sobota 28. února 2015

SPOTŘEBOVÁNO za ÚNOR 2015

I když má Únor nejméně dnů z celého roku, pro mě znamenal největší spotřebu kosmetických produktů snad za celou dobu. Mám tu 21 kousků, s kterými se loučím a které by určitě za odměnu mělo něco nahradit :-P  Musím říct, že se mi tento styl spotřebovávání líbí a používání kosmetiky systematicky i baví.



Soupis všech zmiňovaných produktů:

Fa - sprchový krém cacao butter & coco oil
Adidas - antiperspirant get ready
Balea - 3v1 čištění, peeling a maska
Alverde - mycí krém
Alverde - tělové máslo s makadamovým oříškem (zde)
Saloos - tělový a masážní olej relax
Yves Rocher - sprchový gel hruška v karamelu (zde)
Oriflame - nature secrets deodorant
Amelia - vlhčený toaletní papír
Iseree - čistící ubrousky pro suchou pleť (zde)
Cien - vlhčené ubrousky s vůní citrusů
Dermacol - magnum
Essence - all about matt
Bella - vlhčené ubrousky pro intimní hygienu
Montagne Jeunesse - slupovací ovocná maska
H&M -  hluboce čistící olivová maska 
Ebelin - odličovací tampóny
Montagne Jeunesse - čistící proužky na nos
Perfecta - hydratační maska



Fa - sprchový krém cacao butter & coco oil, moc produkty od Fa nepoužívám ale tento sprcháč byl příjemný, středně pěnil, hezky sladce (docela i kakaově) voněl a pokožka po něm nebyla vysušená. Chytla jsem ho v nějaké slevě a příště se nějaké další parfemaci klidně nebráním. Pamatuji si, že mi pěkně voněla verze s Acai plody.
Adidas - antiperspirant get ready jsem si celkem oblíbila a přiměl mě značku Adidas mít ráda a používat do fitka výhradně jen ji. Nejvíce se mi vážně osvědčila Nivea a Adidas. Když ho dáte příliš, tak může dělat bílé hrudky, ale tak je to se všemi deo/anti. Get ready byla taková hodně sladká vůně, která ale vydržela celkem dlouho. Antiperspirant je o sobě velmi účinný a mám doma už další dva anti od této značky - a už se těší jak vystřídají ten blbý Garnier v tašce na cvičení!
Balea - 3v1 čištění, peeling a maska, tento produkt je u mě už vážně dlouho a použila jsem ho jen párkrát. Já mám totiž takový pocit nebo spíš si vzpomínám na to, že od té doby co jsem přestala používat kosmetiku od Balei tak se mi pleť vážně zlepšila. Určitě to bylo i tím, že jsem se začala lépe odličovat ale Balea mi nepřišla nijak dobrá, v péči o pleť snad žádný její produkt. Maska/peeling má takovou hutnější konzistenci, docela jemná zrníčka a ani nijak vyloženě nesmrdí. Teď proti tomuto produktu nemůžu říct zas tolik špatného, ale je to tím že jsem ho vážně nepoužívala a nevzpomínám si jaký byl (kdyby zřejmě dobrý, tak bych si to pamatovala). Má expiraci do 2013 takže letí pryč.


Alverde - mycí krém jsem koupila vážně za pár kaček v nějakém výprodejovém stojanu. Vůbec jsem mu nedávala naději a jednoho dne jen tak ze zvědavosti ho strčila do poličky ve sprše. Určitě taky mátě někdy dny, kdy se chcete co nejrychleji odlíčit a k tomu mi právě slouží pár produktů ve sprše (stále Sephora gel a meruňkový peeling od Alverde). Tento mycí krém má takovou jílovou konzistenci i barvu, celkem pěkně nevtíravě voní, nepění a odličování pleti s ním bylo v podstatě bezproblémové. Pleť po umytí nebyla nijak napnutá, podrážděná ani vysušená.  Fajn vzoreček, který mi ukázal že od Alverde něco zas potřebuji. Už budu potřebovat do sprchy nový odličovací produkt na pleť, tak se určitě podívám co Alverde nabízí. 
Alverde - tělové máslo s makadamovým oříškem mám už rok a i tak malé blbé balení mi trvalo spotřebovat takovou dobu! Já vím, stydím se :-( Super 50ml balení za 30kč, které se hodí na cesty. Voní hezky sladce po bambuckém máslu, konzistence máslová díky čemuž se trošku obtížněji roztírá. Pokožka je po namazání mastnější, nevstřebává se hned takže vhodné spíše na noc. Dobrý produkt, ale to těžší roztírání mi trošku vadilo takže plné balení nepotřebuji.
Saloos - tělový a masážní olej relax se v takovémto maličkém balení vážně hodí. Když jsem byla hodná tak mě s ním přítel masíroval záda a to je vážně pěkná relaxace! Voní celkem obyčejně, nevtíravě, cítím citrónovou trávu víc bych asi nepopsala. Klasický masážní olej, byl dobrý ale mám ještě vůni granátového jablka a ta je o něco lepší. 
Yves Rocher - sprchový gel hruška v karamelu  byl jedním slovem luxus. Překrásně voněl, opravdu jak nějaký hruškový džus, velmi dobře pěnil a pokožku zanechal příjemně hladkou. Škoda že to byla limitka. Tohle mě přesvědčilo, že nějaký sprchový gel od YR musím vyzkoušet! Ale spíše bych se koukala po té s krémovou konzistencí, gely by mě zřejmě tolik nenadchly. 
Oriflame - nature secrets deodorant byl součástí jedné sady co jsem od někoho dostala. Použila jsem ho možná párkrát, ale tahle aplikace v podobě roll onu mi nevyhovuje. Pěkně to vonělo ale v podpaždí lepilo. Znovu ne, nemám ráda katalogovou kosmetiku a Oriflame už vůbec ne. 


