středa 5. listopadu 2014

SPOTŘEBOVÁNO za Říjen 2014

Další měsíc je za námi a se tu hlásím s článkem o spotřebovaných produktech. Tentokrát se mi opravdu podařilo hodně věcí spotřebovat ale i zlikvidovat. Spotřebovaných produktů je tedy 28 a nakoupené spočítám tak na prstech levé ruky, ale o tom se dozvíte zase příště.




Soupis všech zmiňovaných produktů:

Balea - pleťová voda pro mladou pleť, s ovocnými kyselinami
Balea - pleťová voda pro citlivou pleť
Balea - osvěžující plětová voda, pro normální a smíšenou pleť
Clean and Clear - hloubkově čistící pleťová voda
Isana - odlakovač s mandlovou vůní
Bella - intimní mýdlo (zde)
Dove - krém na ruce essential nourishment
Garnier - neo deodorant 
Nivea - jemný odličovač voděodolného make-upu
Ziaja - odličovač očí (zde)
Ziaja - krém na ruce kozí mléko
Miss Sporty - anti blemidh foundation
Maybelline - great lash řašenka
Catherine Arley - kompaktní pudr 
Oriflame - tužka na oči
Flormar -  lak na nehty (095)
Glamour - lak na nehty
Miss Sporty - lasting colour (13)
Today - vatové polštářky (zde)
Isana - třešňový balzám na rty
Alterra - vlhké čistící ubrously s Aloe Vera 
Synergen - maska proto akné 
Denkmit - gelový osvěžovač cool lemon
Nivea - denní krém q10
Vichy - liftactiv serum 10


Balea - pleťová voda pro mladou pleť, s ovocnými kyselinami
Balea - pleťová voda pro citlivou pleť

Balea - osvěžující pleťová voda, pro normální a smíšenou pleť
O těch pleťových vodách od Balei to shrnu do jednoho popisu.. Asi před 5ti lety jsem je používala jako mé jediné odličovací přípravky na pleť. V té době jsem měla občas problémy s akné, které bylo určitě způsobené nedbalým odličováním. Já nevím jak bych to řekla, tyto vody jsou velmi levné a podle mého prostě nic nedělají. Make-up odlíčí ale s žádnou tonizací nebo stažením pórů bych nepočítala. Tyto kusy jsem spíše používala na odlíčení nějakých swatchů a teď jsem už na ně neměla nervy a vylila jsem je. Za mě mají tyto pleťové vody a celkově péče od Balei "NE" a rozhodně se k nim vracet nebudu.
Clean and Clear - hloubkově čistící pleťová voda má opravdu silnou vůni po alkoholu. Měla by sloužit jako prevence proti akné a celkově jsem slýchala že na tyto problémy pomáhá. Mě připadá, že nepomáhá, je to už dlouho co jsem jí používala a radši ji házím do koše.






Isana - odlakovač s mandlovou vůní je snad jediný odlakovač, který jsem si koupila vícekrát. Nesmrdí tolik jako ostatní odlakovače, ale furt je to odlakovač takže silnou vůni po alkoholu má. Moc si nehty nelakuji, protože chodím na manikůru, ale na moje požadavky a za tu cenu mi stačí. Přelívám si ho do lahvičky s pumpičkou od Ebelin. Příště vyzkouším možná nějaké menší balení, protože toto velké mi vystačí tak na rok.
Bella - intimní mýdlo  bylo velmi průměrné. Má gelovou řídkou konzistenci a to mi moc nevyhovuje. Vůně byla fajn ale celkový pocit svěžesti jsem z něj moc neměla. Více jsem o něm psala ve velké srovnávací recenzi intimních gelů.
Dove - krém na ruce essential nourishment jsem někde našla doma a chtěla jsem ho začít používat, ale už po prvním použití jsem usoudila že je prošlý/zkažený. Parfemace mi smrděla a tak ho radši vyhazuji.
Garnier - neo deodorant mi vyhovoval již od začátku, ale byla jsem zklamaná z jeho rychlé spotřeby.. ALE asi jsem měla vadné balení, protože tento mi vydržel skoro půl roku (víceméně při každodenním používání 1-2x denně). Každý to se spotřebou deodorantů má určitě jinak. Mě vydrží všechny poměrně dlouho protože se nijak extra nepotím a používám je jen ráno a nebo při sportu. Tento je fajn, má krémovou konzistenci, hezky sladce voní a nebarví oblečení. Mám doma už další balení.


Nivea - jemný odličovač voděodolného make-upu byl příšerný! Jeden z nejhorších odličovačů očí co jsem v poslední době vyzkoušela. Měla jsem ho už dlouho a jelikož jsem ho chtěla spotřebovat tak jsem ho znovu začala používat. Má krémovou konzistenci a ta podle mě vůbec oční make-up nerozpustí. Odličuje hrozně pomalu a když se dostane do očí tak docela pálí. Ač mám Niveu ráda tak tohle byla opravdu strašná zkušenost. Neměla jsem s ním trpělivost a vyhodila ho ne úplně spotřebovaný. S tím dvoufázovým odličovačem od Nivei jsem byla spokojená více. Tohle znovu ne.
Ziaja - odličovač očí je docela super vzhledem k tomu kolik stojí málo peněz. Rozhodně odličuje lépe jak výše zmíněná Nivea. Kupodivu je také lepší než jeho bratr dvoufázový odličovač od Ziaji. Je bez parfemace, jednosložkový, oči nedráždí a make-up dobře rozpustí. Balení nic moc, ale to mu odpouštím. Pokud hledáte průměrný low cost odličovač, tak tohle je on. Tuším že v Polsku je za nějakých 6zlotých (42kč), což je prostě málo vzhledem k jeho ůčinkům. Znovu bych se mu klidně nebránila.
Ziaja - krém na ruce kozí mléko je skvělý a moc ráda jsem ho používala. Je středně hutný, dobře se roztírá, rychle se do rukou vstřebává (což oceňuji nejvíce) a krásně voní. Je to hodně diskutovaný produkt od Ziaji a stejně tak hodně chválený. Zase, je za nízkou cenu a určitě se mi doma ještě někdy objeví. Darovala jsem ho několika lidem jako dárek a moc si ho chválily. Takže tohle je možná malý tip na dárek k Vánocům, kterým žádnou kamarádku či někoho jiného neurazíte :-)


