sobota 12. října 2013

Ziaja - souboj mezi odličovači

Recenzi na hydratační odličovač od Ziaji jsem už psala (najdete zde), jenže nedávno jsem si koupila dvoufázový odličovač. Přeci jen každý je jiný a proto bych vám o každém z nich chtěla něco říct. 
Oba dva produkty mají stejné balení, na první pohled se liší jen barvou obsahu a kolečkem který určuje na co daný produkt je. Na půl modré a na půl bílé kolečko znamená, že se jedná o dvoufázový odličovač a celé modré kolečko určuje hydratační odličovač.

Obě dvě víčka jsou šroubovací, není to moc praktický způsob otevírání ale nevadí mi to. Dávkování je stále stejné, malý otvor kterým se dá dobře korigovat požadované množství. Velikost balení produktu je na cesty ideální (120ml).


Dalším rozdílem je barva, dvoufázový odličovač je zbarven do modra a hydratační je klasicky průhledný. (možná vám připadá že tampónky níže na fotce jsou špinavé, opravdu nejsou je to nespíš jen zkreslení fotky)


Dvoufázový odličovač je z 3/4 voda a zbývající 1/4 je olej. Například u dvoufázové Nivei (odličovač extra voděodolného make-upu zde), byl obsah oleje a vody půl na půl, což mi přijde rozumnější. Před použitím je lepší odličovač protřepat aby se voda a olej spojily. Odlíčení normální řasenky umí celkem stejně dobře jako jeho soupeř, ale s voděodolnou řasenkou si poradí o něco líp ikdyž to není moc příjemné. Tekuté linky a stíny odstraní celkem dobře. Když jsem tímto odličovačem odstraňovala voděodolnou řasenku nebylo to zrovna nic příjemného pro mé oči, byly trochu podrážděné. Mám pocit že při používání oči trochu drhne. Sice obsahuje olej ale nezanechává mastnou vrstvu.Oba dva produkty jsou bez alkoholu i parfemace a obsahují provitamín B5. Podrobnosti o produktu a ceně naleznete zde.
Dvoufázový odličovač očí

Hydratační odličovač používám o něco déle než doufázový, a popravdě mi vyhovuje více.  Jak už jsem zmínila oba dva produkty jsou bez alkoholu i parfemace. Obsahuje provitamín B5 a glycerin. Odlíčení normální řasenky zvládá líp, protože oči tolik nedrhne a jakoby po nich klouže, proto mi také více vyhovuje. Linky a stíny odstraní bez problémů. Voděodolnou řasenku moc nezvládá, ale za to ho omlouvám protože to nemá v popisu práce. Nevysušuje oční okolí a nijak ho nedráždí. Stačí malé množství a řasy jsou odlíčené. Podrobnosti o produktu a ceně naleznete zde.

Hydratační odličovač očí

Pro mně je vítěz hydratační odličovač, nejen díky tomu že oči tolik nedráždí ale i hydratuje kůži okolo nich. Věděli jste třeba to, že kůže u očí je ta nejtenčí kterou na těle máme? Proto si myslím že je opravdu důležité o ní pečovat a né ji zbytečně dráždit.
Jelikož nepoužívám voděodolnou řasenku tak nepotřebuji vybírat dvoufázový odličovač, a když už tak mi opravdu moc vyhovuje ten od Nivei (odličovač extra voděodolného make-upu zde), který bych rozhodně za sebe mohla doporučit :-) Teď v zimním období ho používám ráda protože díky oleji není oční okolí vysušené a skvěle odličuje řasenku.

Máte někdo zkušenosti s těmito odličovači? Který odličovač je váš oblíbený?

Žádné komentáře:

Okomentovat