Amelia - vlhčený toaletní papír jsem používala klasicky jako vlhčené ubrousky. Rozdíl byl akorát v tom, že to byl napuštěný papír ale účel plnil dobře. Mimochodem, fakt pěkně voní. Objevila jsem náhodou zajímavý produkt, který by se mohl hodit třeba někam na cesty. Znovu zatím nepotřebuji, ale když bude nutné něco podobného koupit, vím na co si vzpomenout.
Iseree - čistící ubrousky pro suchou pleť mi tolik nevyhovovaly jako ty modré pro normální pleť. Tyto růžové jsou trochu méně napuštěné-sušší, hrubší a mají i horší parfemaci. Znovu růžové ne, ale modré budu kupovat nadále. Hodí se pro odlíčení pleti, čištění štětců i na jiné různé věci. 
Cien - vlhčené ubrousky s vůní citrusů naopak doporučit nemůžu. Píše se, že jsou i na obličej, ale takovou odvahu jsem vážně neměla. Jsou z takového divného materiálu, nelíbí se mi ta textilie, příliš chemicky voní a celkově mě nijak nenadchly. Používala jsem je jen na čištění štětců a znovu o ně zájem mít nebudu. 


Dermacol - magnum, není řasenka na kterou bych měla tak rozpolcený názor jako je tato. Zprvu mi neuvěřitelně sedla, používala jsem jí třeba 3/4 roku a během toho měla 3 balení a jednoho dne BUM, a bylo všechno špatně. Pod očima jsem měla obrovské černé kruhy, že jsem vypadala jak panda. Nevím zda změnil Dermacol obsah, ale řasenka mi najednou vůbec nevyhovovala. Nevydržela vůbec nic, asi po 2h ze mě byla panda. Fakt mě to mrzí, protože jsem jí několikrát doporučovala a teď je to naopak. Vyhazuji "vzpomínkové" balení a už si ji neplánuji někdy pořídit. Momentálně jsem věrná 2000 calories
Essence - all about matt byla impulzivní koupě, které jsem ovšem nelitovala. Chtěla jsem ho srovnat s NYC a Catrice pudrem, tak snad na to ještě dojde - ale sama nevím který z nich je lepší, opravdu těžké posoudit. Balení je fakt špatné, před týdnem mi spadl a už je pudr prostě nepoužitelný - rozbité víčko a půlka obsahu v koši. Absence zrcátka! Jinak by byl více srovnatelný s NYC a Catrice. Samotný mi přišel ale fajn, dost dobře matuje ale bohužel to obnáší to, že je na pleti výraznější. Za nějakých 60kč pro mě dobrý kup a tuším že si ho někdy ještě pořídím. 


Bella - vlhčené ubrousky pro intimní hygienu, asi jste si všimli, že je tu těch ubrousku tentokrát nějak hodně :-D Zkouším teď opravdu každé a snažím se najít ty nejlepší. Tyhle jsem nosila s sebou v tašce na cvičení. Od této značky jsem vyzkoušela již intimní gel, který nebyl nic úchvatného a ubrousky jsou na tom stejně. Stejně zvláštně voní a jsou příliš vlhké, mokré - to mi na nich nevyhovovalo. Jinak skvělé malé balení, ale samotný produkt nic moc. Znovu ne, zkouším už jiné.
Montagne Jeunesse - slupovací ovocná maska mě možná trošku zklamala. Hlavně asi v tom, že jí podle mého v pytlíčku bylo vážně málo. Moc už si na ní nevzpomínám, ale vím, že jsem očekávala trošku víc. Klasicky gelová konzistence, sladší parfemace, docela dobře se sloupávala, ale poslední dobou mi peel off nevyhovuje. Znovu ne, používám raději masky Freeman.
H&M -  hluboce čistící olivová maska nebyla bohužel také nic moc. Ona mi v podstatě více způsobila než byla užitečná. Konzistence i parfemace v pohodě, ale problém nastal při usychání a když jsem masku chtěla smýt. Obličej mi jakoby "zvrásčila", jak usychala tak se mi pleť scvrkla a byla podrážděná. Měla jsem velké rýhy a vrásky a trvalo to dlouho než se mi pleť dala do pořádku. Takže za mě byla tohle špatná zkušenost a proto raději ne.
Ebelin - odličovací tampóny jsou pro mě klasikou a mám je nejraději (spolu s maxi pads z Lidlu).
Sephora - vatové tampónky byly vážně super. Dobře drží, protože jsou obšívané, k obličeji jemné (i když znám jemnější). Kdyby byla trošku jiná lepší cena a do Sephory bych nechodila sporadicky, tak bych si je také velmi oblíbila.
Montagne Jeunesse - čistící proužky na nos, na mě to příliš nefungovalo, černých teček to moc nevytáhlo. Znovu nemám potřebu si je kupovat, ale ráda bych vyzkoušela pásky od Nivei, na které jsem slyšela celkem chválu. 
Perfecta - hydratační maska byla v Polsku za pár zlotých. Nakonec mě tato značka nijak neuchvátila a jejich masky mi připadají velmi podobné. Možná lehce hydratují, ale jinak nic zázračného. 

Pfff.. tento článek mi dal vážně zabrat! Tak se mi na-oplátku pochlubte Vy, co jste spotřebovali a co by jste mi doporučili? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat