pátek 7. listopadu 2014

Všehochuť za Listopad 2014

Tentokrát to bude extra dlouhý foto článek! :-) Zaměřila jsem se především na vánoční balíčky a různé novinky.


Nevím jestli se pletu, ale tento make-up jsem u Alverde ještě neviděla. Je už od pohledu podobný Eau de teint a co jsem ho tak zkoušela, tak dělá i podobný finish. Na první pohled se mi líbí..


Balíček Balea se sprchovým gelem a tělovým mlékem. Alverde balíček se mi líbí, tuším že obsahuje také sprchový gel a tělové mléko. Alverde sady mám moc ráda, protože všechny voní tak nějak podobně po citrónové trávě a to můžu. Pokud nebudou rychle vyprodané tak bych ho pod stromečkem ráda našla.


Takovéhle balistiky jsem u Balei ještě neviděla, rozhodně pěkná levná varianta a zpestření do koupelny. Cena je asi přes stovku.


Tímto setem od Alverde možná obdaruji přítele :-) Obsahuje šampón, pleťový krém a to třetí je tuším nějaká vůně nebo tak něco.


Dermacol 24h control make-up s bází 15ml za 279Kč. Make-up jsem nezkoušela, ale báze od Dermacolu ano. Používám teď bází od Inglotu a mám pocit že děla mnohem větší efekt než ten Dermacol.


V Tescu MY mají neskutečné množství kosmetických setů, taštiček a balíčků! Tam si vybere opravdu každý :-)


Playboy voňavky s hezkými taštičkami už bohužel není nic pro mě, ale byly časy kdy jsem těmto vůním podlehla.


Nivea má podle mě nejvyužitelnější balíčky a troufám si říct že alespoň jeden bych chtěla dostat.


Je jich tolik na výběr že ani nevím, který bych chtěla! Deodorant + sprchový gel nebo tělové mléko + sprchový gel?


Palmolive řada mediterranean moments určitě stojí za povšimnutí, má totiž moc hezké vůně. Já osobně mám nejradši Marocco. Jinak jakýkoliv sprchový gel od Palmolive je pro mě super dárkem, který bych rozhodně využila.


I svým drahouškům by jste zde něco z pánské kosmetiky vybrali.


Ach ta Manufaktura, už na první pohled dokáže zaujmout! Tyto vánoční balíčky se už pohybují cenově lehce výš než drogérkové, ale podle mých zkušeností to stojí za to.


Old Spice má můj přítel moc rád, a každý chlap určitě má už jen kvůli jejich televizním reklamám :-D Deodorant a sprcháč je zas určitě kombinace, kterou využije každý.


Lehce výprodejový stojan Dermacol. Nemáte něco na doporučení co vyzkoušet? Mě si bohužel Dermacol moc nezískal..


Mixa má také moc pěkné krabičky, skvělá péče pro vaši citlivou pokožku. Chtěla bych od ní vyzkoušet tělové mléko.


Krémy/balzámy na ruce od Essence jsou celkem žádané. Mě ovšem nijak nelákají, teď používám Ziaju, která je fakt dobrá.


A máme tu zase limitku od Balei. Mám pocit že některé produkty voní už lehce podobně, ale ten vanilkový sprcháč by na toto chladnější období mohl být super. Tyčinky do koupele stojí podle mě za prd. Tělové mléka hezky voní, ale hydratací nic moc.


Rossmann je na ty vánoční sety lehce slabší.


Některé produkty se tu určitě opakují, ale fakt v Rossmannu nic moc výběr. To raději zajdu do MY.


Rossmann.


Mimochodem Old Spice white water fakt pěkně voní!


Rossmann.

Parfémy z drogérie si už také nekupuji, přednost dávám parfumerii.


Další foto opět z DM, kde jsou stojany opravdu narvané. Zas ty Nivea balíčky, já bych Vám je klidně doporučila. Balea set pro muže je hlavně levný, ale například deodorant, který obsahuje moc účinný není. To už je lepší podle mě ten Old Spice, Rexona nebo Nivea pro muže.


Hezky vystavené balíčky v Douglasu.


Takovýhle adventní kalendář je přesně pro mě! Jen kdyby tam byli jiné zajímavější značky.. Douglas značky mě moc neberou.


Balíčky Clinique a Too Faced v Sephoře. Po Too Faced produktech asi pokouknu, protože jsou teď hodně chválené. Bohužel jedině až budu v Praze.


Za nějaký ten Benefit balíček bych se určitě také nezlobila :-)) Jejich produkty už dlouhou dobu chci vyzkoušet. 


Zas to DM.

No mají tu také celkem velký výběr.

Toť vše! Doufám že se Vám nějaký ten balíček třeba zalíbil a nebo se Vám bude hodit jako dárek pro někoho jiného. Mějte se krásně.
PS: máte nějaké tipy na Vánoční dárky?

Žádné komentáře:

Okomentovat