pondělí 10. listopadu 2014

NAKOUPENO za Říjen 2014

Jak už jsem naznačovala ve spotřebovánu, nákupy byly poslední dobou velice skromné. Nebyl čas a ani nálada. Naopak jsem ale za to i ráda, protože je vidět, že nenakupovat nepotřebné věci jde a celkem i snadno. Ale prozradím Vám, že na Listopad už pár nákupů chystám. Konkrétně chci navštívit Inglot prodejnu a bazar kosmetiky (21.11-22.11 pořádáno babybaby.cz). Takže příště se určitě budete mít na co těšit :-)


Soupis všech zmiňovaných produktů:

Alverde - kondicionér s aloe a ibiškem
Dermacol - aroma ritual krém na ruce třešeň (zde)
Colgate - max white one
Signal - white now
Loreal - infallible make-up (120 vanille)
Bourjois - 123 perfect CC cream (32 Beige clair)
Essence - all about matt powder


Alverde - kondicionér s aloe a ibiškem, dochází mi můj aktuální kondicionér s citrónovými květy a měruňkou a tak už jsem si pomalu hledala náhradníka. Před pár dny jsem si koupila tento kondicionér s aloe a ibiškem, byl zlevněný asi na 45kč a mohl by mým vlasům dle popisu vyhovovat. Tak proč ne, alverde péči mám ráda a zatím jsem byla vždy spokojena.
Dermacol - aroma ritual krém na ruce třešeň mám sice krátce, ale recenze se tu už objevila. Krém je středně hutný, vstřebává se docela rychle, vůně mi připadá chemická a rozhodně znám lépe vonící krémy na ruce. Hydratace je slabý průměr a celkově si mě tento krém nezískal.


Colgate - max white one, max white one pasty mám moc ráda a vyzkoušela jsem už všechny jejich druhy. Kupuji je opakovaně.
Signal - white now byla taková zkouška, abych si furt nekupovala Colgate. Prvním účinkem mě velice překvapila, protože odstín zubů byl opravdu rozdílný. Pak už to klasicky není tak výrazné. To co mi na této pastě hodně vadí, je to, že má modrou barvu. Zabarví Vám tak naprosto každý kartáček a ani nechci vědět, jak by to dopadlo kdyby jste si s ní ušpinili bílé tričko. Určitě někdy zase signal zkusím, ale rozhodně ne tuto variantu. Pasta patří už do Listopadového spotřebováno a nahradila jí teď Colgate.


Loreal - infallible make-up (120 vanille) jsem si koupila jen díky slevovému kupónku s 50% slevou jinak bych ho asi nechtěla. Od Lorealu miluji True Match (který si už musím sakra koupit! chybí mi hrozně moc..) Vybrat vhodný odstín infallible bylo docela těžké, protože mi připadalo že dost oxiduje. Nakonec jsem si vzala na zimu jeden z těch světlejších 120 vanille. Zkoušela jsem ho zatím jen párkrát. Má silnější parfemaci, dobré střední krytí ale trošku zalézá do vrásek a nepůsobí zas tak přirozeně.
Bourjois - 123 perfect CC cream (32 beige clair) je naopak věc, kterou jsem si zamilovala už při prvním použití. Je docela hydratační, takže když použiji pod něj i krém tak se až příliš lesknu a tudíž radši krém nepoužívám. Má tekutější konzistenci, střední krytí a odstín mi sedne perfektně. Výhodu má v tom, že se dá skvěle použít (navrstvit) i pod oči a slouží tak jako korektor. Výdrž je na pouhé CC velmi dobrá. Sice mě poslední dobou zlobí t-zóna, ale jinak make-up dá nějaké 4h v super stavu a 8 v tom dobrém. Rozhodně mám pak večer co odličovat. Toto CC teď používám každý den a už teď Vím, že to není mé jediné balení. Podrobnější recenze určitě bude!
Essence - all about matt powder je spolu s CC od Bourjois za tento měsíc velké překvapení! Nikdy bych neřekla, že by mi nějaký Essence produkt tak dobře sednul. Transparentní pudry používám nejraději a možná bych řekla, že spíš i jedině. Balení je laciné a ošklivé, ale nijak mi to nevadí, protože jsem s tím počítala. Pudr docela rychle ubývá, protože už jsem odkryla kovové dno, za pouhý měsíc. ALE on fakt dobře matuje! Dokonce bych řekla že i líp než NYC.. ale nemůžu Vám tu všechno vykecat, určitě se tu brzy objeví srovnání tři známých transparentních pudrů (NYC, Catrice a tento Essence).

Co nového jste za tento měsíc objevili Vy? :-) Máte nějaké tipy na fajn produkty?

Žádné komentáře:

Okomentovat