pátek 5. září 2014

NAKOUPENO za Srpen 2014

Jakou já mám vždy radost, když dělám články o nakoupené kosmetice! V tomto měsíci je vidět hodně nakoupených věcí Alverde nebo Balea, bylo to jednoduše tou 25% slevou (při koupi 5ti produktů), která ještě stále koná. Jako vždy tu najdete jen první dojmy, úplné recenze budou po delší době. Tentokrát jsem udělala takový malý hokus pokus a napsala jsem názvy produktů jak v češtině tak i v angličtině (pro lepší vyhledávání). Byla bych moc ráda, kdyby jste mi dali nějakou zpětnou vazbu, zda je to lepší jen v angličtině, češtině nebo oboje :-)




Soupis všech zmiňovaných produktů:

Radox - sprchový krém s mlékem a pomerančovým olejem
Creme 21 - sprchový krém z třešňových květů
Bella - intimní  mýdlo (zde)
Alverde - set tělových másel
Alverde - šampón pro poškozené a lámavé vlasy s avokádem 
Victoria Secret - tělový krém secret craving
Balea - tělový olej s kokosem a vanilkou
Ziaja - kozí mléko oční krém
Ziaja - krém na ruce s hedvánými proteiny a provitamínem B5
Balea - koupelová tyčinka s obsahem citronové trávy
Denkmit - gelový osvěžovač s vůní limetek
Biotherm - cestovní hydratační set
Alverde - tělové mléko s kakaovým máslem
Alverde - denní krém 
Dermacol - lehký tónovací krém 2v1
Catrice - matující  voděodolný pudr prime and fine
Inglot - gel na obočí do freedom systému (574)
Dermacol - double magic řasenka
Miss Sporty - lesk na rty v tužce (011)
Alverde - lak na rty (10 a 30)
Dermacol - gelové oční linky
Ebelin - vatové odličovací tampónky 140ks
Today - vatové odličovací polštářky 120ks
Cien - jemné čistící ubrousky
Mořská houba
Curaprox - zubní kartáčky


English version:
Radox - shower cream milk and vitamin 
Creme 21 - shower cream cherry blossom
Bella - intimate soap (here)
Alverde - body butters set 
Alverde - repair shampoo with avocado
Victoria Secret - hydrating body lotion secret craving
Balea - body oil harmonie
Ziaja - goat's milk eye cream
Ziaja - hand cream with silk proteins
Balea - scented bath bar with lemon grass
Denkmit - gel freshener
Biotherm - hydration travel set
Alverde - body milk 
Alverde - day cream
Dermacol - toning cream 2in1 
Catrice - prime and fine waterproof powder
Inglot - brow gel (574)
Dermacol - double magic mascara
Miss Sporty - instant colour and shine (011)
Alverde - colourful lip laquer (10 a 30)
Dermacol - gel eyeliner
Ebelin - cotton pads 140ks
Today - cotton pads 120ks
Cien - facial wipes for sensitive skin
Sea sponge
Curaprox - toothbrushes


Radox - sprchový krém s mlékem a pomerančovým olejem jsem dostala a je to tedy pěkné maxi balení. Zkoušela jsem ho zatím jen párkrát. Voní hezky po pomerančích a pění celkem dobře.
Creme 21 - sprchový krém z třešňových květů, tento sprchový gel mám ještě ve dvou variantách (jablíčko a šampáňo). Konkrétně tento s třešňovými květy mi tolik nevoní a jablková verze je rozhodně lepší. Podrobnější recenze bude.
Bella - intimní  mýdlo se už objevilo ve velké srovnávací recenzi. Líbí se mi že má pumpičku a celkem i jeho fresh mořská vůně. Má hodně tekutou gelovou konzistenci, což mi moc nevyhovuje. Nepění moc dobře a celkově mě tento produkt moc nezaujal. 


