středa 18. března 2015

Chvilka v drogérii - Březen 2015

Pro tento článek jsem měla podklady připravené snad dva týdny, ale bohužel až teď se našel čas to nějak sepsat a dát do nějaké formy. Určitě si všímáte, jak ten čas neskutečně letí a člověk nic nestíhá.. Navíc jsem si udělala v životě pár zásadních změn, tak je to ze začátku takové náročné.. Ale pojďme se podívat na to, čeho jsem si kosmetického v poslední době všimla.


 Jestli mě něco v poslední době dost zajímá, tak jsou to názory na tuhle novou řadu od Lorealu. Getthelouk si ten denní krém dost chválila, ale poté jsem u jiných četla zas takové normální neutrální recenze. Celkem bych ho chtěla vyzkoušet, navíc za takovou příznivou cenu!


V Liberci otevřeli novou pobočku Havlíkovi přírodní apotéky. Tuto prodejnu jsem viděla opravdu prvně, ale zapůsobila na mě velmi dobře. Hezké prostředí, milý personál, zajímavé produkty..


Ručně dělaná mýdla na pleť i pokožku, přírodní šampón.


Havlíkův přírodní zázrak jsem měla možnost vyzkoušet a musím říct, že je parádní! Sice voní (smrdí) po bylinkách a konzistence není nic moc, ale účinky jsou viditelné. Hydratace na jedničku, vážně mi pomohl suché místa vyléčit a to jsem měla pouhý vzoreček na 3-4 použití. Jen ta cena je podle mého trochu vyšší, zbytečně.


Mají moc zajímavou reklamu na ranní čístící masku, kterou jsem také již zkoušela. Mám z ní stejné pocity jako z Havlíkova přírodního zázraku a dokonce zvažuji koupi.. Produkty na "mokré" čištění pleti mi teď celkem vyhovují :-) více než klasické mléka a micelárky.


Tohle je jen tak pro pousmátí :-) ale musím říct, že to vážně funguje!


Pár novinek od Balei. Nové sprchové gely z limitované edice voní celkem pěkně a to se mi u Balei moc sprcháčů zrovna nikdy nelíbilo.. Už vlastním ten růžový paradise beach a je to asi zatím ta nejhezčí vůně co jsem od této značky vyzkoušela.. sladká, kokos a ananas.


Tak jsem i ten Havlíkův přírodní zázrak objevila i v DM. Kdyby byla cena poloviční, už ho mám určitě doma!

Nedávno jsem objevila set na obočí u S-he, Na první pohled je už ten štěteček hrozný, ale nevím jak jsou na tom stíny.

V Liberci se přestavuje DM drogerie, tak už se nemůžu dočkat co všechno se tam změní k lepšímu! :-)

Výhodné balíčky Avene v Dr. Max lékárně.


V Sephoře mají novinky od Clarins jako je například Double Serum a balzám na rty. Ten balzámek voní naprosto úžasně a předpokládám, že i stejně skvělá bude ta hydratace.


Zaujal mě nový štětec na masku značky Sephora. Zajímavé provedení té gumové části, ale mě přeci jen vyhovují klasické štětiny. Vážně je štětec na masku úžasný pomocník, nemusíte si špinit ruce.


Poslední fotka, z které mám ohromnou radost, protože v taštičkách jsou úžasné věci, které bych si snad v životě nikdy nekoupila - ale stalo se. Určitě uvidíte v příštím článku o nakoupených produktech, zatím si můžete třeba tipnout, jaká značka se v taštičkách nachází. TIP: moje bezkonkurenčně nejoblíbenější značka.

Tak to je vše, mějte se krásně a užívejte přicházejícího sluníčka :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat