pondělí 28. října 2013

Avon Solutions - denní krém a tónovací krém

Už od začátku kdy se objevily bílé make-upy či krémy, které se po styku s kůží přemění na váš ideální odstín jsem byla přesvědčená o tom že to musím vyzkoušet. Četla jsem různé recenze na Nude BB cream od Lorealu ale nevěřila jsem tomu že by mi dobře sedl, po delší době jsem objevila Tónovací a hydratační denní krém  od Solutions, který jsem si poté objednala z katalogu Avonu. Když jsem koukala na dvojstranu věnovanou těmto produktům z Arónie zaujal mně ještě Obnovující Denní krém, nakonec mně přesvědčila nízká cena a oba dva krémy jsem si objednala.
Oba dva produkty obsahují výtažky z arónie, (nebo také tzv. černý jeřáb, jsou to černé bobulky které rostou na keřích) obsahují hodně vitamínu C a minerálů, které pak urychlují obnovu pleťových buňek. Možná stojí za zmínku že z těchto aróniích se dělají různé marmelády a šťávy.

Asi během týdne jsem měla produkty doma a těšila se na to až je vyzkouším. Obnovující denní krém je ve skleněné dózičce s celkem bytelným plastovým víčkem, balení působí vesele a letně.  První čeho jsem si na krému všimla byla asi parfemace, která mi připomíná sladkou citrusovou trávu. Konzistence je velmi lehká, jedním slovem bych ji popsala jako "fresh!", příjemně se roztírá a hlavně nežmolkuje. Poměrně pomalu se vstřebává, hydratuje a pleť zanechá krásně rozzářenou. Bohužel i to má své ALE. Pleť sice hydratuje celý den a vypadá rozzářeně, ale o to víc musíte během dně pudrovat t-zónu. Nemám problém s mastnou pletí a dokonce nemusím během dne přepudrovávat, ale s tímto krémem musím.
Ráno krém nanesu na obličej, chvilku počkám a poté dám bázi, dále pokračuji make-upem a pudrem. Asi po 3-4 hodinách nastane ten problém, že pleť se poměrně dost leskne a s tím bohužel nejsem moc spokojená. Po týdnu používání mně přestalo bavit si každou chvilku kontrolovat anpřepudrovávat nos. Padlo nemilé rozhodnutí, a to takové že krém nějakou dobu zůstane v šuplíku. Určitě ho za nějakou dobu znova zkusím a případně obnovím svou zkušenost, ale bohužel nestal se mým každodenním ranním pomocníkem.
50ml tohoto krému vyjde okolo 100kč, a zakoupit jej můžete u své Avon lady.

Jak už jsem zmiňovala výše, na vyzkoušení tohoto produktu jsem se moc těšila. Jelikož je produkt ze stejné řady jako ten předchozí, má i stejný tématický veselý obal. Krém je v plastové tubě o objemu 50ml, což je podle mého na takovéhle tónovací krémy celkem nezvyklé (většinou bývají 30ml, stejně tak jako všechny make-upy). Parfemaci má stejnou jako krém, tudíž výraznou sladkou citrusovou. Konzistence je zvláštní, protože obsahuje pigmentované  mikro perličky které po rozetření prasknou a vytvoří tak zbarvný krém. Aplikace byla snadná, jako u nanášení normálního krému. Jenže pak nastaly problémy.. přišlo mi že mám na pleti poměrně velké tmavé fleky které nešly tak jednoduše rozetřít. Tonizace byla opravdu nepatrná. Pleť byla až moc hydratovaná a hodně lesklá, což ve spojení s tmavými fleky vypadalo příšerně. Po několika minutách se krém trochu vsákl ale já stále měla obličej jak po nevydařeném soláriu. V tu chvíli jsem si nedokázala představit že bych šla mezi lidi. Další smůlou je že odstín si vybrat nemůžete protože je jen jeden, takže určitě není vhodný pro celoroční používání. Bohužel tónovací krém byl ještě větší zklamání než denní krém výše.


Kdyby bylo na výběr z několika odstínů, měla bych na něj zřejmě o něco jiný a kladnější názor.Tónovací krém určitě zkusím v letním období a své zkušenosti s ním obnovím, protože bych byla dost zklamaná kdyby mi tak vychvalovaný produkt nesedl. Kvůli odstínu bych ho rozhodně nedoporučovala na podzim a zimu.
Cena se v avon katalogu také pohybuje okolo 100kč.


Bohužel tahle řada mně nadchla pouze svým hydratačním účinkem, příště si tyto produkty rozhodně nekoupím znovu.


Žádné komentáře:

Okomentovat