej bych na pleť v zimě klidně používala, ale na odlíčení make-upu například očí moc vhodný není - trvá to dlouho. Pro suchou pleť je super, pokud Vám nevadí tyto olejové metody. Vzoreček mi stačil, poznala jsem něco nového, ale zatím nemám potřebu ho pořizovat, možná v zimě - když budu trpět na suchou pokožku a nebudu si vědět rady.

Tak to bylo pro tentokrát všechno, brzy se můžete těšit ještě na další články typu nakoupeno a možná i nějaké ty jednotlivé recenze :-) Mějte se krásně!

Žádné komentáře:

Okomentovat