čtvrtek 5. března 2015

Chvilka v drogérii - Březen 2015

Pár novinek, tentokrát z Rossmana, Douglasu a H&M.


 Nutri Gold sice není nějakou závratnou novinkou, ale co se mi líbilo, byl ten tester a tudíž možnost vyzkoušení konzistence a parfemace oleje. Zrovna nedávno jsem měla vzoreček a nebyl zas tak špatný, jen jsem možná očekávala větší hydrataci.


Určitě Vám ani neunikla dekorativní kosmetika Rossmana Rival de Loop Young.


Velice mě zaujala paletka na obočí od Essence !! Kdyby tohle bylo někde před dvěma roky, kdy jsem s úpravou obočí začínala, asi by mi to hodně pomohlo. Super nápad a Essence palec nahoru.


I když cenu 180kč bych u ní nečekala, odhadem bych řekla 100kč.


Tužky na oči "big" mě také velmi lákaly,na takové to doupravení a projasnšní obočí.. asi brzy po nějaké sáhnu. Mimochodem na fotce je vidět i nová gelová řasenka "make me brow" o které se už mluvilo na instagramu. Miluji věci na obočí a zrovna jsem potřebovala nějaké "fixátko". Brzy o něm nejspíš uslyšíte.


Limitka Hidden Stories v zimních studených barvách, sice z měsíce Leden ale nevadí, v Rossmanovi v Nise ji stále mají :-D
 ¨
Limitka Catrice ViennArt. Rtěnky obsahují shimmer, nic pro mě.


Ovšem nové báze pod oční stíny jsem si všimla hned, zapůsobilo mě to pěkné elegantní balení.


Novinky na obočí od Rimmelu se mi na první pohled líbí, ale když jsem viděla ty kartáčky gelů/barev na obočí tak to je něco strašného. Velikost je skoro jak kartáček na řasenku a s tím nebude moc praktické obočí upravovat. No uvidím, možná vyzkouším.


Řasenku od Maybelline jsem neměla dobrých pár let! Tato konkrétně by mi asi od pohledu nevyhovovala, ale láká mě tuto značku znovu zkusit.


Astor nějaká nová řasenka, o které jsem vůbec nic neslyšela.


H&M má vzhledově opravdu pěkné štětce! Co jsem ale zkoušela ty hnědo černé tak kvalitou nic moc, jsou příliš hrubé. Ale ty novější by nemusely být špatné :-) Hlavně ten malý kabuki, třeba do kabelky.


No a taková malá sladká tečka nakonec v podobě Estee Lauder krému, u kterého jsem se vážně musela krotit abych si ho neodnesla s sebou domů :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat