středa 30. října 2013

DM drogérie - kupónky

DM byla pro mně snad první drogérie ve které jsem začala nakupovat své kosmetické produkty, protože Rossmann prodejnu u nás ve městě postavili celkem nedávno. DM mám ráda hlavně díky její privátní značce Balea, která se pyšní svými dostupnými cenami a výhodným kupónkům, slevám které my zákazníci můžeme získat. Tuto prodejnu známe určitě všichni, ale málo kdo ví nějaké informace z historie. Mně samotnou to celkem zajímalo a proto i vám něco stručně řeknu.
První prodejna byla založená v roce 1976 v Rakousku, do České republiky se tato drogérie dostala až roku 1993 kde sídlila v Českých Budějovicích. Dnes na území ČR můžeme napočítat více než 200 prodejen. Další zajímavostí je, že v sortimentu můžeme  najít až 12 000 stálých položek z oblasti krásy.
No a teď se můžeme vrhnout na to, co jsem vám chtěla říct :-)



Šíleně mně baví dostávat různé kupónky, slevy a upozornění na kosmetické akce, ale ne všechny firmy to dělají. Například Rossman má maximálně slevu 10% a to ještě tak 2x za rok, žádné sbírání bodů a věrnostní odměny. Teta drogerie má kartičku na sbírání bodů + slevy pro držitele té karty, bohužel u nás ve městě je to spíš taková "upatlaná" a stará prodejna. DM je ze všech drogérii nejaktivnější a nejštědřejší, podle mého. Zrovna dnes jsem ve schránce na poštu našla takovou tu jejich obálku s kupóny, a ještě větší radost jsem měla z toho, když jsem po otevření našla vzoreček na nový make-up od Rimmelu! Na obrázku níže jsem vám vyfotila vše to, co se mi doma tak nějak sešlo.


Líbí se mi nápad s obálkou, kterou když po stranách odtrhnete tak máte takový malý prospekt. Ještě musím upozornit že tyto veškeré kupóny získávají pouze zákazníci kteří mají DM active beauty kartu (ta fialová vpravo dole). Když si kartičku založíte tak se vám při každém nákupu přičtou na váš účet body, za které si postupem času můžete vybrat slevovou knížku (vlevo pod Stay Matte vzorečkem). Já mám zkušenost s tím, že když dlouhou dobu nasbírané body nijak nevyužijete tak vám propadnou což je celkem ne fér když vám propadne třeba 200 bodů. Určitě vám doporučuji se o svém stavu bodů informovat u prodavaček nebo těch samoobslužných počítačových stojánků.


Slevové knížky můžete zakoupit za 50, 100 i 150 bodů ale musím vás upozornit že to není špatné ale nečekejte nic extra. Několik jokerů na určitou značku, sleva na celý nákup, pár kupónů věnované kosmetice a jinak čistící prostředky do koupelen a pod. Veškeré informace o slevových knížkách najdete na oficiálních stránkách. Jak už jsem říkala, dnes jsem obdržela nový letáček který mně mile překvapil svými slevami a vzorečkem. Určitě by udělal velkou radost slečnám které mají rádi Stay Matte pudr, protože ho můžete zakoupit za poloviční cenu a to 64kč. Já mám bohužel smůlu na to, že když si koupím rtěnku tak pak o týden později najdu nějakou vysněnou ve slevě, přijde mi že to takhle mám se všemi produkty.. je to ironické :-) Každopádně cena 74kč za slavnou Kate rtěnku? No kdo by odolal!


Musím se přiznat k tomu, že když mi přijdou nějaké slevy tak málo kdy toho využiji, většinou je dám na stůl a když je chci použít tak už jsou neplatné. U DM mně celkem překvapuje delší doba na uplatnění slev, například u Sephory jsou ty jednorázové kupóny na jeden či dva dny. Veškeré další informace můžete vyhledat zde.
Doufám že vám nevadí že tento článek byl trochu oddechový od kosmetických recenzí a podobně.

Zajímalo by mně zda máte taky rádi když vám přijdou kupónky a jestli je vždy využijete?

Žádné komentáře:

Okomentovat