Alverde - set tělových másel jsem si koupila hned, jak jsem ho uviděla protože jsem věděla, že bude hned vyprodaný (právě ty Vánoční jsem koupit nestihla a tak jsem se poučila). Jedno tělové máslo od Alverde jsem už zkoušela, konkrétně máslo s makadamovým oříškem v mini verzi. Konzistence je hutnější a poté na pokožce taje. Nepochybuji o tom, že tyto másla budou skvělá, ale ještě jsem je řádně nezkoušela. 
Alverde - šampón pro poškozené a lámavé vlasy s avokádem je už třetí šampón v řade co od Alverde mám. Nějak se mi jejich koncept i účinnost zalíbila a chci jich vyzkoušet víc. Nedávno jsem si koupila masku s avokádem, která je úžasná a tak jsem chtěla zkusit i šampón. Doufám že se dočkám stejných účinků.
Victoria Secret - tělový krém secret craving byla láska na první vyzkoušení. Hrozně dlouho jsem chtěla od VS něco vyzkoušet, všichni o jejich výrobcích jen básní a tak jsem chtěla básnit i já. Jenže pak přišel problém, nevěděla jsem co si mám vybrat a ještě horší bylo zvolit vůni. Jak jsem tam tak všechno očichávala, tak mi už v podstatě nic nevonělo. Až jsem se pak rozhodla pro Secret craving, je to směs černého rybízu a vanilky, sakra voní to úžasně! Bohužel ale tato řada není všude jen tak k dostání, při zpáteční cestě domů z Řecka jsem si chtěla ještě něco z řady Secret craving koupit ale tento sortiment nebyl. Hydratace dobrá, konzistence příjemná a vůně skvělá. Proto mé láká objednávka na parfums.
Balea - tělový olej s kokosem a vanilkou, rozhodovala jsem se mezi tímto a olejem proti striím, který byl bez parfemace. Vůně kokosu a vanilky se mi nakonec zalíbila více. Dobře se roztírá a hydratace je super. 


Ziaja - kozí mléko oční krém, na oční krémy jsem měla zatím docela smůlu a tak doufám, že se Ziaja nějak vytáhne když je tak chválená. Nejspíš si ho nechám na dobu, kdy budu mít celou péči od Ziaji.
Ziaja - krém na ruce s hedvánými proteiny a provitamínem B5 mi bude náhradou za oblíbený krém na ruce s kozím mlékem. Ještě zatím čeká na použití.
Balea - koupelová tyčinka s obsahem citronové trávy byla ve slevě na 20kč a tak jsem jí chtěla zkusit. Za původních 50kč rozhodně nestojí, protože Vám vystačí max. na dvě použití. Více povím brzy v recenzi.
Denkmit - gelový osvěžovač s vůní limetek, už delší dobu sháním nějaký osvěžovač/vůni do pokoje. Došla mi má oblíbená třešňová California scents a tak jsem chtěla zkusit něco jiného. Zatím se vůně moc nešíří a necítím ji.


Biotherm - cestovní hydratační set jsem koupila v Marionnaudu, kde jsem potkala tu nejlepší paní vedoucí. Musím říct, že se mi hned lépe nakupuje, když je personál milý a ochotný. Nejspíš si tento set nechám na nějakou dovolenou. Od Biothermu jsem zatím nic nezkoušela.
Alverde - tělové mléko s kakaovým máslem mám v cestovní taštičce. Voní hezky sladce kakaově, roztírá se docela dobře a hydratace je fajn. 
Alverde - denní krém jsem ještě nepoužila a šetřím si ho taktéž na cesty, ostatně jako všechny miniaturky.


