středa 3. září 2014

VELKÉ SROVNÁNÍ produktů na intimní hygienu

Ráda zkouším  nové věci, a to jakékoliv. Poslední dobou jsem vyzkoušela několik produktů na intimní hygienu a rozhodla jsem se, že udělám takový větší shrnující článek vícero produktů. Možná někomu toto téma může připadat divné, ale proč ne, když se jedná o pečující produkt, na kterém je co testovat?

Jessa - mycí intimní emulze sensitiv / Ziaja - krémová intimní ochrana s kyselinou mléčnou / Bella - intimní mýdlo / Nivea - intimní mycí emulze s výtažky z heřmánku / Ziaja - intimní gel s vůní konvalinky

Například známý Lactacyd jsem měla nespočet-krát, vyhovoval mi, jen mě přestal bavit a chtěla jsem zkusit něco jiného. Proto jsem hledala i nějaké méně známé a obyčejné produkty, o kterých Vám teď něco povím.


Jessa - mycí intimní emulze sensitiv, do nedávna jsem si myslela, že je toto jediná intimní péče v podobě emulze co Jessa nabízí, ale před pár dny jsem ještě zahlédla další verze. Já si tehdy vzala tuto bez parfemace a udělala jsem docela chybu, protože mám ráda když věci voní.  Balení je dost velké (vysoké), má klasické otvírání a dávkování pomocí dírky. Má být bez parfemace, já tam něco cítím ale není to jakoby žádná vůně (prostě jen náznak). Konzistencí je to gel a opravdu hodně řídký a tekutý. Nevýhodou je to, že kvůli té konzistenci hodně rychle ubývá. Z tohoto produktu nejsem nijak odvařená a znovu si ho nekoupím, ty verze s vůní bych ale vyzkoušet chtěla. Cena za 300ml je 58kč.


Ziaja - krémová intimní ochrana s kyselinou mléčnou má naprosto úžasné balení hlavně díky pumpičce, pomocí které se obsah dobře dávkuje. Má sladkou květinovou vůni (je hezká, ale po dlouhodobém používání je fajn to vystřídat). Konzistence mi zas tak krémová nepřipadá, ale gel to úplně také není (konzistenci má lehce podobnou jako Nivea níže). Po používání jsem nezaznamenala žádné podráždění či vyrážku. Dobře pění, toto velké balení vydrží okolo 5 měsíců a celkově nemám Ziaje co vytknout. Určitě chci vyzkoušet ještě zbylé dvě verze tohoto produktu. Spokojenost! 500ml za 84kč na e-shopu růžová10 nebo v Polsku max. do 60kč.


Bella - intimní mýdlo, když jsem prve produkt spatřila myslela jsem si, že je to mýdlo na ruce, protože podobné balení má Palmolive. Dávkování pomocí pumpičky se mi líbí a je to opravdu praktické. Má takovou "mořskou" celkem i fresh vůni. Konzistence je podobná jako u Jessy výše, tedy gelová a hodně tekutá. Zjistila jsem, že mi právě tahle tekutá konzistence moc nevyhovuje, takže proto z produktu nejsem moc nadšená. Jinak plní svou funkci dobře. 300ml za 60kč.


Nivea - intimní mycí emulze s výtažky z heřmánku je taková malá lahvička a akorát do ruky. Vůně je krásná heřmánková a asi jedna z nejhezčích co jsem u intimních produktů zaznamenala. Otvírání pomocí klasického zaklapávajícího víčka není v tomto případě vůbec špatné a dávkování otvorem je také ok. Je pravda, že by pumpička byla praktičtější, ale vzhledem k tomu, že má tato emulze nejhezčí vůni tak mi to nevadí. Konzistence je napůl krémová a napůl gelová, tak mi vyhovuje (konzistence je podobná jako u velkého balení Ziaji výše). Množství je 250ml a cenu si bohužel přesně nepamatuji, ale tipuji že je okolo 100kč.


Ziaja - intimní gel s vůní konvalinky, balení je takové roztomilé, dětské a jak pro nějakou mořskou vílu. Otvírání ve tvaru polokoule je zajímavé, není špatné ale pumpička je pumpička. Vůní to konvalinky opravdu jsou, já je ale moc už od dětství ráda nemám, protože mám na ně alergii. Ovšem to byla moje chyba, že jsem si tuto vůni vybrala, takže ji nehodnotím špatně. Konzistence je příjemná hutnější gelová (o hodně hutnější než má výše Jessa a Bella). 200ml seženete max do 60kč.

Pro shrnutí můžu tedy říct, že nejvíce mi vyhovovala Nivea, krásně voní, ale je ze všech nejdražší. V zástihu za Niveou je pro mě Ziaja krémová, vzhledem k množství, ceně a kvalitě. Ještě bych řekla že je dobrá Ziaja s gelovou konzistencí, líbí se mi její cena a ač má gelovou konzistenci tak je také moc příjemná. Z čeho už moc nejsem nadšená je intimní mýdlo Bella a to hlavně kvůli příliš řídké až tekoucí konzistenci, ale vůně není špatná. A co je podle mého nejhorší, je mycí emulze Jessa. Stejně jako u mýdla Bella mi vadí její řídká konzistence, malá pěnivost a to, že je bez parfemace (to byla ale moje chyba, netušila jsem že se prodává i parfemovaná verze).

O první místo výtěze se tedy dělí Nivea s heřmánkem a Ziaja krémová, druhé místo patří gelu od Ziaji, třetí je mýdlo Bella a poslední skončila emulze Jessa.

Od Nivei a Ziaji bych ráda zkusila další jejich verze, ale ostatní zbylé poražené produkty si znovu nekoupím.

Zkoušeli jste nějaké stejné produkty jako já? Máte nějaký oblíbený?

Žádné komentáře:

Okomentovat