neděle 16. listopadu 2014

Znovuobjevená láska k 2000 Calories

Jak už z nadpisu vyplývá, s touhle řasenkou jsem se již setkala. U nás v rodině jí každá žena nejednou vlastnila. Dá se říct, že je to taková tradice jí vyzkoušet. A všechny na ní máme stejný názor.. je prostě skvělá!


Balení je jednoduché, černé a elegantní. Líbí se mi, je to přesně můj vkus, ale po čase se bohužel zlatý nápis ošoupe. Díky jednoduchému obalu se i řasenka drží dobře v ruce. Konzistence vždycky bývá ze začátku mokřejší, ale u této řasenky není příliš. Řekla bych, že je to v takovém tom normálu (ani suchá, ani mokrá). Barvu má klasicky černou intenzivní, žádná šeď.


Kartáček je úplně obyčejný. Rovný s trochou zužujícím tvarem štětin. Manipulace je s kartáčkem snadná, dostanu se s ním na všechny řasy a obarví je celé. A jak tedy řasy vypadají ve výsledku? Jsou naprosto zvýrazněné, objemnější a přesto ne příliš slepené. Objem opravdu dodá, jako by jste najednou řas měly více. Natočení podle mě také zvládá a když to s ní umíte tak ani neslepuje (ze začátku podle mě všechny řasenky s mokřejší konzistenci slepují). Své řasy mám relativně dlouhé, ale i tak je řasenka výrazně prodlouží. Já jsem s výsledkem naprosto spokojená!


Na fotu výše můžete vidět řasenku při začátcích používání (tj. někdy v Červenci) a hned vedle foto při používání v Listopadu. Kvůli focení jsem se s řasenkou moc neprděla, umí to rozbalit i víc. Efekt, který dělá je tedy úžasný. Dál musím vychválit výdrž, která je celodenní a bez opadávání. Jasně že když je řasenka stará 4 měsíce tak už není úplně taková jako byla dřív, ale i tak jí stále ráda používám. Výdrž je tedy při delším stáří lehce nižší a občas pár drobečků udělá, ale víte co? Za 200kč a stáří 4 měsíců mi to fakt nevadí.


Řasenka udělá řasy nádherné, výdrž je celodenní a cena nízká. Když je už řasenka starší tak jí trošku ubývá na kvalitě, ale to je podle mě normální a u všech. Já jsem s řasenkou maximálně spokojená, stejně jako dříve. Rozhodně je to moje TOP řasenka, kterou si budu kupovat opakovaně.

Co Vy, zkoušeli jste jí? Jaká je vaše TOP?

Žádné komentáře:

Okomentovat