Dermacol - lehký tónovací krém 2v1 jsem už jednou měla, nevyhovoval mi odstín a tak jsem ho dala sestřence, která má tento krém v oblibě. Od Dermacolu momentálně používám bb krém a ladím ho trochu se světlejším Bourjois make-upem a musím říct, že tvoří skvělou dvojku. Zajímalo by Vás o této kombinaci make-upu a bb krému něco? Na přesné účinky a vzhled tohoto tónujícího krému si už moc nepamatuji, navíc ho mám ve světlém odstínu takže na něj přijde čas za delší dobu. Byl to dárek v Marianne.
Catrice - matující  voděodolný pudr prime and fine, Getthelouk v jednom svém videu říkala že se jedná o limitku a tak jsem hned zašla pudr bez váhání koupit. No zbyl na mě hnusný osahaný a poškrábaný kus, ale i tak jsem si ho chtěla koupit abych ho mohla zrecenzovat. Getthelouk se spletla a jedná se o stálý produkt, takže jsem si v podstatě naletěla. No, příště budu věřit radši sama sobě a jak se říká "dvakrát měř, jednou řež". O pudru bude brzy recenze, takže nechci zatím nic prozrazovat. Ovšem jedno Vám řeknu, balení není zas tak bytelné jak vypadá a jak jsem si myslela. Jednou mi spadl a hned se horní část ulomila, zlatý NYC který přežije všechno! (ironie že? většina lidí si na balení NYC stěžuje a ono je přitom lepší)
Inglot - gel na obočí do freedom systému (574), chtěla jsem si tuto freedom paletku doplnit a tak jsem chtěla zkusit od Inglotu gel. U Černé moory jsem četla že stojí za prd, ale i tak jsem si ho koupila. No a jak mi vyhovuje, se brzy dozvíte.


Dermacol - double magic řasenka byla taktéž jako dárek v Marianne (koupila jsem si dva časopisy a v každém byl jiný dárek). Momentálně používám 2000 calories od Max Factoru, takže si tuto nechávám ještě v šuplíku neotevřenou. Nikdy jsem tento "double" systém nezkoušela, tak jsem zvědavá.
Miss Sporty - lesk na rty v tužce (011) jsem si koupila na doporučení jedné mé čtenářky Nikolky, protože mě ze zvědavosti zajímalo jak na tom tento produkt bude. Zvolila jsem trochu výraznější růžovo-fialový odstín se shimmerem, a nečekala jsem že bude tak pigmentovaný. Není to nic extra pigmentovaného jako rtěnky, ale čekala jsem jen lehký balzámek a ono by se to dalo srovnat s lip color butter od Astoru. Sladce voní a na rtech je příjemný. Ještě ho musím více vyzkoušet, ale chtěla bych vlastnit i jiné odstíny. Za těch 60kč jsem fakt překvapená.
Alverde - lak na rty (10 a 30) je taky super a doporučuji koupit, dokud je k sehnání. Lesky ráda nemám a nepoužívám je, jenže tenhle jsou tak voňavý a příjemný že si mě získaly. Kdyby byl odstín 20 jiný a ne tak oranžový, myslím si, že mám i ten, ale nelíbí se mi. Jen Vás upozorním, že výdrž není nijak úchvatná. Na rtech vydrží max. max. hodinku a pak rty zůstanou jen lehce natónované. 
Dermacol - gelové oční linky stojí za recenzi, ale ještě chvíli budu tutlat.


Ebelin - vatové odličovací tampónky mě s 25% slevou vyšly na 22kč, takže jsem moc neváhala. Jsou moc příjemné a těžko se hledají tak jemňoučké tampónky jako jsou tyto. Mám je ráda a mám pocit, že jsou zatím nejlepší co jsem vyzkoušela.
Today - vatové odličovací polštářky jsou z Penny a stojí asi také 22kč. Jsou hodně podobné tamónkům Satin od Linteo. Recenze bude spolu s vatovými tyčinkami.
Cien - jemné čistící ubrousky si tu pár slov také brzy vyslouží.
Mořská houba je dobrá na smývání pleťových masek, ale má mnoho jiných využití. Tuto mám z Řecka. 
Curaprox - zubní kartáčky jsou mé oblíbené a používám je už několik let. Mají trochu vyšší cenu, ale kvalita je zde opravdu znát. Jsou jemné, akorát husté a zubní dáseň nijak nedráždí.

Dnes jsem u některých produktů trošku tajnůstkařila, ale nechci Vám zkrátka říct všechno aby jste se měli na co těšit. Pfuj, tenhle článek mi dal zabrat, hlavně tím překladem :-D Dejte mi prosím tedy vědět, jestli se aspoň ten překlad podle Vás vyplatí a nebo vše hezky česky. Děkuji moc za pozornost a mějte krásný týden.

Zkoušeli jste nějaké věci, které zde zmiňuji? 

Žádné komentáře:

Okomentovat