Miss Sporty - anti blemidh foundation je prošlý a tuším že stál za prd. Vůbec si nepamatuji jaké měl vlastnosti a co dělal, ale kdyby byl dobrý tak bych ho určitě používala.
Maybelline - great lash řašenka byla docela fajn. Má takový velmi malý zvláštní kartáček a tak se dostala ke všem řasám. Výdrž si už nepamatuji ale řasy mi dělala celkem dobré. Možná že jí ještě někdy zkusím, ale je ještě tolik řasenek co bych chtěla vyzkoušet..
Catherine Arley - kompaktní pudr byl jeden velký krok vedle. Pár let zpět jsem ho koupila někde v zapadlém kosmetickém obchůdku kde mají plno kosmetiky a hlavně té čínské. Má příšerně silnou hroznou parfemaci a jako pudr je na nic. Ponaučení: nekupuj čínskou kosmetiku.
Oriflame - tužka na oči je v bílém odstínu ale vůbec nekreslí. Zkoušela jsem jí hodně ořezat i zahřát a vůbec nic nepomohlo. Je hrozně tvrdá a nekreslí.
Flormar -  lak na nehty (095)
No name - lak na nehty
No name lak na nehty
Glamour - lak na nehty
Miss Sporty - lasting colour (13)
K lakům na nehty se asi také moc rozepisovat nebudu, protože tak článek zbytečně nabývá na délce. Všechny vyschly nebo ztvrdly. Glamour měl fakt pěknou barvičku ale ani ne po půl roce ztvrdnul, Flormar jsem kdysi ráda používala ale teď už je pro mě každodenní lakování minulostí. Bílých laků jsem vyzkoušela mnoho a nejvíce mi vyhovuje ten od Gabriella Salvete.


Today - vatové polštářky jsou velmi průměrné. Nejsou obšívané a tak rychle změní svůj tvar. K obličeji jsou ale příjemné a mají nízkou cenu. Takže by mi nevadily, pokud bych po nich sáhla z nouze.

Isana - třešňový balzám na rty je pěkně fuj! Má příšernou chemickou vůni i chuť a už kvůli tomu ho nechci používat. Je mi na rtech nepříjemný a byla to prostě zbytečná koupě.
Alterra - vlhké čistící ubrously s Aloe Vera jsou určené pro suchou a CITLIVOU pokožku. Rovnou řeknu, že tohle byl úplně první produkt po kterém se mi udělala silná alergická reakce. Nikdy v životě jsem na nic alergii neměla (na nic kosmetického). Na obale jsem četla jak je to moc supr čupr pro citlivou pokožku, zdravé, nezávadné a že to udělá z pleti nádheru. Přitom to udělalo úplný opak.. Trvalo mi dlouho než jsem pleť dostala do normálního stavu.
Synergen - maska proto akné, s touto maskou jsem měla podobnou zkušenost jako s vlhkými ubrousky od Alterry. Hned po prvním použití mě hrozně začal pálit obličej, celý mi zčervenal a alergická reakce tu byla znovu. Opakuji, že alergickou reakci jsem měla pouze z těchto dvou výrobků a nikdy dřív předtím. Produktům privátní značky Rossman vůbec nevěřím a po téhle zkušenosti si je už nikdy nekoupím a nechci žádné zkoušet.. Máte někdo podobnou zkušenost?
Denkmit - gelový osvěžovač cool lemon moc nefungoval. Je to takový gel v plastové krabičce a měl by asi osvěžovat vzduch a pohlcovat pachy. Pachy možná pohlcoval ale nijak místnost neprovoněl. Životnost byla asi měsíc, poté se gel vysušil a smrštil.  Znovu si ho nekoupím.
Nivea - denní krém q10 hezky voní, má krémovou lehčí konzistenci a pleť podle mého dostatečně hydratuje. Možná bych ho doporučila mé mamince, protože já zatím produkty s q10 nevyhledávám ale se vzorečkem jsem byla spokojená.
Vichy - liftactiv serum 10 má poměrně řídkou tekutou konzistenci a je bezbarvý. Voní nevýrazně, příjemně. Do pleti se vstřebá rychle, už při roztírání. Pleť nijak nezamastí a nelepí. Z jednoho vzorečku toho moc nepoznám, a tyhle lift produkty ještě moc nepotřebuji.

Toť z mých spotřebovaných produktů vše, uvidíme, jak na tom budu příští měsíc. Co jste spotřebovali Vy a víte, že si to koupíte znovu? :-)

BTW: vůbec nechápu co je to s formátem písma :-( proč Blogger zas tak zlobí.. snad se Vám to četlo dobře.

Žádné komentáře:

Okomentovat