neděle 20. října 2013

INTERBEAUTY PRAGUE pozdim 2013

Nejprve řeknu co to vůbec Interbeauty prague je, protože né všichni ho znáte. Jedná se o mezinárodní veletrh který je zaměřen hlavně na vlasy, nehty a obličej. Můžu to popsat i jako tři povolání žen: kadeřnice, manikérka a vyzážistka/kosmetička. Každá firma nebo značka má svůj stánek a snaží se propagovat své produkty, většinou nabízejí zvýhodněnou cenu či nějakou akci. Za rok se konají dva veletrhy, a to vždy jarní a podzimní, více informací naleznete zde na oficiálních stránkách.


Když jsem se o tomto veletrhu dozvěděla, šíleně jsem se na něj těšila. Cestu jsem měla naplánovanou dávno předem jenže nakonec mi jej zkřížila cesta do Benátek, přesto jsem se veletrhu nehodlala vzdát. Na tento veletrh mně lákalo jet hlavně z toho důvodu že poznám nové značky, nakoupím si něco od mých oblíbených a podívám se na novinky. Na oficiálních stránkách jsem si vyplnila slevu na vstupenku (myslím že místo 120kč na 80kč). Uběhlo několik hodin a já stála před kasou a kupovala si lístek, nemohla jsem se dočkat okamžiku až vstoupím do těch velkých dveří a uvidím všechnu tu kosmetiku. Po vstupu dovnitř jsem byla vystavena obrovskému počtu lidí, s tím na podobných akcích musí člověk prostě počítat.


Myslím že celý prostor byl rozdělený na levé křídlo, střed a pravé křídlo. V levém křídle se nacházelo převážně více stánků s oblečením, velké pódium na kterém kadeřníci stříhali modelky a vedle byly vizážistky které líčily své modelky, které se poté zúčastnily soutěže.


Musím podotknout že i mezi vizážistkami byl jeden vizážista, kterému to šlo opravdu dobře.


Některé "výtvory" byly opravdu extravagantní. Každá vizážistka měla s sebou obrovský kosmetický kufřík, v kterých nechyběly velké barevné paletky, sada štětců, čistič na štětce, antibakteriální gel a papírové ubrousky.


 V tomto křídle se dále objevily kosmetické značky jako je Clinique a Mary Kay.



Ve středu sálu se nacházely produkty  především pro vlasový styling, různé pomůcky jako jsou hřebeny, nůžky, příčesky, kulmy a pod. Také zde nechybělo pódium kde opět kadeřníci ukazovali své umění.

 
Velký výběr odstínů i délek  příčesků, různých výztuží nebo vycpávek do vlasů samozřejmě i čelenek, skřipců, peříček a pod.


Také se zde byly nějaké kosmetické stánky které nabízely pro mně neznámé značky. Pokud se zahledíte na fotku níže, uvidíte tři zlaté štětce. Bez pochyb to jsou padělky Real Techniques z ebaye které se dají koupit za 60kč a jen si na ně dali své logo, je to poznat podle tvaru štětin a vím to z toho důvodu protože doma už jeden taky mám. Přijde mi to poměrně dost vtipné a hloupé, nesnáším kopírování. Ostatní štětce u tohoto stánku byly z té levnější kategorie ale kvalitou bych je zařadila do té střední.


Po menší úsměvné aférce s padělanými štětci mně u tohoto stánku opravdu zaujal stojánek Sleek. Nemohla jsem se na ty rtěnky dlouho dívat, protože jsem věděla že bych si jednu musela koupit.


Jednu z jejich paletek si chci u delší dobu pořídit, bohužel ji zde zrovna neměli. Známá I divine acid tu nechyběla, hodně dlouho jsme zvažovala její koupi hlavně i díky její cenové dostupnosti 230kč.


Myslím si že milovník tvářenek by neodolal. Mně ještě zaujal set na obočí který obsahuje stín i vosk.


Opravdu velký výběr nalepovacích řas, od barevných až po ty se vzorama. Daly se zde zakoupit i kosmetické lehátka a křesla.


V pravém křídle se nacházelo velké množství produktů pro manikérky a sem tam i nějaká ta kosmetika.


 Akce a slevy na UV gely byly opravdu neuvěřitelné, obrovský výběr barev zaujal každého.


Pro manikérky to byl hotový ráj, těchto věcí se tu prodávalo opravdu kvanta a proto si myslím, že ze všech stánků tento (modelaznehtu.cz) měl největší tržby.


Kdyby jste právě zařizovali nějaké nehtové studio, rozhodně bych vám doporučila sem jet. Dá se zde koupit uv lampa, brusky, pilníky, nespočet barev laků a uv gelů za velice příznivé ceny.


Líbilo se mi jak všechny ty produkty byly hezky seřazené podle barev,


Dále mně zaujal stánek Bomb Cosmetics, který nabízel produkty doslova "k sežrání". Jedná se spíše o produkty do koupele, je to trochu podobný princim jako Lush.


Mezi ty známější značky patří i O.P.I která zde také nechyběla.


Značky se tu obměnily, některé tu byly některé ne. Na jarních trzích tu měla stánek značka Jordana, dost jsem se na ní těšila, zde jsem ji ale neviděla.
Abych řekla pravdu pro mně to bylo celkem zklamání, fajn podívala jsem se na hromadu kosmetiky ale k čemu mi to bylo. Je to prostě pro lidi který plánují a vědí že tu chtějí utratit hodně peněz. Z té dekorativní kosmetiky tu bylo opravdu minimum snad jen ten Sleek a The Balm. Šíleně jsem se těšila na značku Freeman, chtěla jsem si koupit několik těch velkých masek v tubě a přesně jsem věděla jaké, bohužel stánek tu neměli, což bylo pro mně obrovské zklamání.
Dobře brala bych to jinak kdybych byla z Prahy a cesta by mi zabrala 10minut, ale v podstatě jsem tam jela jen kvůli tomu veletrhu - uvědomuji si, že to byla zbytečná cesta. Kdyby zde bylo více dekorativní kosmetiky asi bych byla více nadšená, ale bohužel.
Zajímají mě názory jiných blogerek i Vás.

Byly jste také na InterBeauty Prague? Jak se vám tento veletrh líbil?

Více fotek naleznete ZDE, všechny jsem je fotila sama, takže prosím respektujte autorská práva.

Žádné komentáře:

Okomentovat