neděle 8. března 2015

Mixa - dvoufázový odličovač očí

Nedávno mi došel můj oblíbený odličovač od Ryoru a já potřebovala akutně nový. Byla jsem zrovna na nákupu potravin a impulzivně jsem se rozhodla si nějaký odličovač pořídit právě tam. Ono tam ve výsledku nebylo moc na výběr, protože jich už pár mám vyzkoušeno a tak zbyla Mixa nebo Essence. Sice jsem na Mixu u Stannah nečetla moc kladný názor, ale nakonec v košíku skončil.


Takže klasicky začnu balením, které je na pohled pěkné. Má malinký otvor na dávkování, vážně jsem se ještě s tak malým nesetkala, ale odličovač se jím lije bez problémů. Naopak je fajn, že ho nikdy nevylijete příliš, bez vlastního vědomí. Odklápěcí víčko bytelné, takže všechno v pohodě.



Složky se do sebe spojí celkem dobře a neoddělují se rychle. Samotné účinky odličovače bych přirovnala například k dvoufázovému s chrpou od Yves Rocher. Jen s tím rozdílem, že Yves Rocher řasenku celkem rozdrolí, Mixa ne, ale jen je decentně účinky slabší. Takže je k očnímu okolí příjemnější než Yves a celkem stejně dobře odlíčí. Také jsem si všimla, že je nutné ho použít ve větším množství, aby lépe odlíčil. Výhodou je to, že nijak v očích nepálí a nejsou podrážděné. Vážně, za dobu jeho používání mě snad oči ani jednou nepálily. Oční okolí zanechá lehce mastné (což je u dvoufázového odličovače samozřejmostí), ale to se po chvilce vstřebá.


Celkově je tedy odličovač příjemný, ale podle mého velmi průměrný. Rozhodně oceňuji jeho citlivost a toleranci k očím, ale na druhou stranu je nutné ho použít ve větším množství. Takže ve výsledku můžu říct, že souhlasím a mám stejný názor se Stannah. Jeho koupě nelituji, protože jsem věděla do čeho jdu, ale stále pro mě prostě zůstává na vrcholu Ryor.

Jaký používáte odličovač momentálně Vy? :-)


1 komentář:

  1. No, já přesně nějaký takový krém potřebuji, protožem i přijde, že od té doby, co jsem začala nosit brýle, tak se mi začali dělat takové zvláštní kruhy pod očima a tak nevím, zda je to z únavy nebo je to proto, že jsem začala nosit ty brýle... K doktorce je mi to ale docela dost blbé jít, protože je mi to trochu trapné... Nevíte proč by to mohlo být? :)

    OdpovědětVymazat