úterý 5. listopadu 2013

Jednoduché stříbrné líčení

Právě dnes a právě teď se tu objevuje první článek na téma líčení. Musím se přiznat že líčit si oči moc neumím, a proto bych Vám dnes chtěla ukázat takovou mou zkoušku. Bylo to v podstatě mé první líčení a kromě paletky NAKED 2 doma moc stínů nemám. Budu moc ráda když mi dáte vědět Váš názor.


Hlavní roli zde hraje stříbrné color tattoo, bílý a černý stín. Pokud doma takové stíny nemáte, můžete si samozřejmě utvořit vlastní kombinaci barev. Dá se říct že jsem zkoušela líčení na večerní ples. 

Jelikož je color tatto známé svou výdrží, nemusíme ani použít bázi. U řas nanesu stín výrazněji a směrem k obočí ho ztrácím.

Poté použiji bílý stín na vnitřní koutky a do půlky víček. Můžete použít jakýkoliv, já použila tento s paletky od značky S-he.

Dále nanáším tlustším štětcem stříbrně-kovový stín z paletky NAKED 2 jménem pistol. Rozetřu ho od půlky víčka ke konci.

Jako další je na řadě černý stín, který jsem nanášela tenčím štětcem. Použila jsem poslední barvičku blackout také z paletky NAKED 2. Od středu víčka jsem vytvořila klasickou linku, kterou jsem poté začala ztrácet.

Určitě neslyšíte poprvé že ztrácení je jedna z nejdůležitějších věcí, a díky tomu můžeme vytvořit úžasné looky. Na ztrácení jsem použila štětec z paletky Urban decay.

Stačí už jen nanést oblíbenou řasenku, a máme hotovo :-) Já použila mou oblíbenou řasenku Magnum od Dermacolu.

Omlouvám se za nevýrazné barvy. Fotky poměrně zkreslují, bohužel se světlem člověk nic neudělá
Další fotky na přirozeném světle.


Líčení vyfocené na umělém světle.

Nakonec přikládám foto a seznam s použitými produkty.

Urban decay - naked 2
Maybelline - colortattoo (silver)
S-he - paletky 4stíny
Dermacol - magnum řasenka

Doufám že se Vám mé první líčení líbilo. Vzpomínáte na své první líčení? Líčíte si oči každý den?

Žádné komentáře:

Okomentovat