sobota 2. listopadu 2013

Peeling do sprchy aneb mé trio

Musím se přiznat že peeling jsem nikdy nevyhledávala ale myslím si, že je celkem důležitý a obzvlášť v tomhle chladnějším období. Nezapomínejte, že o pokožku musíme pečovat i v zimě, aby byla zase připravená na léto. Proto jsem si dnes připravila článek, ve kterém Vám ukážu jaké peelingy se momentálně nacházejí v mé koupelně.























Na podzim a v zimě je naše pokožka náchylnější hlavně k tvorbě exémů a různým vyrážkám, proto je nutno o ni pečovat aby jsme těmto problémům předešli. Shodou náhod jsou mé přípravky v takové ovocné a hlavně grapefruitové variantě. Asi nebudu otálet a vrhnu se hned na první a můj nejoblíbenější peeling.
Freeman - pleťový peeling Růžový grapefruit. Jedná se o pleťový scrub, který má úžasnou parfemaci připomínající čerstvé grapefruity.  Balení je praktické a vzhledem k ceně i výhodné. Má klasickou dírku kterou scrub vylézá ven a dobře se dávkuje. Hrubost zrníček je nízká, protože to jsou opravdu mikro zrníčka. Pro peelingy na pleť je vždy lepší mít ty nejjemnější zrníčka protože ji tolik nedráždí. Obsahuje olej z kokosových ořechů, aloe a extrakt z grapefruitu. Pleť je po použití opravdu hloubkově vyčištěná, vláčná a hebká. Na obličej mi vyhovuje zatím nejvíce. Cena se pohybuje okolo 170kč, což mi přijde velmi příznivé za 150ml.


Další peeling na pleť je Garnier - energizující peelingový gel. Balení a parfemace je stejně hezká jako u předchozího produktu. Zase na ten stejný způsob je i dávkování. Zrníčka jsou velmi malé a jemné. Produkt obsahuje kyselinu salicylovou, vitamín C, výtažky z grapefruitu  a granátového jablka. Zmíněná kombinace ovoce se postarala o krásnou exotickou vůni, která se mi moc líbí. Je určen pro každodenní použití. Tento peeling je určen pro smíšenou až mastnou pleť s nedokonalostmi (jako je např. mastná, mdlá pleť a rozšířené póry.) Produkt by měl uvolnit a stahovat póry a pleť rozzářit.  Bohužel nic z toho nedělá a když už, tak minimálně. Po pravidelném používání byla má pleť hebká a vláčná, ale žádné rozzáření a minimalizace pórů se nekonala. Cena je myslím okolo 130kč za 150ml.


Nejzvláštnější body scrub nakonec, Body basics - papaya and macadamia body oil scrub. Narozdíl od předešlých produktů není tento na obličej ale na tělo. Při používání tohoto produktu ve sprše mi nepřijde balení moc praktické, když ho otevřete tak do něj nateče voda a podobně. Parfemace je taková sladká a odpovídá výtažkům z papáji. Jak už je poznat v názvu a vůni obsahuje scrub výtažky z papáji a makadamových ořechů s jemně namletými mandlovými skořápkami. Slibuje navrátit pokožce ztracený lesk, zvláčnit a zjemnit pokožku a přitom odstranit odumřelé kožní buňky. Když jsem ho použila poprvé nebyla jsem z toho nějak nadšená, čekala jsem že to bude trochu jiný scrub. Konzistence je zvláštní ale přirovnala bych ji k takovému vláčnému cukrovému těstíčku. Vadil mi ten olej a přišlo mi že pokožku tak neumyji. Po několika použití jsem změnila názor, sice mám furt pocit že se s tím nedá nějak umýt ale ty účinky mně uspokojují. Jelikož obsahuje olej tak roztírání není snadné, protože neklouže po pokožce, ale zato výborně hydratuje. Když ho používám tak až po sprchovém gelu/krému, výsledkem je vláčná a jemná pokožka. Cena je 250kč za 200ml, a můžete ho zakoupit na body-eshop.


Zajímalo by mně, zda také používáte nějaký scrub či peeling? Máte nějaké zkušenosti s výše zmíněných produktů?

Žádné komentáře:

Okomentovat