pondělí 1. září 2014

Nová Teta prodejna v Liberci

Nedávno jsem potřebovala něco koupit v Tetě, ale zjistila jsem, že prodejna zmizela - ale ne na dlouho, a objevila se nová zrekonstruovaná prodejna. Mluvím o Tetě v Liberecké Plaze. Není to dlouho co jsem mluvila o tom, že s prodejnami Teta je to v Liberci chabé a s radostí jsem pak uvítala, když jsem novou prodejnu zahlédla! Nyní Vám přináším jen malý a rychlý post, o tom jak to tam vypadá.


Černé a pro každou značku stejné "stojany" se mi moc líbí. V původní prodejně byla snad jen Essence, Max Factor s Miss Sporty, nyní je už značek více. Zatím zde není bohužel UMA, na kterou jsem se moc těšila, ale věřím, že během pár týdnů tu bude.


Musím se Vám přiznat, že jsem ještě v žádné nové Tetě nebyla, takže všechny ty jejich nové věci jsou pro mě opravdu nové a koukám na to jak vesničan. Zaujal mě především líčící koutek se zrcadlem, kde si můžete přepínat světlo mezi denním a večerním (fakt super vychytávka! Ale v drogérce se nelíčím:-D). Také můžete použít odličovací mléko a tampóny zdarma - na poswatchovanou ruku je to dobrá pomoct, alespoň to pak nemáte všude na oblečení.


Slev na L'oréal si vždy všimnu, protože už delší dobu si potřebuji koupit můj oblíbený True Match. Zde bych si True Match klidně koupila, kdyby nebylo dvou problémů. Za prvé, nemají tu zatím testry (ne na všechno). A za druhé, výběr odstínů je naprosto nepoužitelný. Neplatí to jenom na prodejnu Teta, ale i na Rossmana a DM. Chci si koupit odstín na zimu, a říkám Vám, že nejsem žádná bledulka, ale přesto mám problém sehnat odstín (když už je správně světlý, tak je zas růžový a já hledám opak). Jsem teplý typ a má pleť je do žlutého podtónu, ale připadá mi, že do ČR se vozí spíše make-upy s růžovým podtónem. Svůj poslední (bohužel spotřebovaný, RIP) True Match jsem si kupovala v Polsku a tam s odstínem nebyl vůbec problém, takže to hold budu muset udělat tak, že si ho znovu koupím někde v zahraničí. Zpátky ale ke stojanu s L'oréalem, kde je veškeré zboží zlevněno. 


U Dermacolu najdete 30% slevu na veškerý sortiment, platí to ovšem jen v době otevírací akce takže to je jen v Liberecké Plaze (jako u L'oréalu výše).


Laky od Miss Sporty jsou mými oblíbenými, ač si nehty v poslední době nelakuji. Hezká akce, která je vhodná pro doplnění nových odstínů.


Řasenky ScandalEyes jsou nyní v akci 1+1. Nějakou bych vyzkoušet chtěla, ale ta druhá by mi byla asi k ničemu.. Dala Bych ji mamce kdyby neměla už svou oblíbenou.


Hezky uspořádaná a čistá kosmetika se kupuje hned líp :-)


V Tetě je k dostání výhodné balení Elseve šampónů. (Tuším že podobná akce je teď i v Lidlu, o tom se dočtete příště).

Celá prodejna na mě působí čistě a příjemně (na rozdíl od předchozí!!). Jsem ráda že tu je, protože Teta Klub má občas dobré akce.

Máte také někde poblíž novou Tetu? A líbí se Vám?

Žádné komentáře:

Okomentovat