středa 23. října 2013

Dermacol - matt control corrector

Já osobně korektor nepovažuji za nejdůležitější věc v mé kosmetické taštičce, ba naopak, skoro vůbec je nepotřebuji. Samozřejmě že někdy nastanou dny, kdy je třeba zamaskovat kruhy pod očima, případně nějaký ten pupínek nebo popraskané žilky, proto je dobré nějaký ten korektor mít. Existují korektory v tyčince, emulzní nebo pěnové.

 
Mám korektor od Astoru ale ten mi nevyhovoval tak jsem sháněla jiný, četla jsem hodně kladných recenzí na korektory od Maybelline a teď na ten nový od Catrice. Nakonec jsem stejně sáhla po tomto od Dermacolu protože byl levnější.
Jedná se tedy o matující korektor, který obsahuje zinek a díky němu by měl působit protizánětlivě a minimalizovat viditelnost pórů. Korektor je v plastové tyčince = velice snadná aplikace, podle mého je to praktičtější než do něj sahat jako u Catrice Camouflage. Balení je klasické a jednoduché. Otáčením konce se korektor vysune, bohužel já ho mám nějak rozbitý.


Můžete si vybrat ze 3 odstínů, já jsem si vzala č. 1 který je trochu do růžova. Konzistence je hutnější krémová, ale dobře se roztírá. Krycí schopnost bych označila za střední. Normální kruhy pod očima celkem dobře zakryje, ale pokud máte s nimi větší problémy a výrazněji zbarvené tak vám tenhle korektor asi tak dobře neposlouží. Malé pupínky či prasklé žilky zakryje taky celkem dobře, ale s většími vystouplými póry si už moc neporadí. 


Údajně má korektor obsahovat vitamín E, C a zinek který má vysušovat póry a "hojit je". Ano korektor vysušuje, a to tak že po několika dnech nošení vám na pupínku přibude suchá kůže, která v kombinaci s korektorem nevypadá moc dobře. Co se týče výdrže je na tom tak průměrně, řekla bych že 6 hodin vydrží, ale poslední hodinu už se tak trochu ztrácí a je potřeba ho aplikovat znovu. Shrnula bych to tak, že to není žádný zázrak. Možnost zakoupení v drogeriích za 100kč.


Tento korektor mně neoslovil jsou výdrží a svým vysoušecím účinkem. Nejspíš ho spotřebuji, ale určitě si ho znovu nekoupím. Dám raději přednost jiným korektorům.

Jaký je váš oblíbený korektor?

Žádné komentáře:

Okomentovat