sobota 6. září 2014

Tipy-Triky-Akce a Chvilka v drogérii - Září 2014

Dnes to bude zase taková všehochuť, co se mi v poslední době usadila v mobilu. Tak doufám, že Vám ukážu něco nového a zajímavého :-)


Z DM jsem fotek moc pořídit nestihla, protože mě chytla ochranka a dostala jsem skvěle vynadáno :-D takže jsem pak zvažovala jestli ještě tyhle posty z drogérií mají vůbec cenu... zatím jsem se rozhodla nic neměnit, ale uvidím časem. Rimmel má BBčka a k nim pudr za zlepšenou cenu 169kč. Stay Matte jsem dřív používala, dokonce jsem měla snad třetí balení ale pak jsem se rozhodla pro změnu, protože dělal hrozné mapy. Od té doby jsem se k němu nevrátila, protože nebyl pro mou pleť vhodný a nesedli jsme si. Rexona deodoranty zakoupíte ve výhodném dvojbalení za 78kč.



Nová limitka od Catrice se mi moc líbí! Hlavně mě zaujaly ty rtěnky a bronzer. Níže přikládám swatche.


Úplně první  "nude" odstín je hodně třpytivý a nazývá se C01 Metalight. Druhý krásný fuchsiový odstín nese název C02 Alluring Pink a třetí lehce narůžovělý rudý odstín je C03 Alluring Red. Rtěnky jsou moc hezky pigmentované a krásně krémové. Kdybych neměla dost růžových a červených, klidně bych si C02 a C03 pořídila.


Nedávno jsem si chtěla pořídit make-up Infallible od Lorealu, ale odstíny jsou naprosto nepoužitelné. Swatchovala jsem čtyři (od shora dolů: 140, 200, 220 a 235), ale jinak jich je asi 6. Ač byly swatchované odstíny ty nejsvětlejší, jsou pro mě použité maximálně teď v létě. Hate this!! Jako poslední swatch můžete vidět bronzer od Catrice, vypadá moc pěkně, ale já mám radši matné.


Cien body butter mě láká už nějakou dobu, tak doufám, že až zredukuji zásoby tak si ho pořídím. Cena za 400ml je 129kč.


Tento sprchový gel jsem objevila asi před třemi týdny a teď jsem je viděla už u hodně lidí i v různých vůní. Například tedy zázvor, kokos a brusinky. Tuším, že je to 500ml a stojí 40kč.


Cien je známý svým krémem s Q10 a tento hydratační je pro mě nový. Říkala jsem si, že bych ho ráda vyzkoušela. Cena je 60kč.


Výhodné balení Elseve šampónů a kondicionérů v Lidlu mě nechalo chladnou, ovšem někomu by se tato nabídka mohla líbit.


Yves Rocher mě obdaroval slevovým kuponem na 40% a možností získat diář a lampičku. Diář mě zaujal a hodil by se mi, takže si pro něj nejspíš půjdu (podmínka je nakoupit víc jak za 49kč).


DM poslalo letáček o novince od Dove. Jedná se o nové šampóny, kondicionéry a olejíček. Nějakou dobu dávám přednost péči od Alverde, ale olejíček se mi zalíbil.


Dále pak nějaké kupónky, které právě nabízejí 50% slevu na novou vlasovou péči Dove, 25% na deodoranty/antiperspiranty a tělové mléka. Pak 25% sleva na vybrané produkty Tony and Guy, Axe a Signal.


Obdržela jsem i leták ze Sephory, kde není nic extra zvláštního, ale jen pár novinek. Například nové sérum Visionnaire od Lancome a od stejné značky nová řasenka Grandiose se zahnutou rukojetí do labutího krku (určitě jste už o ní slyšeli). Srpnový Journarl z DM v sobě ukrývá pěkné produkty, nejvíce se mi líbí limitka od Alverde. Konkrétně tedy laky na rty, které jsou na rtech moc příjemné, ale výdrž je maximálně do hodiny :-(


Pak už mi zbývá se zmínit jen o Marianne. Kdo by neznal dny Marianne? Čekala jsem od toho sice víc, ale slevy se tam dají najít pěkné. Jen by člověk musel mít asi 50tisíc aby si těch slev užil. Jinak časopis Marianne sám o sobě mě moc baví a uvažuji o předplatném.

Co zaujalo v posledních dnech Vás? Budu ráda když mi dáte také nějaké tipy :-) Mějte se krásně a užívejte volné dny.

Žádné komentáře:

Okomentovat